Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BEBEK ODASI NA KAPI SÜSLERİ VE SEPETİ.




 Sevgili hanımlar uzun süredir böyle keyifli çalışma yapmamıştım:))))
Aslında tek başıma değil , bu bir imece çalışması oldu .  Zaman zaman kendisinden bahsettiğim arkadaşım emine haziran başı  babanne oluyor, torun için  sepet ve kapı süslerini kendimiz yapsak dedi. Daha önce birlikte dolaşıp baktığımız yerlerde bu tarz ürünler görmüştük.
Eeeee yapmazmıyız, yaparız elbette en süslüsünden dedik ve malzemeleri aldı getirdi benim atölyeye:)))
Sonra bizi tutana aşkolsun. çalışırkende resimler çektik ama yayınlamaktan vazgeçtim:)))
   - Aydedeyi yapmak için önce yuvarlak kalıp çıkarıp  yüz kısmını oyarak  şeklini hazırladım.
  - köpüğün üzerine  koyup falçata ile kesip çıkardım.
 - önce hasse(patiska) sonra satenle kapladık yapıştırıcı olarak silikon kullandık.
 _ şerit halinde kesilen tülleri emine teyel dikişi ile büzdü ve arka kısmına yapıştırdıkç arka tarafıda güzel görünsün diye tülü n yapışan uçlarının üzerine   kurdela yapıştırdık. (o kısmı resimlemeyi unutmuşum:((
   Hoşgeldin Deniz  ( oğluş bebek , gelecek)  yazısınıda şekildeki gibi karton  (iki adet ) kesip  iki ayrı parçayı yine önce hasse sonra satenle  kaplayıp birbirine yapıştırdık. kumaş uçlarıda iki  parça arsında kalıp temiz bir görüntü   oldu.
   ve  hem aydedeyi hem yazıyı tüller,süsler ,bol nazar boncuğu (omazssa olmazımdır) ile  süsledik.
  üzerindeki yazıyı   Hala  Pınar dikiş sabunu ile yazdı ama renkli kısma cesaret edemedi onuda benim    polis oğluş Cem gece renklendirdi:))))
  Sepetimizin  satenini üç parçadan çalıştık taban +kenar+iç kısım.
kenar elde büzüldü, altla makinede birleştirdim daha sonra iç  parçayı  kenar kısımlarda elde dikerek birleştirdim. birleşme yerinide tül ve kordela ile kamufle edip bolca süsledik.
  Deniz oğlanın bebek şekerleri koyulacak.(Rabbim sağlıkla anneciğinin kucağına gelmesini nasip etsin)
   Aslında bu posttan önce açacaklarım vardı ama dayanamadım paylaşmak istedim:))))
   Bunu hazırlarken bir komşumdan da nişan sepeti siparişi aldım  hazırlayıp teslim ettim   ,ilk fırsata   yayınlayacağım ama  önce üzerinden vakit geçenler var:)))))


8 yorum:

  1. Bayılıyorum
    sizin şu imece usulu çalışmalarınıza komşuluklar dostluklar bizim oralarda devam etmekte ne güzel bir çok yerlerde artık komşuluklar kalmadı bırak komşulukları insanlar aynı çatı altında yıllarca oturup birbirlerini tanımıyorlar bizler çok şanslıyız böyel güzel komşularımız arkadaşlarımız olduğu için....
    Emeği geçen herkesin ellerine sağlık doğacak olan bebeğede Allah sağlık uzun ömürler versin anneyide babaanneyide herkesi şimdiden kutlarım hayırlı uğurlu olsun........

    YanıtlaSil
  2. Canım benim çok cici olmuş sevgili arkadaşın eminenin ve senin emeğinize sağlık.Sevgili eminenin torunu sağlıcakla gelir inşaallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım ya bayıldım nasıl güzel olmuş o sepet ve kapı süsü,bebiş güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  4. Yıldızcım haklısın benimde çok hoşuma gidiyor . güzel komşulukların sürdüğü bir yerde olmak harika bir duygu.
    _________________________

    teşekkürler Bucanni.

    YanıtlaSil
  5. nurşencim ,tülincim iyi dilekleriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. ÖRGÜÇANTAM eline sağlık kuzum benim her daim pozitif hatunum mucx

    YanıtlaSil
  7. Elimize ,emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar.Bebiş güle güle kullansın :)selma

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ