Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

(KNİTTİNG SHOE'S) BİR MOTİFLİ PATİK BİR DE MİNİK CONVERS









Elmiz boş kalmaya alışkın değil ya Ankarada akşamları otururken ördüm bunları:))
Kız kardeşim serpil bu modeli nette görüp çok beğendi bende ablamdaki merserize iplerden ördüm. iyi günlerde giysin Serpilim.
altı motifle yapılanı da vardı ama biz bu yedi motifliyi tercih ettik. Şemayı netten aldım.










Bu minicik conversler de kardeşim Zafer ve eşi Yelda cığımın doğacak bebişleri için.
Ayrıca bugun evliliklerinin 1. yıldönümü mutlu ve sevgiyle evlatlarını kucaklamalarını ve ömür boyu mutlu olmalarını diliyorum. canlarıma.

10 yorum:

  1. Fofo ,muito fofo ,amei ,peguei para mim,é lindo e fácil de fazer,ainda mais com o gráfico.
    Obrigada pela visita,adoro sempre,volte viu?
    Parabéns.
    Bjos
    Edil Pontes

    YanıtlaSil
  2. bende biryıl uğraştım kurdele nakışıyla.şimdi hevesim geçti.keçeye takılıyorum.kışa dogru onları sergileyecegim
    .canım
    Fisundan başka ev sahibi olmak isteyen çıkmadı.önce ona sorayım manisi yoka o alır ,varsa seve seve senin adını yazarım

    YanıtlaSil
  3. İkiside çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.insan boş duramıyor değilmi?ufak tefekte olsa bişeylerle uğraşmak iyi oluyor.
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
  4. aferin ..bende kış için birtane öreyim diyordum bu patiklerden ..ayrıntılı gösterdiğin içinde ayrıca teşekkürler ...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. Ayy hayatım ikiside bir harika olmuş.Büyük olanını hatırlıyorum bir ara ablamlar yapmışlardı adınıda bulmaca patiği koymuşlardı :) Küçük olanda bir harika valla.Çok istiyorum kızıma kışa yapayım bir kaç tane.Bakalım sabrımı zorlayacağım.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. canım benim ellerine sağlık çok güzel olmuş ikiside iyi günlerde kullanılsın:)))
    canımsın blogcu sayfan için kafanda tasarladığın istediğin bir şey varsa seve seve yaparım yeterki söyle:))))çok öptüm sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. Cok harika oldu canim ellerine saglik serpil,ciginde gule gule giysin sevgiler yaseminlerim.

    YanıtlaSil
  8. şema resmi dışında, resimler açılmadı nedense,patikleri göremedim ama şemayı biliyorum.çok hoş patiği oluyor.eminim seninkilerde güzeldir.eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. ADOREI O SAPATINHO DE BEBE (TENIS ALL STAR)
    BJUS ELAINE CROCHE

    YanıtlaSil
  10. Olá, amiga!
    Lindos. Amei.
    Tenha uma abençoada semana.
    Carinhosamente,
    Dô.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ