Ana içeriğe atla

Kayıtlar

2. Cİ MAŞA (KOCA AYI VE MAŞA) AMİGURUMİ

Adı  MAŞA  kendisi rus uyrukludur Koca ayı 'yı yaramazlıkları ile bezdiren minik bir kız (Duruyla seyrederken öğrenmiştim:))
çizgi karakterin genelde bilinen görünümü bu                                            Önce bennn benn diyen BADEM
                                                Elbisesini giymeden bluzu ile
                                             Saçlar ekildi  fırçalandı ,komple makineye atılıp yıkandı kurutuldu ve fön çekip  kuyruklara kurdele bağlandı:))

  Aylar sonra bir grup çalışmasın da verilen sayıları ile  MAŞA yı tekrar ördüm ve bu sefer içime sindi benim doğaçlama yaptığım maşa o zaman da yazmıştım babannesi kıvamın da bir yüze sahip olmuştu:))) BURADA   Bunu daha çok beğenince instagramdan diğerini kaldırdım bunu ekleyeceğim @orgucantamshop 'a
 Bir önceki yayınım da da belirttiğim Anna Sadovskaya ya aittir orijinali ,Grup da yardımcı olan  Filiz ve Seval arkadaşlarıma teşekkürler. Saçlar da ilk kez fırçalama tekniği …
En son yayınlar

ÖRGÜ OYUNCAK BEBEK (AMİGURUMİ DOLL)

Ben geldimmm biraz utandıkk                                                                        sonra alıştık
                                                        Tüm cicilerimizle poz verdik

Yaklaşık 3 haftadır bu fıstıkla uğraşıyorum beni baya bir yordu ama değdi öncelikle Tanıtımını ve teşekkürlerimi ileteyim :)
1- Modelimizin adı VİOLETTA . 42cm uzunluğunda yaklaşık 500 gr ağırlığın da var .
 2- Oyuncağın tasarım sahibi : ANNA SADOVSKAYA  Rus bir hanımefendi ve nefis oyuncaklar örüyor kendisi
Благодаря ,Anna
 Facebook da çok güzel gruplardan birinde (hobi evimiz)etkinlik olarak  çevirisi yapılıp örüldü  Şükran ve Filiz hanıma da teşekkürler.
 Ben örgü bebeğin açıklamasını da ayrıca PİN DİY  sitesinden de site puanlarımla almıştım  onca emek verip paylaşılmış hak geçmesin. Orijinale tamamen sadık kadım sadece etek kenarlarına  cepkeniyle uysun diye pıtırcık yaptım (orijinalde ters sık iğne yapılmıştı)
 Doğaçlama çalışmaları çok seviyorum ama arada çok beğendiğim oyuncaklar b…

RENGARENK KELEBEKLİ BEBEK TULUMU

Pamuklu pazen kumaş açık krem renk üzerin de rengarenk kelebeklerine hayran olmuştum bir önceki çantanın  BURADA baykuşlu kumaşında  ki renklerle ne çok benziyor:)
Pazen kumaşları  çok severim  gün geçtikçe bilinen alışılmış desenlerden  çok daha fazlası sunuldu en güzel yanı da tek enlerden sonra çift en olanların da piyasa çıkması çok iyi oldu .
Kışın Diyarbakır'a gitmeden Duru'ya diye diktim bu pazen gece tulumunu, Kalıbı yaşına  göre kestim ama maaşallah   bir beden büyük kessem olacakmış:)) giymesi sıkıntılı olur diye   hiç denemedik bile üstüne   son diktiğim çanta ve  pofuduk minderin BURADA sahibi minik  Meltem'e nasip oldu bu kış  sıcacık giyer .
Kumaştan biraz artmıştı onu da belden lastikli pijama gibi   diktim değerlenmiş oldu hem işe yarayacak bir cici:)).
Tulumlar  çok işe yarıyor özellikle de üzerini örtmek de zorlanılan bebekler için. Evler doğal gazlı olunca çocuklara örtüler ağır geliyor sanırım:))
Sağlıkla  giysin güzel kuzum.

BAYKUŞLU BEBEK İHTİYAÇ ÇANTASI

Çantanın ön kısmı tam yüzeyi kaplayan kenar kısmı hafif lastikli ve cırtlı  büyük bir cep var önünde.
    Açık renkleri görüntüleme de hep sorun yaşıyorum en iyilerden seçtiklerim bunlar :))
                  Arka kısım burası,iki yanlarda biberon su şişesi  koyulabilir cepler.

                     İç kısmında fermuarlı yine oldukça geniş bir cep var
                          Çantamızın üst kısmı da fermuarlı
               Burada da sandalyeli bir poz verelim dedik ama olduğu kadar dedim ya keşke içine bir şeyler koyup çekseymişim.
Kumaş  dak keten desenine bayıldım  biraz fazlaca aldım  bir şeyler yapacağım yine bu kumaştan.
Çantanın iç kısmına hem tokluk vermesi amacıyla hem de  temiz bir görüntü olsun diye  kaitone kumaşla astar çalıştım yüksekliği 40 cm e yakın  en olarak da 50 cm vardır geniş bir valiz çanta oldu. hatta geçen hafta İzmire geldiklerin de yeğenim İlknur , Meltem bebişin tüm eşyalarını sığdırmış içine:))
Daha önce yaptığım bez çantaları da
1- BURADA  2-Resimli …

4.CÜ POFUDUK MİNDER ve YASTIĞI MELTEM BEBEĞE

Bu da yaptığım 4.cü pofuduk minder. İlkini Duru'ya yapmıştım bu oyun minderlerinden sonra  sırayla yeğenlere yaptım.Tam açıklamalarıyla  Duru'nun ki BURADA diğerleri  BURADABURADA  makinesi oluup dikiş bilenler için  hiç zor değil sadece her emekte olduğu gibi zaman ve sabır işi:)
Yastıkları hep çift taraflı çalışıyorum her iki yüzünü de kullanabilsinler diye.
Evde,balkonda piknikte  çocuklar için çok kullanışlı. üzerinde ki kareler 3 ayrı  kumaştan çıkardığım  panolar  tek parça da çok fazla karakter bir arada zor oluyor:)
Büyük yeğenimiz İlknur'un  3. cü ayını doldurmuş minik kızı Meltem için hazırladım  .Meltem'in çeyizleri bu kadarcık değil  fotoğrafları ayıklayınca yayınlayacağım. Bursa'ya gittiğimizde  götürdük  fıstığı üstüne yatırdık:)) yuvarlanıp büyüsün  bakalım.
Minderin ve yastığın önden  arkadan tüm görüntülerini yayınladım fırfırın arkası  bu şekilde durunca yastıkta daha geniş tutup ikiye katlayarak ön ve arkası aynı görülecek şekilde   geniş bir f…

Şık Mutfaklar İçin Ankastre Renkli Buzdolabı

Siz de ankastre renginin mutfaklara çok yakıştığını düşünenlerden misiniz? Bu yıl ankastre renklere ilgi çok fazla: Gümüş grisi bu renk, mutfaklarda hakikaten güzel duruyor ve bulunduğu her ortama değer katıyor. En çok da buzdolabı modellerine yakıştığını düşünüyorum, ankastre renkli buzdolapları mutfakların gerçekten de havasını değiştiriyor. Bu nedenle Uğur Soğutma’nın UES 585 D2K NFI A++ isimli buzdolabı modelini görür görmez sipariş etmeye karar verdim: Ankastre renginin en şık tonunu kullanıyor.


Sevdiğim bir renge sahip olması, tek tercih nedenim değildi elbette. Uğur Soğutma’yı gayet iyi tanıyorum, 60 yıldan fazladır derin dondurucu modelleri ile soğutucu cihazlar üretiyor. Açıkçası, bu sektörde rakibi olduğunu düşünmüyorum ve buzdolabının da bir soğutma uzmanından alınması gerektiği kanaatindeyim. Hem markayı, hem de ankastre rengini görür görmez satın alma kararı vermem bundan kaynaklanıyor. Buzdolabını yaklaşık 3 aydan bu yana kullanıyorum ve izlenimlerim şöyle:


İç hacmi 585 l…

KIRMIZI ARABA YOLCULUĞA HAZIR (AMİGURUMİ RED CAR)

Galeri sahibi BADEM beyden yeni bir araba tanıtımı :) daha öncekiler BURADA
   Kırmızı amigurumi arabam bir grup çalışmasından emeği geçenlere teşekkürler. Örgü oyuncaklar öyle pat diye olmuyor bazıların da oldukça fazla ve ince iş isteyen parçalar var  arabanın ilk parçaları bittiğin de  fotoğrafını çekmiştim onu da paylaşayım istedim. Zor demeyeceğim sadece sevmek gerekiyor gerisi zaman ve sabır işi  :)
  Yıkanmaya uygun ,çocukların oynarken canlarını yakmayacak olması örgü oyuncakları daha da bir sevmemi sağlıyor. Parçaları Diyarbakır'da Durucuğun uyuduğu saatlerde yapmıştım birleştirmek de İzmir de nasip oldu.:)
Bu akşam hıdrellez ,bahar güzellikleri yaşansın, duaya açılan ellerin hiç biri boş çevrilmesin inş. bakalım kimler ne   şekilde kutlayacak benim özel  faaliyetim yok ama yapılanları keyifle izlemeyi seviyorum.
 Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiler canlar.

BEBEK PETER PAN

by desing örgüçantam-HaticeYazıcı
tasarım örgüçantam-HaticeYazıcı


Çocuk örgü Peter Pan' ım şapkasız haliyle 42 cm boyundadır. En alttaki bu minik resimde ki ya pasta hamuru yada EVA oyuncak onu bilemeyeceğim  buna bakarak doğaçladığım bir çalışma oldu. Gözleri makinede zig zag dikişi ile keçe üzerine çalışıp diktim. Tamamıyla kendi tasarımım olan birkaç oyuncaktan biri oldu minik amigurumi  Peter Pan.:)) Bu maalesef yayını oldukça gecikenlerden biri oldu  o kadar çok fotoğrafını çektim ki ayıklamaya da üşenmem önüne başka  emeklerin geçmesi derken nihayet yayınlıyorum . Daha önce de  resimden EYOREE doğaçlamıştım BURADAo da oldukça büyük olmuştu:) doğaçlamalarda ebat ayarlamak biraz sıkıntı oluyor ve kocaman oyuncaklar çıkıyor.
BUGS BUNYlerimin de ilki 95 cm boyundaydı BURADA Durucuk şimdi kulaklarından çekip dolaştırıyor evinde:))) Daha sonraları  ilkine göre oldukça ufaltmıştım  BURADA Tamamen küçük oyuncaklar yapmak istiyorum aslın da ama hala olmadı.Amigurumilerden  devam ediyor…

AMİGURUMİ KÜRK MANTOLU BEBEK

KÜRK MANTOLU BEBEK
 Agustos ayında bir grup çalışmasın da örmüştüm amigurumi bebeği.Örgü bebeğin sadece vücut ölçüleri ve sayıları sağ olsun arkadaşlar açıklamasını paylaştı bizlerle .
Kıyafet saç doğaçlamaları tamamen  bana ait.
 Hareketli  örgü oyuncak bebekler serisinden bu da vücudu içerisin de kalın teller kullanıyoruz batma çıkma sıkıntısı yok tel uçları ,iç kısım da korunaklı yerleştiriliyor.

 Giydirme rahatlığı açısından kollar da tel kullanmadım .Boyu 28cm boyunda.Kıyafeti hem yazlık hem kışlık olsun diye  ilave olarak bir de uzun kürklü  ve ( o ara gül aplike ya da desenli kıyafetler çıkmıştı oradan esinlenip )nakışlı bir manto  yaptıp:)))Botlar 4 mevsim giyilebilir.

Nakış olarak kullandığım aplikeler benim evlendiğim de ki mutfak takımının nakışları kumaşlar yıpranıp leke filan olunca nakışlarını alıp saklamıştım  denk geldikçe farklı yerlerde kullanıyorum, onlardan vazgeçemedim rahmetli halacığımın kara makinede kasnakla işlediği el emeğidir çünkü bu şekilde ben de ya da gi…