Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

OYUNCAK MARAKAS (RİTM SAZ)





SİZLERLE ÇOCUKLARIN EĞLENEBİLECEĞİ HOŞ BİR ÇALIŞMAYI PAYLAŞMAK İSTERİM.
Arkadaşım Emineyle onun çoçuk gelişimde okuyan yeğeni için hzırladığımız bir çalışma.(Tamamen doğaçlama ilerlerken yapım aşaması görüntülemeyi akıl edemedik:)) )
okuldan marakas (ritm müzik aleti) çalışmalarını istemişler minik ana sınıf öğrencileri için. benim dikiş artanı kumaşlarından kumaşlarla yapalım dedik.
bunlar hem oyuncak bebek olarak hemde marakas olarak kullanılabilecek.
_minik pet cola şişesinin içine ses çıkarması için tahıl taneleri (fasulye ,nohut) koyup kapağını kapadık.
__kafa için yuvarlak bir kumaş alt kısmına boyun olacak şekilde kesip içine elyafla doldurup üzerine yüz yapıp kalınyünlerden saçlarını yapıştırdık.
__iç gömlegini kumaşın katından şekil verip kestik petin üstüne giydirip yanlarıni sabitleyerek diktik.
_üzerinede birine pırıltılı diğerine kot kumaşlardan böyle elbise oluşturduk
__kot kumaşın kenarlarını altın rengi sutaşı geçirdik.
yapıştırmaları silikon yapıştırıcı kullandık.
Bu da sıfır maliyetli bir çalışma ayrıca geliştirme yoluda açık.

Bu değerlendirma çalışması NİSAN AYI ESKİLERİ YENİLEME ETKİNLİĞİ için
http://eregliceyiz.blogcu.com/ arkadaşımızın bloguna misafir olacak
____etkinliğe misafir olun katkılarınızla renklendirin derim.

6 yorum:

  1. ellerine emeğine sağlık çok güzel olmu bi okadarda güzel anlatmışsın:)))çoook öptüm

    YanıtlaSil
  2. Canım msnde sana bir hediye bıraktım.Umarım beğenirsin.Karşılaşırız diye bekledim ama sen girmeyince hediyemi msne bıraktım :))

    YanıtlaSil
  3. canım allta kodunun çıkması gerekiyordu başka arkadaşlarda alabilsinler diye eksikmi geldi acaba
    melek gifi istiyorsan onuda yapmaya çalışırım

    YanıtlaSil
  4. merhaba beni arkadaş olarak kabul etmene çok sevindim bende seni ekledim bloğuna izleyiciler bölümünüde eklemeni tavsiye ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. keşke bende yetişebilseydim bu etkinliğe okdar çok yarım işim varki..
    Örgü,dantel,panduf,dikiş, :(
    kısmet olursa hepsini bigünde bitiricem inş :)

    YanıtlaSil
  6. cicileydi bir başladınmı sırayla biter merak etme:)9

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ