Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Aralık, 2011 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

DANTELLİ KUTU NASIL OLMUŞ:)

Bu güzel kutu, canım arkadaşım Emine ile yaptığımız çalışmalardan .Elinde kırmızı bir kutu vardı bunu tamamen beyazla  kaplanmasını  ve üzerinin dantel olmasını istedi. hazırlarken nasıl kendimizden geçtiysek şöyle olsun ,böyle olsun diye  ,tek bir kare bile çekmeyi düşünemedik:)) (Emine ile çalışmalarımızda genelde unutuyoruz fotoğraf çekmeyi:) )
Gelini  için sade şık bir kutu yapmak için geçtik başına;
Kutu kırmızı olunca satenle kaplayamadık çok belli oluyordu,Bende oldukça geniş  sayfa takvim yaprakları vardı, onlarla önce kutuyu düzgünce kaplayarak kırmızı rengi kamufle edip  üst kapağa fransız danteli denilen danteli gerip içten yapıştırdık ve dantel uçlarını göstermemek için kapak içine tekrar beyaz fon yapıştırdık.
üzerine  organze bir gül  altına inci şerit , kapak kenarına ve alt kutunun taban kenarına hazır organze  şerit geçirerek kutuyu tamamladık.
Emine ile birlikte yaptığımız diğer çalışmalarımız BURADABURADABURADA

Çekilişteki sıkıntı ile ilgili bilgilendirme..

Sevgili tubacan ev sahipliği ile yapılmış olan hediye çekilişimizi biliyorsunuzdur . karşılıklı armağanlarımızı yayınladığımda kargo ücretini ödediğimi yazmıştım .
Bu yazımdan sonra oldukça üzüldük sıkıldık  ama iyi ki de yazmışım diyorum çünkü ARAS kargodan kaynaklanan sıkıntıyı karşılıklı olarak bilmeyecektik.
     Bu konuda bana  yada sevgili Tubacan'a eleştirel yaklaşanlar son derece sakince kendilerinin başına aynı şeyler gelse  farklı davranmayacaklardı bundan emin olsunlar.
       Sevgili  Gülay hanım kargosunu teslim ederken ücretini ödeyip ambar gönderi fişini almış ,görevli kişi  buna rağmen İzmir'e gelecek notun üzerine karşı taraf ödeyecek yazmış. Kargo bana geldiğinde ben ödemesini yapıp teslim aldım açıkçası   çok şaşırmış ve kırılmıştım   sorun parayı ödemiş olmam değildi kurallar açıklandığında özel not düşülmüştü buna rağmen hiç hoş olmadı diye düşünmüştüm.
        Yazımda ,ödemeyi yazdığım cümle arkadaşımıza ulaştırılınca o da aynı üzüntüyü yaşamış …

ÖZDEN KARDEŞ YILBAŞI İÇİN SALON TAKIMI VERİYOR:)

Öncelikle Özden kardeşimizin ellerine sağlık mükemmel bir çalışma. İsim yapmış markalarda bile böyle güzeli yoktur:))
yorumlara verdiği bir cevapta okudum
Duyduk dukmadık demeyinnnnnnn    katılımcı sayısı 100 olursa armağan sayısı 2 ye çıkacak.
Eeee hadi hala burdamısınız bi koşup bakıverin hatta katılın.BURADA
01.01.2012 pazar akşamı 23:59 da sona eriyor, çekiliş sonucunuda 02.01.2012 pazartesi günü

PONPON KARDANADAM

Yeni yıl ile  ilgili bir obje olsun istedim biraz baykuş,biraz civciv karışımı bir ifadesi oldu:))benim minik kardanadamın. BADEM le de bir poz  hatıra resmi çektik:)) yanlardaki mumluklarda önceki yıllardan yeğenimin hediyesi .
şapka atkı burun tığla  kafa gövde ponpon.
daha öncede ponponlardan civciv hazırlamıştım BURADA
bir kardanadam  ve civciv de   sevgili HALİME yapmıştı onlar da BURADA
   Hep kardanadam diyoruz ya;sevgili  ZUZUm (Miyozu) kardankız yaptımı olur mu? oldu bakın  o da BURADA :))))  (Ankarada kar var başlıklı postu)

POLAR PARÇALARINI MERAK EDENLERRRR ,İŞTE GELDİİ

Şemaları  şimdi alelacele çizip çektim ve ilave ediyorum  yazdıklarımı biraz anlaşılır kılsın diye:) görüntü loş çıkmış kusura bakmayın.  iki adet silindir  ve onları iç içe geçirdiğinizi düşünün hatta yapın:)))))

:)))))) Tahminler doğru çıkmadı:))
Ama  aslında düşünmüştüm  şapka mı  diyenler olacak , genellikle minik parçalar sanıldı diye düşünüyorum. biliyorsunuz polar kumaşların eni oldukça geniş neredeyse 2 metre filan .Kalan parçalar ne öyle çok minik nede çok büyüktü  o köşeden bu kenardan kalanlarla yaptım.
Bordonun rengi burda bütün ihtişamı ile birebir çıktı montta  ışıktan çok belli olmadı:)
Çok asil bir renk vallahi bayılıyorum.
     Nasıl yaptığıma gelince:
  Tepe kısmı yuvarlak 2 adet ve onun çevresini tam saracak 2  dikdörtgen  dikdörtgenin yuvarlağa birleşecek kısmından aşağıya doğru biraz genişçe kestim başa tam yapışmasın diye(manken bulamadım kusura bakmayın,kendimi çekme konusunda çok başarılı değilim:)))))))  ama bunlardan  hem kendime hem kızlarıma yapacağım kesin …

HIRKA OLARAK ÖRÜLDÜ MONT OLARAK GİYİLDİ( KNİTTİNG JACKET)

Arkadaşım Nuray gelinine bir hırka ördü .Gelini siyah arkasında yıldız motifi olan bir hırka istemiş .Yıldız motifini  canım arkadaşım Yıldız'ın (mandalina çıkmazı) ördüğü modeli örnek aldık.
Nuray parçaları bana getirdi bunun içine polar diksek mont gibi ama iki taraflı giyilebilen bir şey yapabilirmiyiz dedi  ,niye olmasın yaparız tabii dedim bu tür bir şeyi ilk kez çalıştım. çift taraflı fermuar alındı,ben de poları ,örülen parçaları kalıp gibi düşünerek bir parça geniş tutarak kesip diktim .Örülen parçaları da birleştirip  iç içe geçirdim.
 İlk önce fermuarı tam uç kısımda polar ve  örgü önlerin ara kısmına  dikerek birleştirdim.
Etek kısmını  içten (makine de ),kolları da bilek kısımlarından  diktim (bu kısmı elde )
daha sonra da hırkayı düze çevirip yaka kısmını da makinede  dikip tamamladım.
Arkadaki yıldızın rengi, içi bordo olunca  biraz sırıttı (ilk örgüde dikildigi için çıkarmadım) ama gelin hanım beğenmiş bende bir süre böyle giysin daha sonra onu çıkarıp önlerin bir …

Vero Moda'nın Party Koleksiyonundan 5 Kişiye Hediye... EDA'M ÖYLE DİYOOOOO:)

Her iki modelede bayıldım:)
katılmak isteyenler buyursun  BURADA
Eda'cım muhteşem çekilişlere ara vermeden devam ediyor her yıl olduğu gibi.

YENİ YIL ÇEKİLİŞİ

Çok severek izlediğim blogcanlarımdan Sevgili  Tubacan(morinek)
Yeni yılı karşılıklı armağanlarla kutlamak adına çok güzel bir birliktelik hazırladı  listeler hazırlandı eşler seçildi .
Onca işinin arasında böyle güzel bir çalışmaya imza attığı için onu kutluyorum ,teşekkürler canım benim hep güzellikler içinde ol.
 Benim eşim  Ank. dan  Gülay  hanımdı www.oruk.blogcu.com
Bu gün akşam üzeri armağan kolim geldi  ödemesini yapıp, kolimi aldım 
Gülay hanıma burdan teşekkürlerimi ileteyim .

Benim yolladığım kargonun eline geçip geçmediğini çok merak ediyordum kendisinden bir haber alamayınca ,PTT sorgulamadan  kontrol ettim 17 sinde ulaşmış  armağanlarını görmüş olduğunu düşünerek yayınlamakta sakınca görmedim
Umarım kendisi de benim armağanlarımı beğenmiştir,sağlıkla kullanması dileğiyle.

Bunlar hazırladığım kart ve armağanları koymak için organze torba yada kese  yılbaşı formlarına göre süsleyeyim dedim  .

Gördüğünüz gibi  BADEM im  her şey tamam mı diye kontrolünü yapıyor:))

Şapk…

MOTİFLERDEN KIRMIZI PATİK (KNİTTİNG SHOE'S)

8 motiften oluşan bu patikte 38 numara ya göre benim ayak 39 ama giydim  motiflerin duruşu belli olsun diye.
Bu patiği  de  Tuğbacığıma ördüm çok beğendi  sağlıkla ,sıcacık giysin inş.
Daha önce ördüğüm 7 kareden oluşanı BURADA
 diğeri daha bi babet havasında bu aynı bot gibi oldu. genelde yapanlar ön kısmı düğme ile tutturmuşlar ben bağcık ve ponponla kendi yorumumu katayım dedim:)))
biraz çarığı da andırıyor  bu model, patikler bitti gelsin sıradakilerrrr:)))

BORDO RENKLİ CONVERS PATİK

Bordo renkli patikte Ayşe kızımın kardeşi Ayten için ,kendisi bordo rengini çok sevdiği için ona da bu renk ördüm hepsi sağlıkla sıcacık giysinler inş. Bu converslerin sonuncusuydu 38 numara.
Yarın  farklı bir patik modeli gelecek:)))

MÜRDÜM RENGİ CONVERS PATİK

Bu güzel mürdüm renkli patik  37 numara ve  Ayşe kızımın ,dün birlikteydik ailecek çok beğendiler.
   kızkardeşi için ördüğümüde resimleri hazırlayıp yarın paylaşırım inş.
ben ilk conversi oğlum üniversitedeyken örmüştüm  ve yapılışı ile paylaşmıştım  bakmak isterseniz 44 numara conversin yapımı  ile  BURADA  :))

CONVERS PATİKLERE DEVAMMM BU FENERLİ:))

ilk ördüğüm HK li converslerin BURADA sahibi Kardelen'in ağabeyine de  bu Fenerbahçeli yi ördüm  çocuklara süpriz olacak bu  patikler  yüzlerini çok merak ediyorum:))) patik ayak nosu 36. Conversler devam edecek sırada iki tane  daha  var onlar yarın  sahipleriyle buluşacak fotoğrafları hazırlayınca paylaşacağım epeyce  birikti paylaşmak istediklerim  tam yayınlamak isterken pat diye öne geçen bir şeyler oluyor  ,hazırladıkça hemen yayınlayacağım . beğenip isteyenler maille bana ulaşabilirler. BRAVO marka yünlerle ördüm. (patiklik denilen ipler daha sağlam oluyor ama ısıtmıyorlar o yüzden bende  normal kazaklık iplerle örüyorum.) hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.  Benim misafirlerim var Ayşe kızım ve ailesiyle geçireceğiz bu hafta sonunu.