Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ŞUBAT AYINDAKİ ÇALIŞMALARIMDAN ÇANTALAR (BAG 'S)

Çantalarımdan ilkinde görünenler  Ankaraya ablama ve yengeme  götürdüm. ilk fırsatta kendimede yapacağım  amerikan bezinden  dikip üstüne deri  döşemelik parçalardan  bu çiçeği  aplike yaptım.  çarşıya filan çıktığımızda katlayıp el çantamıza atmak için  aslında şu naylon poşetlerden  mümkün olduğu kadar kurtulmak için.
Ben  Fuarda  TEMA VAKFI  standından   sabun  şapka ve bu bez torbalardan almıştım (biryerlerde   benimde  birkaç ağacım oldu bu sayede:)))  ) çok da işime yaradı , o biraz dar ben biraz daha geniş çalışıp   kenarlarına derinlik kazandırdım  kendi diktiklerime .


Bu çantayıda  evde elimin altında olması gereken yünlerimi koymak için eşimin     giymediği  kotundan  yaptım    üst kısmı kestim    orta kısmını ece bebeklerimde kullandım alt paçalardan da  çantanın altını çalıştım  dışa gelen kısmı kot  tabanın iç kısmı döşemelik  tanıtım parçalarından koyup temiz dikiş geçtim ve birleştirdim   üstünede yine deri parçalardan aplike yaptım.  
 yardımcım BADEM  içini dışını iyice kontrol etti:))))))))    içinede  bir göz çalıştım     ona bakıyor sanırım ,kendisi tam bir çanta torba delisidir içine girmezse olmaz .

15 yorum:

  1. Hola, gracias por tu visita, me alegro que te haya gustado el conejito. Tienes unos trabajos hermozos, Felicidades!!!

    Yennys

    YanıtlaSil
  2. HOLA AMIGA! VINE A SEGUIRTE DESDE VENEZUELA. MUY LINDAS TODAS TUS LABORES. FELICIDADES Y TIENES UN HERMOSO GATITO. A MI HIJA ISABEL LE ENCANTAN LOS GATOS. ELLA TIENE 10 AÑOS Y TIENE SU BLOG SI QUIERES VISITALA EN http://laabejitacuriosa.blogspot.com
    TAMBIÉN TE INVITO A VISITARME EN http://elpanaldelaabejita.blogspot.com
    QUE PASES UNA FELIZ SEMANA SANTA EN UNIÓN FAMILIAR. BESITOS! MARISELA:)

    YanıtlaSil
  3. aplike olayını seviyorum çantalara herşeye yakışıyor...hepsi çok güzel olmuş ...ayrıca o bademi yiyebilir miyim acaba :))) bu var ya sana baka baka en sonunda dikiş nakış öğrenecek bi gün makinenin başında görürsen şaşırma:)))

    YanıtlaSil
  4. Sizin gibi marifetli hanım olunca ortaya süper çantalar çıkar elbette.Hepsi bir birinden şık ve güzel. Ellerinize emeğinize sağlık.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Bademmmmmmm
    nasıl çanta güzel olmuş mu bakem Hatice temiz dikiş atmış mı hııı?
    Ellerine sağlık canım çok güzel bir çalışma olmuş ben de uzun zamandan beri mümkün olduğunca naylon torba kullanmamaya çalışıyorum..
    Sen pazarfilesine üye olsana bu çantalarla katılırsın çok güzel...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Çanta güzel olmuş canım ama Badem enfes ye benim yerime de onu

    YanıtlaSil
  7. Gönültadım çantalar süper görünüyor emeğine sağlık,sevgili nuray ablacım ve sevgili yengen güle güle kullansın.Kottan yaptığın çantalar da süper fikir valla.Ah şu badem yok mu nasıl seviyor heryeri karıştırmayı,ayy çok medyatik oldu valla,her foto da var :))
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  8. arkadaşım ellerine saglık yine döktürmüşsün bakıyorumda.tabiki bademi unuturmuyum en büyük yardımcı. benim fıstıkda aynı şeyleri yapıyor elime iş almayayım gelip hemen kontrol eder sagolsun...

    bademede fıtıkdan sevgilerrrrr..)))

    YanıtlaSil
  9. selam canım çantaların çok güzel olmuş ellerine sağlık bademde çok şeker maşallah nazarlar değmesin

    YanıtlaSil
  10. Olá! Gostei dessa idéia das sacolas recicláveis. Assim agente ajuda a preservar o nosso planeta.
    Obrigada pela visita.
    Felicidades! Tiane.

    YanıtlaSil
  11. her birimiz senin gibi 2 çanta yapsak ablacım yenebilir miyiz poşetleri... doğadan bin yılda yok olacak olan poşetleri alt edebilimiyiz...

    YanıtlaSil
  12. Olá meu doce,

    Você é muito criativa, adorei as bolsas ficaram lindas, principalmente com a amendoa dentro delas ela é muito fofa. Feliz Páscoa e muita saúde.Beijos.

    YanıtlaSil
  13. Parabéns por seus trabalhos, e tenho certeza que foram aprovados por seu lindo assistente.
    Desejo as vocês um ótimo final de semana.
    bjs
    Joelma

    YanıtlaSil
  14. çantalar süper... özellikle kot çantaları çok seviyorum... sanırım Badem de çok sevmiş:)))
    ellerine ve emeğine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. canım teşekkürler,BADEM bu evimizin efendisi her iş önce onun kontrolunda:))))

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ