Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MERHABA , BUNDAN SONRA...




orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar.

Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kapladı  bolca özlem , hüzün ve verilmiş kararlarım karışık işte:))
 2018 Haziran sonrası bloga sadece sizlerden gelen yorumlara okuyup cevaplamak için bir de fırsat buldukça biraz sizleri  az da olsa ziyaret edebilmek için.
 Haziran ayı Ülke gündemi oldukça etkiledi beni hani elinizi  ayağınızı bir yere koyamazsınız ya onun gibi bir şey, canım hiç bir şey yapmak istemedi sadece torunlar ve el işlerime yoğunlaşarak vakit geçirdim. 
Evet torunlar diyorum  Ekim ayı içerisin de her iki oğlumun da bir hafta arayla bebekleri oldu:) Duru'cuğuma  bir kardeş bir kuzen  geldi ve benim fıstıkların  DURU  kardeşi DEFNE  büyük oğlumun da kızı EKİN le sayısı 3 oldu:)) Rabbim cümlesinin evlatlarıyla birlikte bizimkilerin de güzellikler için de yaşamalarını nasip etsin.
 Hafta sonundan itibaren EKİN cikle başlıyoruz gelin kızım okula başladığında biz birlikte  zamanı değerlendireceğiz:)))).
Zaman zaman bloga girip paylaşım yapmak istedim ama her seferin de bir yerlerden  yayınlarımın çalındığını görmek beni bıktırdı bu konuda  çoğu zaman şikayetlerimi dile getirdim biliyorsunuz hatta  BURADA yayınladığım EMEK HIRSIZLARI na olan duygularımı paylaştığım yayın bile  bloglarına geçmiş   güler misin ağlar mısın durumları yani:)
Bunların azalacağı yok hadsizce çoğalıyorlar.
Kendimi  bunlara yayın hazırlayan işçi gibi görmeye başladım çok tuhaf bir duygu .Kimse reklamın iyisi kötüsü demesin arkadaşlar  amatörce  bir blog yazıyorum para kazanma amaçlı bir derdim yok   bunca emeğimi de buyurun ben yemiyorum siz yiyin  durumuna geldim O  HIRSIZ blogların yayınların da yalnız değilim benim gibi pek çok blog var özellikle de  el emekleri üzerine,, muhatap yok  isim yok mail yok ,yok olup gitsinler inş..................... 
Şikayet filan işlerine girmeyeceğim  hangi biriyle ve  onlarca siteye sayfaya izinsiz gidenlerle uğraşacağım ne vaktim var ne de yasal anlam da dökecek param. Allaha havale ediyorum ,eğer böyle bir adalet varsa  bu hadsizlerin omuz yükleri oldukça ağır,öte tarafa kadar yolları var.
 Facebook a da nadir bakar oldum hangi haber doğru hangisi yanlış karmakarışık geliyor.

Sadece  ( @yzchatice)   instagramdayım profilim de her yerde olduğu gibi  Yakışıklı BADEMim var :)) sayfası olan pek çok blog arkadaşımı oradan takip ediyorum ben de oradan paylaşarak kendimi eyliyorum diyebilirim:)
Canlar,  bazı kararlar aldım blogumla ilgili ,bundan sonra el emeklerimi buradan paylaşmayacağım artık.
 Tamamen ayrılmayacağım arada da olsa paylaşımlarım olacak içeriğim farklılaşacak sadece:)
 Madem ki  EMEK HIRSIZLARINA   genel bir ceza ya da yaptırım gelmiyor, bu güne kadar da onlar bizim yayınlarımızdan faydalandı, ben de şimdi  bu durumdan faydalanacağım :))) 
niyetim hırsızlığı taçlandırmak değil yayılacaksa bir hayır işi yayılsın.
Böylece belki ruhlarına faydamız olur:))))))
Takip ettiğim elimden geldiğince yanlarında emeklerimle ve manevi destek olmaya çalıştığım  LÖSEV ,SERÇEV vb  gibi kurumlar için koşuşturan kocaman yürekli hayırsever  arkadaşlarımın yaptıkları yapacakları etkinlikleri yayınlayacağım yoruma kapalı olacak  arzu edenler de paylaşır destek olur.Benim gözümden kaçan bir duyuru olursa da mail atarsanız sevinirim.
Yoruma kapalı olmasının sebebi; siz Can dostlar yorum bıraktığınızda ben sizlere gelemezsem üzülürüm buna fırsatım olmayacak  çünkü. arada eve geldiğim zamanlar da dolaşabildiğim kadar ben gelirim sizlere:))
  Tamamen de kopup gidemedim işte içim de bu blog sevdasıyla:))
Sağlıklı,mutlu ve gönlünüzden geçtiği gibi tüm güzellikler sizlerle olsun Canlar,kucak dolusu sevgilerimle...



AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ