Çekilişteki sıkıntı ile ilgili bilgilendirme..

          Sevgili tubacan ev sahipliği ile yapılmış olan hediye çekilişimizi biliyorsunuzdur . karşılıklı armağanlarımızı yayınladığımda kargo ücretini ödediğimi yazmıştım .
Bu yazımdan sonra oldukça üzüldük sıkıldık  ama iyi ki de yazmışım diyorum çünkü ARAS kargodan kaynaklanan sıkıntıyı karşılıklı olarak bilmeyecektik.
     Bu konuda bana  yada sevgili Tubacan'a eleştirel yaklaşanlar son derece sakince kendilerinin başına aynı şeyler gelse  farklı davranmayacaklardı bundan emin olsunlar.
       Sevgili  Gülay hanım kargosunu teslim ederken ücretini ödeyip ambar gönderi fişini almış ,görevli kişi  buna rağmen İzmir'e gelecek notun üzerine karşı taraf ödeyecek yazmış. Kargo bana geldiğinde ben ödemesini yapıp teslim aldım açıkçası   çok şaşırmış ve kırılmıştım   sorun parayı ödemiş olmam değildi kurallar açıklandığında özel not düşülmüştü buna rağmen hiç hoş olmadı diye düşünmüştüm.
        Yazımda ,ödemeyi yazdığım cümle arkadaşımıza ulaştırılınca o da aynı üzüntüyü yaşamış ve bana mailler yollamış  maillerinin hepsi  benim hesabıma SPAM olarak düşmüş (bende o kısma çok nadir bakarım ancak fazla postalarımı sileceğim zaman)
İlgili postuma gelen bir yorum üzerine  bir bakayım  diye aklıma gelince gördüm mailleri.
 Sevgili Gülay hanım  ambar çıkış fişini göndermiş bunun üzerine bende bana kargoyu getiren  şubeyi aradım.
ARAS kargo  görevlisi kayıtlarına bakıp hayır ödeme yapılmamış deyince bende beyefendi yapıldığına dair  belge bana gönderildi siz buna rağmen benden yeni bir ödeme aldınız. Ve yaptığınız bu işlem  hiç hoş olmayan sonuçlara sebep oldu maddi kısmını konuşmam bile ama manevi kısmında yaşattıklarınızı hiçbir özür örtemez gibisinden epeyce söylendim. kendi de işin içinden çıkamayınca bana merkezle görüşüp geri döneceğini söyledi.Madem özel taşıma şirketisiniz her konuda özenli olmak zorundasınız  hep bana mı denk geliyor bu kargoların aksilikleri  anlamıyorum dedim.
Ertesi sabah İST  MERKEZ ARAS KARGO beni aradı Özlem hanım adında bir kızımız durumun ANKARA da ki şubeden görevlinin hatası olduğunu izah etti bir sürü özür filan.
ben de Özlem hanım  özürle düzelecek bir şey yok  yaptığınız işin manevi yanı önemli Gülay hanımı arayıp yaptığınız hatayı açıklayın ve özürünüzü dileyin dedim  bana numarasına ulaşamadığını söyledi  ulaşıncaya kadar arayacaksınız o zaman dedim ilgileneceğini söyliyerek görüşmeyi sonlandırdık. sonraki günde ANKARA dan arandım yine özürler dilendi benim ödememin geri yapılacağını  bunun içinde gerekli bilgi talebi istiyorlar. para bizim derdimiz değil kardeşim siz Gülay hanımla bağlantı kurup hatanızı telafi ettiniz mi ben bunun cevabını istiyorum dedim ( tam o konuşma anında bir hanımın sesini duyuyordum   o da kızgınlığnı dile getiriyordu)Gülay hanım burada görüşüyoruz  dedi. bilgilerimi teyit ettikten kısa bir süre  biz Gülay hanımla konuyu tatlıya bağladık sizlere bunu yaşattığımız için özür dileriz dediler.
    Ne kadar özür dilerseniz dileyin bu bize yaşattıklarınızı asla silmiyor ARAS kargo dendiğinde bizlerin hafızasında ki yeriniz hiç hoş olmayacak en azından benim için öyle dedim son cümlemde .
Tüm bunların olmamasını çok isterdim ama yaşadık. Olaya  her ne şekilde olursa olsun müdahil olan hiç kimseye kızgınlığım yada negatif bir düşüncem yok bu şekilde bir yazı yerine yeni başlayan  harika bir dostluğu yazmayı dilerdim tek üzüntüm bu.
   Yürekten sevgilerimle mutlu ,sağlıklı  güzel bir yıl diliyorum 
YORUMA kapatıyorum  daha fazla kimse sıkılmasın.
     (diğer postta olduğu gibi bunun da üzerine sık konu açarak geride kalmasını sağlayacağım  zamana bırakıyorum artık)

DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ

               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem d...