Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Kasım, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

KOT PANTOLONDAN İKİ HEYBE (JEANS BAGS)

Yine kot pantolondan geri dönüşümler:)
 İki arka cep ve bir paça  bu iş için yeterli paçayı ikiye kesip arka ceplerin parçalarıyla eşleştirip (öncesinde aplikelerimizi çalışıyoruz) hem sap hem kenar temiz dikişi için extrafordan faydalanıyoruz.
 Bunlarda  etkinliğimizdeki  kızlarımız için.
Onlar içine ne koyar bilmiyorum ama ben  yürekten dualarımı doldurdum taşsın saçılsın hepsine inş.
 Teslim tarihimize kadar fırsat buldukça devam edeceğim :)
____________________________
KOTLARDAN GERİ DÖNÜŞÜM ÇALIŞMALARIM:
BURADABURADABURADABURADA
BURADABURADABURADABURADA


KOT PANTOLONDAN ÇANTAYA

   Her çocuğa bir oyuncak etkinliğimiz de İzmir'deki  şifa bekleyen çocuklarımız için  yaptığım yastıklardan sonra yine orada bu sıkıntılı hastalıklarla bulunan genç  evlatlarımız için de böyle bir şey düşündüm umarım ellerine geçince beğenirler .
 Çanta tahmin edileceği gibi  kot pantolondu  böyle bir çantaya dönüştü.
Üzerindeki aplikeler   el sarmasıdır  yastıklar için hazırlanmış kumaş eskiyince nakışlı kısmı çıkarılmış ablamdan gelen  değerlendirmelikler içinden çıkmıştı.
Çantanın sapı bir kot elbisenin kemeriydi.
içindeki astar eski bir valizden sökülme hiç yıpranmamış  güzel bir astardı:))
Bana da hepsini birleştirmek kaldı. güzel bir geri dönüşüm çalışması oldu .
Minişler için yaptığım Yastıklar:
BURADABURADABURADA

CONVERS PATİKSİZ OLMAZ

6 ay-1 yaş
           1-1,5 yaş
         6 ay-1 yaş
 Maviler bir süredir dosyamda kaldı  paylaşamamıştım. krem-lila olanları yapınca hepsini birden  yayımlayayım dedim.Mavi olanlar sahiplerine kavuşalı epeyce oldu krem-lila olanı da yeni yaptım  sahibinin isteği üzerine seçildi rengi, yarın onu da teslim edeceğim. Sağlıkla giyilsinler inş.
  Ev yarım işler cennetine döndü  bir arada  onları paylaşayım . Conversler vazgeçilmezim en çok da mavi beyaz isteniyor  bazen  hep aynı resimleri koymuş gibi hissediyorum :))) bundan sonra renkler farklı oldukça yayımlayacağım:)
 Güzel bir hafta diliyorum sağlık ve bereketli olması dileğiyle.

FİKRİMÜHİM' den Breathe Right paketim geldi

FİKRİMÜHİM den Breathe Right  paketi elime geçer geçmez akşamı  hem eşim hem ben denedik  .
Özellikle benim gibi sık burnu tıkananlar için   mükemmel bir rahatlık.
TV de gördüğümde acaba gerçekten işe yarıyormu diye merak ediyordum  ,bunu deneyip öğrenmek  çok iyi oldu. özellikle grip ve nezle durumlarında eminim hayat kurtarıcısı olacaktır.  Arkadaşlarıma da verdim denemeleri için  kullananlar çok memnun kaldı.
 Denemeden önce aynada yüzüme baktım öncesi sonrası diye farkediliyor  inanın ,geceleri kullanım bu yüzden oldukça yerinde:)))) burnumun uç kısmında bir tombulluk komikti:) işe yaradığı sürece komik olmaya razıyım ben:)))
İlk fırsatta  evde bulunması için almalıyım  bundan.
Teşekkürler FİKRİMÜHİM  teşekkürler Breathe Right.

TAVŞANLI ATKI (RESİMLİ AÇIKLAMALI)

Atkıyı arkadaşım Zübeyde'nin kızı Esin'im ördü bende bitince getir  uç kısmına tavşan yüzü yapayım dedim  çok keyifli bir çalışmalar bunlar benim için:)                 Daha önce BURADA    kartopu anakuzusu ile örülmüş atkıya da çalışmıştım bu seferki ipimizde  Kartopu pofuduk yumuşacık süper bir ip. Esin ayrıca şapka da ördü belki bir ara Zübeyde blogunda (Çeyizsandıgı)yayınlar (hadi kardeş çok uzak kaldın amaaa yaaa:))            Atkı 25 ilmekten düz örgü ile örüldü aslında bir ters bir düz de yapabilirsiniz  kenarları kıvrılmaz . Tavşanı yaptıktan sonra kenarlarına ara zincirli sık iğne yaptım dönmesin diye. Esin'im beğendi bakalım sizin de hoşunuza gidecek mi?  1 nolu karede tam belli olmamış anlatayım: atkıdan ayrı 12 cm uzunluğunda aynı ilmek sayısı ile bir dikdörtgen parça ördürdüm  Esin'e ve bu parçayı tersten  dikip ön yüze çevirdim. 4 nolu karede de genişçe yuvarlak bir teyel dikişi yapıyoruz ve elyafı az biraz ortaya toplayarak büzüp sıkılayıp…

GOOGLE DAN DOĞUM GÜNÜ KUTLAMAM:))))))))

Sabah  bilgisayarı açıp ne var ne yok diye bakınayım  derken ekran da bu görüntüyle karşılaştım.
        Tabii ki  doğum günü olan herkese açılan bir sayfadır ama beni çok eğlendirdi:)))
 çok da samimiyiz sabah , akşam 24 saat    kanka olmuşuz   baksanıza    (kutlu olsun hatice) nerdeyse altına napıyon kızzzz  işler ne alemde yazacak:))
        Her şeyden haberi var  kesin pastalar kekler kırla gidiyor  biliyordur kesin diyette olduğumu nispet yaparcasına döktürmüş google amca:))))
       İyi de oldu facebook da tüm  sevdiklerim arkadaşlar eee parti kalabalıktı anlayacağınız  yetmiştir inş.:))))
       Öyle yaşa filan takıntılı değilimdir yeni gelen eskiyi yolcu eder ben kenardan izlerim hiçççç de muhatap olmam:)))
 _______________
           Boş durmuyorum kızlar elimde  TV karşısında yapılan iş, gezmelik iş, dükkana indiğimde orada ayrı  yarım işler cennetinde kaldım gibi oldu bu aralar ,şal,battaniyeler, minişlerin yılbaşı yastıkları  az ondan  biraz bundan vakit geçiriy…

FUTBOLCU VE HELLO KİTTY YASTIKLAR (AÇIKLAMALI )

Açıklaması olmayan futbolcuyu takıma almayız:))))))))))))))
        Yastıklarımız parlak kumaştan oldu bu sefer aynı zamanda geri dönüşüm de diyebiliriz.
Futbol  forması vardı elimde ilk niyetim Hello Kitty di  ama şu futbol topu aplikesi  yüzünden  aklıma bu fikir geldi.
_  Formanın  ön ve arka  kısmında yeterli beyaz alan vardı oradan doğaçlama kafa ve bedeni tek parça kestim.
_Deri ve keçelerden gözleri yine deriden saçları kesip monte ettim.
_Alt biye formanın etek kısmıydı onu keserken denk getirmiştim.
_ Ön parçaya yüzü çalışıp ,omuz kısımlarının yarısından başlayıp baş ve diğer omuz kısmın yarısını diktim.
_ formanın yakasını oyup çıkardım ve  sanki yakaymış gibi yeniden monte ettim.
_ alt kısım hariç kalan dikişleri de dikip içini  boncuk elyafla doldurdum.
_ve etekteki biyenin hemen üst kısmından beyaz yerden dikip kapadım.
_Yakayı iyice aşağı indirip kafa kısmını boynundan sağdan sola makinede diktim görüntü böyle daha iyi oldu.
                Böyle heytttt ben güçlüyüm …

LÖSEV ETKİNLİĞİ İÇİN AYICIKLAR VE ŞABLONLAR

Bunun şablonu yok diktörgen  katladığım   bir parçaya  kulak yeri kestim o kadar







    Bir oyuncak ayıcık bir de yastık ayıcık. Büyük oğlum Can'a göre yastık ayıcıktan çok kediye benziyormuş:))
     Bakalım ona sarılan  kucaklayan neye benzetecek en son onun dediği olur:)))
      Şablonlarımı da ilave ettim küçükler daha önce yaptığım anahtarlıklar BURADA diğerleri de yeni.  ayı şablonunu sevgili Zübeyde(çeyizsandığı) (Blogunu baya bir ihmal ettin kardeş olmuyor böyle:)) hazır bir aplike almıştı  battaniye için onun kalıbını çıkarıp biraz daha büyüttüm. Kedi şablonunu da  nette her yerde görüyorsunuzdur ben keyifolsun isimli blogdan aldım o da yabancı bir sayfadan almış arkadaşın linkini maalesef veremiyorum  hem firefoxdan deniyorum hem chrome dan ama sayfa hatalı diyor açmıyor sebebini anlayamadım. diğer ufaklarda    önceki çalışmalarımdan
     Fil şablonu da eski burda dergilerinden, fil kesemedim daha birkaç çeşit işler  var elimde  hepsinden biraz biraz ilerliyorum bakalım …

LÖSEV' E PÖTİKARE CİNSİ KEDİLER

Heyyy saklanbaç mı oynuyoruz.
                                          amma da kalabalık olduk yaaa
                                sizin cinsi hiç hatırlamıyorum öğretmeyi mi unuttular ki?
                                     Sizleri kucaklayan çocuklara benden de sevgiler iletin

          Sevgili arkadaşım Leyla Günerin  başlattığı Her çocuğa bir oyuncaketkinliğimiz hızla büyüyor hazırlanan oyuncaklar Leylaya ulaşmaya başladı .
 İzmir'li blog arkadaşalarımızla 25 aralıkta  bu güzel armağanları çocuklarımızla buluşturacağız inş. arkadaşlarımın hazırladıklarını görmelisiniz çok çok güzeller BURADA .
 Ben de daha önce anahtarlıklar yapıp Leyla'cığıma teslim etmiştim BURADA. şu yastık formunda oyuncakların çok iyi olacağını paylaşmıştı mutlu olalım projesindeki gönüllü arkadaşlarımızdan biri hepimiz de buna yönelik   çalışmalar yaptık.
 Onlar ,bitenleri yayınlayınca ben de bugün  kedilerimi  fotoğraflarını çekip paylaşayım…

YELKENLİYE MİÇO LAZIM

Tam takım hazır:))
         Yelkenli aplikeli  pufidik pikemizin  BURADA bir çarşafı bir de yastığıyla tam bir takım oldu.
Çarşafımız sade etrafı piko çekildi.
 Yastığımız da  pikesi gibi aplikeli minik bir miço yaptım üzerine.Etrafını pilise şeklinde fırfır dikip içine boncuk elyaf doldurup kapattım  aynen bu şekilde makineye atılıp yıkanabilir.
Suratı ,pikenin astarında kullandığım penye kumaştan ,altına bir kat elyaf  ve onun altına tela koyarak  hazırladım daha sonrada kumaşa aplike yaptım. saçlarda deri kullandım.
_____________________
ŞİRİNELİ YASTIKBURADA

YELKENLİMİZ ŞUBAT AYINDA MİÇO'SUYLA BULUŞACAK:)

Son durak  şubatta  ,İzmir de anne kucağı :))))).
               Canım arkadaşım Zübeyde'nin kızı Esinim  inş. şubatta bebişi Çınar Berk le kucaklaşacak,odasını  yaz ve deniz temasıyla süslüyor ,ben de düşündüm  teması deniz olurrrr ,bakarsın  Alaçatı da yelkenli yarışlarına katılırrrr eee oğluşuma  yelkenli lazım demi ama:))))
  Esin'im konuşmaya başladığından beri bana cici anne diye hitap ediyor  bu yüzden kenardan köşeden ben de cici anane sayılrım :)) eee anane boş mu dursun şimdi :)))))
                  Pikeyi böyle dev aplikelerle hazırladıktan sonra  onu hafif bir yorgana çeviresim geldi   nedeni de ben kendim pike kullandığım da o kumaşın yüzüme değmesinden biraz sinir olurum da:))) herkesi de rahatsız olacak diye düşünürüm ve pike yaptığım zaman kapak kısmını genelde çift taraflı çalışırım.
   Bu yüzden pikenin altına bir kat elyaf ve astar olarak da penye kumaş kullandım yumuşacık pufidik bir dokusu oldu :)) Aplike parçalarının da altında elyaf do…