Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI









Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
 organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı olarak yazmaya gerek görmedim Filiz de güzelce anlatmış.
 0- 3-4 ay arası çok rahat kullanılabilir  özellikle bebek uyurken rahatsız etmeden taşınabilir.
Yabancı bir blog da görmüştüm anne baba yataklarına bununla birlikte alabilirler böylece kimse rahatsız olmaz  :)
büyüdüğü zaman oyun minderi yer minderi şeklinde de kullanılabilir.
Mankenim: uzun çoraplı kız PİPPİ   :)))
Ayrıntılarıyla arzı endam eylediği yer BURADA

104 yorum:

  1. Harika olmuş!!! ellerine sağlık. Güle güle kullansın Duru bebek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim sağlıkla gelsin inş. ufak ufak hazırlanıyoruz işte:)

      Sil
  2. Durucuk sağlıkla gelsin bu ana kucağında uyuyarak sağlıkla büyüsün İnşallah..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ellerinize emeğinize sağlık :)
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  4. Böyle yeteneklerim yok maalesef. Çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)hepimizin farklı bir emeği var sizlerin yazıları da çok kıymetli her geçen gün birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz:)

      Sil
  5. Duru ve annesi cok sanslilar, elinize saglik

    YanıtlaSil
  6. El emeği göz nuru gibisi varmı, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler elimden gelen bir şeye boş yere harcama yapmayı sevmiyoruz.

      Sil
  7. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık bayıldım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık. Yine çok güzeli çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Pembiş pembiş çok şeker olmuş..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. ayy renkleri çok güzel ellerinize sağlık :):)


    bende bloğuma beklerim ziyaret ederseniz çok mutlu olurum :):)
    sevgiler
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım uğradım sevgiler.
      ( blog linki bırakmanıza gerek yok adınız tıklanınca herkes ulaşır zaten)

      Sil
  11. Yaratıcılığınıza hayranım, ne güzel şeyler yapıyorsunuz... İnanın beni de heveslendiriyorsunuz ;)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım Gelin kızımla adaşsınız bu arada:)) heves var sa illa ki sonuçlanır sevgiler.

      Sil
  12. Sen yeni görmüşsün, ben de şimdi gördüm.
    Bayıldım bayıldım, ne kadar güzel olmuş.
    Hele de anne-baba arasında yatmak istediğinde korunak resmen :)
    Güle güle kullansın minikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, o kadar çok geliştirmişler ki hele dün gördüm bir tane bayldım ama ikincisine gerek olmayan bir ürün :) sevgiler.

      Sil
  13. ne şirin olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenilerinize çok mutlu oluyorum sevgiler.

      Sil
  14. Çok hoş olmuş ellerine sağlık, güle güle kullanılsın inşallah..

    YanıtlaSil
  15. Ellinize sağlık. Gene değişik ve güzel şeyle yapmışssınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler benim için de ilk olan bir çalışmaydı:)) sevgiler.

      Sil
  16. çok cici olmuş elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş, böyle yetenekleri gördükçe yapasım geliyor ama nerde bende o yetenek. Güle güle kullansın Duru Bebek. Eline, emeğine sağlık. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık yine çok güzel bir iş cıkmıs ortaya ;)

    YanıtlaSil
  19. Duru çok şanslı olacak inşallah, Hatice teyzesi daha şimdiden ona ne güzel ciciler yapıyor !
    Ellerine sağlık, yine süpersin, arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm senin haberin olmadı sanırım DURU nun hatice teyzesi değil Babannesiyim ben:))))))))))))) canımsın çok teşekkürler

      Sil
    2. Vayy, babaanne olmak için çok genç görünüyorsun Hatice Hanımcığım ! Nasıl olmuş orayı kaçırmışım ben :( Ama son zamanlarda öyle yoğunum ki blog ziyaretlerimi çok ihmal ediyorum.
      Kusura bakma arkadaşım, tebrik ederim, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Duru'nun böyle süper babaannesi olduktan sonra sırtı yere gelmez. İnşallah sana benzer.
      Sevgilerimle

      Sil
    3. Kuzummm aşk olsun kusur mu olur hepimizin farklı yoğunlukları var:))
      eee artık babanne olabilecek yaştayım 54 ü eskitmek üzereyim:))))) çok yaşa takılmadığımdan( şaka bir yana aile genlerime teşekkürü borç blirim) görüntüden yana şanslıyım, ama dizler bacaklar arada hıııı otur hanım azıcık demeye başladı:))))

      İnş. DURU'muz sağlıkla gelir ve bize onun güzelliklerini izleme şansı nasip olur arkadaşım.

      Sil
  20. Ana kucağı da, konu mankenin uzun çoraplı Pippi de çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. çok beğendim ama her şeyden önce o el yapımı bebek ne kadar hoş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elif, o ve yukarı da başlıktakiler ördüklerimden elim de olanlar bir zamanların animasyon ve çizgi karakteri Pippi :))

      Sil
  22. emeğinize sağlık çok güzel

    YanıtlaSil
  23. Süpersiniz şahane olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Harika olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel olmuş, eline sağlık :D

    YanıtlaSil
  26. Hep yazıyorum ya beni heveslendiriyorsunuz diye haksızmıyım nasıl güzel olmuş bayıldım bayıldım ellerinize sağlık . Duru bebek içinde misler gibi uyusunda büyüsün inşallah. Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn inş. çok mutlu oluyorum inş. denersiniz:) çok teşekkürler canım

      Sil
  27. merhaba ,birçok blogda yorumlarınızı görüyorum kendi kendime avatardaki pisi resmi bana yabancı gelmiyor diye düşünürken blogunuza koştum ve sizle hanımelim forumunda tanışmıştık inşallah yanılmıyorumdur :) sitenizde hayran kalınacak çalışmalarınız var bu anlamda kutlarım sizi izlemeye aldım vakit bulursanız bende beklerim nacizane yeni bir blogum var http://ayselmelike.blogspot.com.tr/ sevgiyle kalın genç babaanne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BADEM benden daha çok tanınıyor öncelik her zaman onun zaten:))))))))))
      Hoş geldiniz çok mutlu oldum güzel ve sıcak yorumunuz için de çok teşekkürler. uğradım. güncellendikçe de gelirim sevgiler.

      Sil
  28. sakıncası yoksa facebooktan istek gönderdim :)

    YanıtlaSil
  29. Harika olmuş ellerine sağlık...Duru prenses güle güle yatsın içinde misler gibi...benim kuzenimin kızıda Elif Duru....Duru çok güzel bir isim...diğer kuzenimin kızı da Derin....çok tatlı isimler....Filiz ilk diktiğinde bende çok beğenmiştim gerçekten kullanışlı bir şey diye düşündüm,hatta gelinimize söyledim bak beğenirsen diktirelim diye ,benim Elifim de Temmuz 25 de katılacak aramıza teyzesi....bu sene kız senesi,hadi hayırlısı....öpüyorum çokkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülincim çok çok teşekkürler ,hepsi sağlıkla gelsin büyüsün adları gibi güzel yaşasınlar inş.
      canım sen dikersin bundan takıldığın bir şey olur sa yardımlaşırız malzemeler einin altında olunca yarım gününü ancak alır. sevgiler

      Sil
  30. Hatice hanım, 54 ne ki ! Ben senden 1 yaş büyüğm ama benim oğlanlar tembel çıktı galiba. Daha evlenmediler bile :(
    Büyük oğlum hala 3. üniversite okuma peşinde. Geçen eve kedi yavrusu getirmiş, "Torununuz oldu." diyordu....Biz daha böyle şeylerle oyalanıyoruz, maalesef.
    Size kolay gelsin ve kucak dolusu sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))))) severim o torunuuu:))
      Gençler böyle işte hiç ummadığın anda da benimkiler gibi 9 ay arayla evlenebilirler sen hazırlıklı ol canım:)
      önemli olan doğru ve gönlü güzellerle karşılaşsınlar inş. sevgiler canım.

      Sil
  31. Renkleri ile de harika bir şey olmuş
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler büyüyene kadar pembenin her tonuyla tanışırım artık:))

      Sil
  32. Canım o kadar güzel olmuş ki bayıldım.Ellerine emeklerine sağlık.Kuzucuk iyi günlerde güle güle uyusun büyüsün inşallah.Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım benimmm inş yatsın içinde döne döne kuzucuğum:) sevgiler ben de öptüm canım

      Sil
  33. harika olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  34. ellerine sağlık arkadaşım çok marifetlisin maşallah

    YanıtlaSil
  35. Cok guzel olmus ellerinize saglik ;-) kuzucuklar guzel gunlerde kullansinlar ;-)

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) Kuzucuğunuzun da iyi günlerde sağlıkla kullanması dileğiyle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. allahım çok güzel bu ! ba yıl dım .insanın bebek olası geliyor :))) ellerinize kollarınıza sağlık çok güzel olmuş :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bebekler için her şey ayrı bir güzellik teşekkürler :)

      Sil
  38. Ay bayıldım. Huzurla uyusun bütün kuzular içinde.

    YanıtlaSil
  39. Emeğinize sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  40. Çok süper olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  41. Şahane! İşlevi de görüntüsü de çok güzel. Ellerine sağlık Hatice Hanım. Bebecik sağlıkla kullansın.

    YanıtlaSil
  42. Bayağı bie zahmete girmişsiniz galiba ama değmiş çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emeksiz güzellik yok zaten:)) Sağlıkla gelsin de kullansın inş. ne yapsak değer.ona

      Sil
  43. Harika.. Ne kadar yaratıcısınız.. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşegül ama tasarımı bana ait değil örnek yurtdışın da yapılmış ilk sonra bizlere de yayılmış ben örnek aldığım arkadaşın linkini yazdım kendisine teşekkürlerimi iletiyorum:)sadece

      Sil
  44. Çok sevimli olmuş ellerinize sağlık. Duru bebek güzel günlerde kullansın inşallah.

    YanıtlaSil
  45. ama çook cici olmuş, Duru gerçekten şanslı bir bebek olarak gelecek dünyaya:) Allahım ona sağlıklı mutlu bir hayat versin inşallah.ellerinize sağlık Hatice hanım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak ve duygu yüklü yorumunuz için çok teşekkürler. Nerede var sa tüm bebekler anneciğinin kucağı ile buluşsun ve Rabbim acılarını göstermesin inş.

      Sil
  46. Çok çok güzel olmuş, harika gerçekten :)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  47. Sipariş vermek istiyorum mümkün mü

    YanıtlaSil
  48. Sipariş vermek istiyorum mümkün mü

    YanıtlaSil
  49. Ellerinize sağlık çok güzel :)

    YanıtlaSil
  50. Çok güzel gerçekten. Kenara not alıyorum hemen @pdb

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ