Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KOT ÇANTA (JEANS BAG ) ve ECE BEBEK

 Sevgili  Nisa cığımın çantası buda.
 Çantamız  kot pantolonun arka cebinden . diğer cebi hatırlarsınız    bir başka pantolona 3. cep olmuştu burada.
  kestiğim pantolonun paça kısmından cebin benzeri  kalıpta bir parça  ve aynı yerden şerit halinde bir parça kestim temiz dikişlerini yapıp şerit parçayı diğerine fırfır olarak dikip üzerine  asıl cebi monte ettim .

Bu şekilde çantamızda iki ayrı  bölme oluştu. üzerinde kullandığım  aksesuar   canım Eminem in  kullanmam için getirdiği  aksesuarlardan ( arkadaşlar   bu tarz  şeyleri   bana getiriyorlar mutlaka bir şeylere yarar diye..))) )   bunun renklerin  yünlerden de    sap oluşturdum (patiklerde ponponlara yaptığımız kordon şeklinde)

orta kısımdaki  süs da hello kitty  , lastiği kopmuş bir saçtokasına ait onu düğme gibi diktim ortaya.


Ve  Nisa cığımın  ECE bebeği   (çok iyi resimleyemedim o anda çok ışık vardı  ayarlayamadım bir türlü)
MİNİŞ KIZIMA   SEVGİLERİMLE GÜLE GÜLE KULLANSIN

10 yorum:

  1. Siz olayı aşmışınız canım, çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar hele çanta çok orjinal olmuş ellerine sağlık .güle güle kullansın nisacık:)Kafiyeli oldu yazımda,ne yapalım artık:))

    YanıtlaSil
  3. Canım bu ne üretkenlik bu ne hayal gücü, ellerine sağlık tatlım süperrr olmuş gerçekten, ellerine emeklerine ve üretkenliğine sağlık canım benim;)Ece bebeiş de iyi günlerde sağlıcakla kullansın;)
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. Amanda aman ne kadar güzel bir çanta bu böyle ellerine sağlık canım insanın çocuk olası geliyor valla utanmasan kendime bi tane yapıp kullanacağım geliyor :))
    içimdeki çocuk büyümüyor bir türlü napayım böyle cicili şeyleri çok seviyorum............

    YanıtlaSil
  5. İkiside çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok şirin olmuş çanta.Yandaki çiçek ayrı bir şirilik katmış.Ece bebeklerine bitiyorum zaten.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. sevgili hatice nasılsın ramazan nasıl gidiyor,buralarda havalar serinlemeye başladı şükür,selmlar...

    YanıtlaSil
  8. Sena çeyiz,teşekkürler canım hepimizin yapabileceği şeyler canım benim.

    Kedicibaşı,teşekkürler canım, kafiye süüper:))

    Ayşencim çok teşekkürler canımsın.

    Yıldız yapalım gülüm sanada bir tane ayarlarız görüntüyü biraz daha, kullanırsın. ayrıca elleme büyümesin içindeki çocuk hep öyle kalsın. teşekkürler

    atölye kedi sağol canım.

    Şanslı ,canımsın canım öpüyorum.

    Kutsalceyiz, canım iyi gidiyor sağol. havalar şükür bugece serinledi şu an rüzgar var uyuruz bu gün artık:)))

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, geçen gün kendime kot pantalondan kot etek dikmiştim, kalan parçayla çanta yapayım, iyi fikir:=)

    YanıtlaSil
  10. Neclacım beğenmene sevindim artık kotlar çok işe yarıyor:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ