2.Cİ VİRÜS BOYUNLUK ŞAL VE...... ( VİRÜS SHAWLS)



 1.cisini BURADA Ayşe kızıma örmüştüm. 2.ci virüs şalı da Tuğba kızıma ördüm sağlıkla kullansınlar.Açıklaması ile ilgili yönlendirmeyi de önceki yayında vermiştim.
Tuğbaya hiç mavi- turkuaz tonları örememiştim genelde pembe krem tonları yapmıştım bu sefer renkleri bir arada bulunca bu virüs şal da kullanayım dedim kendisi de çok beğendi.



Bu mavi -gri-beyaz ebruli şal da yeğenim Seline doğum günü armağanı oldu Ankara'ya gittiğim de renk tonlamasına da bayıldım:)
Yeşil ebruliyi de  kardeşimin eşi sevgili Yelda'cığıma ördüm  zümrüt gibi gözlerine yakışacağını düşündüm :) Hepsi sağlıkla iyi günler de kullansınlar.
Yeşil ebruliyi İzmir'de yetiştiremeyince yanım da götürüp orada devam etmiştim..
Bu modeli de ben çok severek örüyorum  pek çok rengini yapmıştım daha önce.ŞALLAR albümün de var hepsi.
Şalların hepsi Alize tiftik ve bir yumaktan çıkıyor.Virüs şalı 12 örnek sırası yaptım  kenarına evde ki iplerden incecik tığ battı geçtim. Yeniden örmem gerekirse 11 sıra yapacağım ki uç oyalamasını daha rahat çalışayım.
_____________________________________
Sevgili  Canlar neredeyse  2 hafta olacak yayın açamadım biliyorsunuz Minik  kuzum Duru ve Tuğba'cım bendeydi geçtiğimiz perşembe  evlerine uğurladık yakın da izin bitiyor işe başlayacak.Birlikte vakit geçirmek güzeldi haliyle ben de geliyorlar, hazırlık ,oyna, eğlen derken çok az dolaşabildim blogları.
Aralık ortası ya da son haftası ben de gideceğim çocukların yanına ilk nöbet benim  nasipse Mart ayına kadar oradayım ,elimden geldiğince  aralıklı olsa da yayın açabilirim  ve sizleri ziyaret edebilirim ama şimdiki gibi olmayacak o kesin.:) Hayırlısı olsun gitmeden öncede  bir bay bay  derim ben sizlere:)))
_____________________________________
Sağlıkla, sevgiyle geçecek güzel bir hafta olsun inş. Sevgiler Canlar.

UYKU ARKADAŞI TAVŞAN




                                            arkası


Amigurumi  yani örgü oyuncak örenlerin neredeyse hepsinin de ördüğü meşhurrr uyku tavşanını ben de Duru'cuğuma ördüm  nihayet:) Önce doğaçlama yapayım dedim ama ne zaman doğaçlama çalışsam  büyük oluyor  örgü oyuncaklarım diye bu sefer  tinyminydesing BURADAN arkadaşımız  açıklamasını yayınlamıştı onun açıklamasından çalıştım  Vücut yapımın da   boyu biraz daha kısa olsun diye sıra eksiltmeleri yaptım.
Gözler vidalı onlar da sevgili yaseminkale den temin etmiştim.Duru kızım ayın 20 sin de İzmir de olacak 24 ünde de   evlerine dönecekler, babası da özledi onları:) bu arada benim gidişim de yaklaşıyor Aralık ortaların da  gidip uzun bir süre kalacağım inş.
Duru'cuk tavşanına kavuşacak az kaldı bakalım beğenecek mi:))
__________________________
Canlar bir süredir yoktum biliyorsunuz gelir gelmez biraz ev işleriyle uğraştım.   2 akşamdır da  yokluğum da  uğrayan canım misafirlerime iadeyi ziyaretlerimi yaptım  ve  bir yayınla ben geldim  diyeyim artık:)Ankara gezim şahane geçti  kardeşler bir araya geldik ,birlikte anne baba akrabalarımızdan aile büyüklerimizle vakit geçirdik yıllar sonra, hepimize iyi geldi. ikili görüşmelerimiz oluyordu ama aynı anda dört kardeş bir arada olunca daha keyifli oldu.(biz 3 kız 3 erkek  6 kardeşiz. 2 abi de Kıbrıs da yaşıyorlar)
 Ablamız Ankara da artık  inş. tekrar buluşmalarımız nasip olur yine.
Sevgiler canlar güzellikler içinde olun.



SARIŞIN ŞEKER BEBEK:))






29 cm boyun da facebook dan bir grup çalışmasıydı bu  (amigurumi )örgü oyuncak bebek  , elyaf dolguludur.
Sarı saçlarından sen suçlusun mu deseydim acaba:))) O kadar çok fotoğraf çektim azalta azalta  bunlar kaldı daha fazla eleyemedim kolaj yaptım.
Son kare de ne zor şartlar da fotoğraf çektiğimi görüyorsunuz :)))) uzun zamandır dahil olmuyordu  bu sefer uyanıktı  çekim yaparken ve durum budur  beni çek onu çekme der gibi :)) bekledim o çekilince devam ettim. BADEM  ve sarı şeker bu şekil de kameraya yakalandılar:))
 @orgucantamshop İnstagram da yerini alacak
 Sarı şeker bir süre size ev sahipliği de yapacak  (gece yazıyorum ama)  bu sabah Ankara'ya yola çıkacağım, bir hafta kadar kalacağım sanırım.Kız kardeşim İngiltere'den gelecek abla hadi sen de gel  ablamız da kız kardeşler buluşması olsun dedi en küçüğümüz erkek kardeşim de Ankara'da yaşıyor  artık bir hafta yetecek gibi değil ama idare edeceğiz . 10 yıl olmuştur gitmeyeli .Belli bir programımız yok ,  bir araya gelmenin tadını çıkaracağız  nasipse.
 Telefondan fazla takip yapamıyorum ancak sosyal ağlara bakarım , dönünce ziyaretlerime devam ederim:)
Hepinize kucak dolusu sevgiler canlar.


DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ

               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem d...