Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

GOOGLE DAN DOĞUM GÜNÜ KUTLAMAM:))))))))


         Sabah  bilgisayarı açıp ne var ne yok diye bakınayım  derken ekran da bu görüntüyle karşılaştım.
        Tabii ki  doğum günü olan herkese açılan bir sayfadır ama beni çok eğlendirdi:)))
 çok da samimiyiz sabah , akşam 24 saat    kanka olmuşuz   baksanıza    (kutlu olsun hatice) nerdeyse altına napıyon kızzzz  işler ne alemde yazacak:))
        Her şeyden haberi var  kesin pastalar kekler kırla gidiyor  biliyordur kesin diyette olduğumu nispet yaparcasına döktürmüş google amca:))))
       İyi de oldu facebook da tüm  sevdiklerim arkadaşlar eee parti kalabalıktı anlayacağınız  yetmiştir inş.:))))
       Öyle yaşa filan takıntılı değilimdir yeni gelen eskiyi yolcu eder ben kenardan izlerim hiçççç de muhatap olmam:)))
 _______________
           Boş durmuyorum kızlar elimde  TV karşısında yapılan iş, gezmelik iş, dükkana indiğimde orada ayrı  yarım işler cennetinde kaldım gibi oldu bu aralar ,şal,battaniyeler, minişlerin yılbaşı yastıkları  az ondan  biraz bundan vakit geçiriyorum işte eee tembellik bize göre değil. :)))
         Canlar ,mesaj, mail ve  face  de bu  resim altında yazan    tüm canlarıma kucak dolusu teşekkürler inanılmaz mutlu ettiniz beni ,iyi ki varsınız.
Bu yayımı sadece teşekkür etmek istediğim için  paylaşıyorum .
 Sağlık ve güzellikler hepimiz için olsun.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ