Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)





                                             iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29 ar ilmek. ilk başlangıç yerini  5 no lu şişle başlayıp bir git gel lastik ördüm ondan sonrasını 6 no lu şişle devam ettim.
Bir kardeşimiz de kızına (38 beden)yelek örüyor düz örgüyle 50 ilmekten sanırım üç yumaktan rahat çıkacak.aynı yeleğin 40 bedene de olacağını düşünüyorum çünkü tek yumakla koltuğa yaklaşmıştı bugün.
 yumak düz örgüde  daha çok yer sürüyor.
 sanal dükkanım
gerçek dükkanımda  satışa kondu:))

39 yorum:

  1. NASIL ŞEKER OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  2. Günayınn:)) ilk günayın benden
    olsun istedim)) çok cici kim
    giyerse güle güle giysin:) eskisi gibi eğil artık yünler şimdi alternatifler çok fazla ve kendinen desenli gibi oluncada daha hoş oluyor.
    eskiden bir kaç ip karıştırılıp
    yada o ipi kopar onu tak yapardı annelerimiz bizler şanslıyız. özelliklede şimdi hazır yapılmışlarını el ürünlerini
    bulabildiğimiz için çok şanslıyız
    ,evde yapmaya zamanı olmayan bayanlar için ideal fırsat bence sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı cumalar ablacım ellerine sağlık yine çok güzel olmuş
    ablcım acaba ne kadar bu yumaklar bizim burada henüz yok

    YanıtlaSil
  4. ohhh ne kadar güzel "gerçek dükkanımda" bereketli bol satışlar olsun ablammmmmmm

    kiityde çok yakışmış hani:)))

    YanıtlaSil
  5. şehnazcım teşekkürler canım.

    Siyah kuğu teşekkürler tatlım çok haklısın yeni jenerasyon daha şanslı:)

    ADSIZ,Aynurcum piyasada da yeni zaten burda şu anki satışı 3.50._ canım

    yaseminkale:)))) evetttt:)) çok teşekkürler Rabbim yüreğinden geçirenlerin hepsine naip etsin.öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, bu yumakları çok sevdim ben:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuşşşş:))pofuduk pofuduk olduğu resimlerden belli canım,ellerine sağlık,öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Oy oy yumuşacık ! Nasıl da güzel görünüyor. Torun olsa da yapsak :) Sevgiler canım ,güzel bir hafta sonu dileklerimle...

    YanıtlaSil
  9. puf puf pek güzel olmuş.))

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok cici olmuş ve ipinide beğendim

    YanıtlaSil
  11. ayyy çok şirinmiş ellerine sağlık.bende rastlamadım buralarda.epeydir uğrayamıyorum yoğunluktan kusura bakmayın dükkanda hayırlı satışlar olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  12. kedicik kedicik pek şeker:) rengi zaten pamuk şeker:) yün çok güzelmiş canım... ne güzel örmüşsün... ellerine sağlık...
    öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Şeker gibi olmuş çok tatlı, yaka kenarındaki dantel ayrıntısı ve kitty çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım çok cici olmuş:)))

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Hatice,önce kumaş zannettim.Meğer örgüymüş,çok güzel olmuş.Torunlarım olunca bilki sıradayım......Hoşcakal.

    YanıtlaSil
  16. haticem çok şık olmuş hele kittye bayıldım,yeleğe ayrı bir güzellik vermiş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Bu ipe bayıldım ben.Yelek süper olmuş.
    Mutlu haftasonları.

    YanıtlaSil
  18. FADİŞim sevilmeyecek gibi değil çok güzeller:)

    hamaratablam,sağol canımcım:)

    colette,Nilgüncüm inş o günleri de görürüz:))

    ada ve deniz,tam da öyle:))

    Nilgün teşekkürler canım sizin bebişe yap bir şeyler:)

    mihrimah, teşekkürler olsun canım ben de sık dolaşamıyorum senin de telaşen vardı zaten.Ne zaman istersen buyur gel:)

    okuyan canım benim teşekkürler.

    selmacım ürün kız için olunca süslemeden durulmıyor:))) teşekkürler.

    sibelin çiçekleri ne zaman istersen canım:) sevgiler.

    aksungur46,Serpilim canımsın sen teşekkürler.

    GÖNÜLÇELEN,canım benim görüntüsü bile kendine çekiyor değilmi:)) sana güzel bir hafta sonu olsun muckss

    YanıtlaSil
  19. çok ğüzel yün oldugu belli.ellerine sağlık canım benim.çok şık bir yelek olmuş...

    YanıtlaSil
  20. çooook şeker olmuş bayıldım bayıldım :))

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir ip..ne örerim diye düşünmeden alıverdim görünce..yelek olarak çok güzel olmuş ellerine sağlık canım..bende hırkamı örsem acaba kızıma...

    YanıtlaSil
  22. halimecim teşekkürler canım

    böcüğüm ör birşeyler hemen :)

    MARİFETANE,canım ör tabii ne güzel olur ayrıca düz iplele yapılan örgülein etek yaka ve kol ağızlarına da koyulabilir.

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık,gerçekten muhteşem olmuş,kızıma mutlaka denemeliyim,bol bereketli kazançlar dilerim,sevgiler

    YanıtlaSil
  24. çok güzel bir ipmiş.sende görünce burada sordum,henüz gelmemiş buralara,bulur bulmaz örmeyi istiyorum

    YanıtlaSil
  25. cafemis, harika olur fıstığa çok yakışacak.

    hazalca,bulamazsan haber ver PTT kargo ile yollarım sana canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  26. hem spor hemde çok şirin olmuş yafff emeğine sağlık cansımmm

    YanıtlaSil
  27. ellerinize sağlık bana da beklerim efendim:)

    YanıtlaSil
  28. ismihancım teşekkürler . geldim gördüm beğendim:)

    YanıtlaSil
  29. Yumuş yumuş ne kadar güzel olmuş ;)
    Rengi de pek şeker, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  30. Çok cici olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  32. Çok şeker olmuş,ellerinize sağlık..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Çookkk güzelll çokkk pembiş pembiş üstelik minnak süslemeli:) diğer yorumlarda yazmayı unuttum blogunun yeni dizaynı çok güzell bir konuya tıklayınca diğerlerini görmek için geriye dönülmüyor böyle daha iyi canısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım aynı anda birbirimizin bloglarına misafir olduk :))
      Blogumun yeni halini ben de sevdim sağol canım

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ