Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI -ŞEMALI KREM RENKLİ ŞAPKA (HAT)



Bu tarz şapkaların kenar kısımlarına değişik şekiller vererek giyilebilir.
(manken yaşlı siz idare edin artık:)))))))))  )
 daha önceki  şapka ve berelerede BURDA,BURDA ,
diğerlerinide  blog içi aramadan şapkalar  diye girip bakabilirsiniz.
kendim için çıkardığım notları sizler için  fotoğrafladım




fıstıkların alınış şeklinin videosu  nihayet ekledim  .videolar ne ağır ekleniyormuş:)) oldukça uzun sürdü.



27 yorum:

  1. ellerine, kolların, gözlerine sağlık ablacım... bu şemadan çok kolaylıkla yapabilirim... lütfen mankenimize laf etme ben çok seviyorum onu...

    YanıtlaSil
  2. canım öncelikle geçmiş bayramın kutlu olsun.şapka çok hoş olmuş.iyi günlerde kullan.panço minik biraz.dün 1 yaşındaki bir çocukta denedim.tam oldu

    YanıtlaSil
  3. ayy yerim ben o mankeni neren yaşlı gençlere taş çıkarırsın ablacım ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. ÇOK HOŞ OLMUŞ..AÇIKLAMALI ANLATIMDA HARİKA..ELLERİNE SAĞLIK SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  5. ablacım süper yahu..hemen uygulamaya koyacağım yani ilk fırsatta..:)ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. estafurullah,ne demek yaşlı ?
    aşk olsun canısım,senin gönlün,gülen yüzün genç,inşallah hep böyle güler.
    emeğine sağlık,güle güle kullan cicilerini,öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. bence manken hiçte yaşlı değil..ayrıca çok şirin ..krem rengi size çok yakışmış ..bendemi örsem acaba...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş şapka, hele anlatımın teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. hazalca teşekkürler canım. bilgi içinde ayrıca teşekkür ediyorum öptüm.

    ahsencim canımsın :))

    Şehnazcım sağol canım.

    Permaren , örünce daha çok seveceksin çok zevkli:)) sevgiler.

    fisunum canısım benim öptüm kocaman.

    *kelebek*,teşekkürler canım ,ör tabii elinde model olur.

    ada ve deniz. teşekkürler canım elimden geldiğince anlattım:))

    YanıtlaSil
  10. Gercekten harika olmuş canım, hele şablonuna bayıldım:) ellerine emeğine sağlık. Yakışıyor arkadaşıma.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım yaş önemli değil taşıyabilmek önemli o da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  12. Aaaa yaşlı mı? Lütfen!!!
    Fıstık gibisin maşallah,şapkada çok yakışmış,ellerine sağlık güzel hatun...

    YanıtlaSil
  13. hiç bilem. mankene haksızlık etme arkadaşım:)şapka güzel ama manken de taşımış hani.çok selam.

    YanıtlaSil
  14. afetcim sağol arkadaşım,

    gönülcüm çok teşekkürler,

    Tülincim bakan gözler güzel anacım öpüyorum

    leyya canım benim teşekkürler.


    hepinizi çoookk öpüyorum gönlü ,bakışı güzellerim

    YanıtlaSil
  15. Fıstığa fıstık şapka.Çok güzel olmuş ellerine kollarına sağlık arkadaşım.Bende geçen sene bir bere örmüştüm fıstıktan.Yani fıstık gibi ama tam fıstık olmamıştı :D

    YanıtlaSil
  16. karabidiki,canım benim güzel yorumların için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Mankene yaptığın kötü şakadan dolayı kınıyorum seni.Mankende şapkada süper.Açıklayıcı yazından dolayı teşekkürler.Canım benim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. canım maşallah manken güzel olunca şapkada bir başka güzel görünüyor ayrıca herzaman güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. ŞANSLI canımsın sen:))

    nazardeğmesin07 çok teşekkürlercanım sen her kelimesini hakediyorsun sevgiler

    YanıtlaSil
  20. video çok iyi olmuş birde sensini duysaymdım. o güzl ellerin dert görmesin ablacım...

    YanıtlaSil
  21. harikaaa olmuş canım ellerine emeklerine sağlık çokta yakışmış sağlıklı günlerde kullan.o kadarda emek verip bizlere yardımcı olmuşsun ALLAH razı olsun.maşallah süphanallah.

    YanıtlaSil
  22. yurdagülcüm canım benim teşekkürler maksat paylaşmak :))

    YanıtlaSil
  23. inan videoyu yeni gördüm.yapamamıştım bi türlü.emeğine sağlık maestro...

    YanıtlaSil
  24. Elzem cim videoyu sonradan ekledim canım oyüzden. teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. ablacım fıstıklı model harika eline saglık

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ