Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

UYKU ARKADAŞI TAVŞAN




                                            arkası


Amigurumi  yani örgü oyuncak örenlerin neredeyse hepsinin de ördüğü meşhurrr uyku tavşanını ben de Duru'cuğuma ördüm  nihayet:) Önce doğaçlama yapayım dedim ama ne zaman doğaçlama çalışsam  büyük oluyor  örgü oyuncaklarım diye bu sefer  tinyminydesing BURADAN arkadaşımız  açıklamasını yayınlamıştı onun açıklamasından çalıştım  Vücut yapımın da   boyu biraz daha kısa olsun diye sıra eksiltmeleri yaptım.
Gözler vidalı onlar da sevgili yaseminkale den temin etmiştim.Duru kızım ayın 20 sin de İzmir de olacak 24 ünde de   evlerine dönecekler, babası da özledi onları:) bu arada benim gidişim de yaklaşıyor Aralık ortaların da  gidip uzun bir süre kalacağım inş.
Duru'cuk tavşanına kavuşacak az kaldı bakalım beğenecek mi:))
__________________________
Canlar bir süredir yoktum biliyorsunuz gelir gelmez biraz ev işleriyle uğraştım.   2 akşamdır da  yokluğum da  uğrayan canım misafirlerime iadeyi ziyaretlerimi yaptım  ve  bir yayınla ben geldim  diyeyim artık:)Ankara gezim şahane geçti  kardeşler bir araya geldik ,birlikte anne baba akrabalarımızdan aile büyüklerimizle vakit geçirdik yıllar sonra, hepimize iyi geldi. ikili görüşmelerimiz oluyordu ama aynı anda dört kardeş bir arada olunca daha keyifli oldu.(biz 3 kız 3 erkek  6 kardeşiz. 2 abi de Kıbrıs da yaşıyorlar)
 Ablamız Ankara da artık  inş. tekrar buluşmalarımız nasip olur yine.
Sevgiler canlar güzellikler içinde olun.



79 yorum:

  1. Tek kelimeyle süper olmuş,rengarenk elbisesi şahane,Duru'cuk çoookk begenecek bence.
    Keşke benimde torunum olsada ona yapsam��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum ah bir evlense diyordun şimdi bak torun olsun diyorsun:)))) hepsi olur Rab'bim ağız tatlarını bozmasın.:)
      Sen yine de ufaktan denemelere başla hazır dursun:)

      Sil
  2. Bir oyuncak bebek ancak bu kadar zarif olabilir.
    Anlaşılıyorki ne kadar zarif ellerden çıkmış bir ürün.
    Ellerin dert görmesin,Duru'cuma sağlıklı uykularda eşlik etsin.
    Öpüyorum seni ve Duru'yu.
    Şimdiden iyi yolculukların olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm güzel gönlüne dert düşmesin tatlı dillim. çok teşekkürler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ,özledim yazılarınızı bugün okuyacağım biraz:)

      Sil
  4. Çok güzel bir yayınla yine aramıza geldiniz :) Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Durucuk doya doya sarılıp mışıl mışıl uyusun ooh 😄 Çok güzel bir tavşan olmuş. Ellerinize sağlık.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  6. Severim ben o uykucuyuuuu 😘❤️❤️

    YanıtlaSil
  7. Durucuğun uyku tavşanı çok sevimli olmuş. ellerinize sağlık... Tatlı uykuları olsun Durucuğun..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin canım ne kadar güzel Allah ağzınızın tadını bozmasın.
    Uyku arkadaşı tavşan kardeş te çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bende öreceğim sırada bekliyor.Duru'cuğum sarılıp mışıl mışıl uyusun.Çok sevinecektir görünce.
    Çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gördüm canım benim aminnn:)
      Çok keyifli bunu örmek niye beklediysem bu güne kadar Tuğba anne bundan yapar mısın deyince ön plana geçti:)) teşekkürler sevgiler kuzum.

      Sil
  9. allam yaa ne tatlı şeyler yapıyon sen hep yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Hatice Hanımcım, bu tavşancık da cok şeker olmuş :) Ellerinize saglık... Duru sarılıp uyusun huzurla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim , huzur tüm bebeklerle ve hepimizle olsun inş.Sevgilerimle.

      Sil
  11. Ayy bu çokk şeker beden kısmı sıkiğne öremem ama elbisesini hemen yapasım geldi Durucuk tabiki de çok beğenecek ellerine kollarına sağlık babaannesi maşallah sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselim bez bebek dikip elbiseyi giydirebilirsin.Çok teşekkürler sevgiler canım benim.

      Sil
  12. ne kadar güzel bir tavşan, ellerinize sağlık, içine giydiği şortu bile düşünmüşsünüz, harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra hanım sorma daha bunun ayakkabılı ve çok değişik kıyafetli olanları da var hepsi çok şeker yapanların da ellerine sağlık:)
      sevgiler.

      Sil
  13. Hoş geldin Can'ım, ne güzeldir uzaktakilerin buluşması çok iyi bilirim o buluşmaların lezzetini huzurunu daha çok muhabbetli buluşmalarınız olsun.
    Tavşan çok cici olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn hepimiz için inşallah diyorum canım.
      Çok teşekkürler

      Sil
  14. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık ♥

    YanıtlaSil
  15. Pek bir şiriniz yine.))))

    YanıtlaSil
  16. Ben bu tavşanlara bayılıyorumm.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Ay ne kadar güzel. Hem kendi hem elbisesi...Çocuk olsam dünyadan habersiz, bu güzellikle uyusam ne güzel rüyalar görürdüm...Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkürler yine de güzel rüyaların olsun inş. aslında ucundan kıyısından başlamalısın çok keyifli.

      Sil
  18. ne güzel bir anneanne/babaanne siniz çok şanslı torununuz gerçekten cok cici ellerinize sağlık :) http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerife'cim çok teşekkürler ben babanneyim Duru'uzun da tüm bebeklerin de anne babalarıyla el ele şansları çok olsun. Biz de varlığı ile kendimizi şanslı görüyoruz.Rabbim isteyen herkese nasip etsin :))

      Sil
  19. Ben şimdi tavşancığın ne kadar şirin olduğunu mu yazayım,elbisesinin ne kadar tatlı olduğunu mu?Emeğinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  20. Bu tavşancıklar tam bir yetenek işi bence.Tek kelimeyle harika olmuş.Güle güle kullanılsın ♥

    YanıtlaSil
  21. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  22. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık çok ama çok beğendim. Blogunuzu bugün keşfettim :) Bundan sonra sürekli takiptesiniz

    YanıtlaSil
  24. Bu tavşancık çok sevimli olmuş Hatice Hanımcım. Durucuk güle güle oynasın. Kardeşlerinizle de en kısa zamanda yeniden bir araya gelirsiniz umarım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Ne kadar cici olmuş. Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  26. Bu arada aşağıdaki linkte firmanın çekilişi var. Ayrıntıları blog postunda yazdım. Katılmanızı isterim.
    http://www.nilgunozenaydin.com/2016/11/zaful-coupon.html

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel olmuş çok beğendim doğrusu, sarışın bebek de güzel.
    tavşandan isterim doğrusu. her sunduğuna yorum yapamıyorum, kusura bakma, ellerine sağlık.e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hanımcımçok teşekkürler aşk olsun kusur mu olu hiç ne zaman vaktiniz olursa :)
      Tavşan için konuşalım Aralık ortası gidip mart ayın da döneceğim çünkü:)

      Sil
  28. Hatice Hanım emeğinize sağlık bizde yeğenime internetten sipariş veriyoruz uyku arkadaşlarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek çok arkadaşım da satış yapıyor :) Ben @örgücantamshop olarak bir sayfa açtım instagram da vitrine koyuyorum bir şeyler arada:)
      Çok teşekkürler yeğeniniz de sağlıkla oynasın.

      Sil
  29. Canım arkadaşım ellerine sağlık en ince ayrıntısına kadar düşünmüş ve örülmüş el emeği göz nuru eserlerini görünce bayıldım ..Durucuğuma sağlıkla oynamak kısmet olsun..sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Duru'cuk yarın geliyor bakalım görünce ne yapacak:)) sevgiler .

      Sil
  30. O elbiseden benim de olmalıı !! Tavşanın kendisi başka güzel elbisesi daha başka güzel. Ellerine sağlık ablacım öpüyorum muhabbetle ;) Bloglama şeysileri tam gaz devam hadi bakalım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Canımsın çok teşekkürler kuzum öpüyorum kocaman . Hemen gelip okuyorum süper haber:)

      Sil
  31. Ay, severim ben onun elbisesini. Nasil ozendim anlatamam :) Ellerine saglik canim.

    Bu arada blogda bir yardim kampanyasi baslattim. Duyurmama yardimci olursan cok sevinirim Hatice'cim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tülin'cim. Elbette seve seve hemen bakacağım.:) sevgiler.

      Sil
  32. Çook sevimli... Elbisesi harika :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Baharcım seni ve tatlı kızını öpüyorum:)

      Sil
  33. bu blogunuza gelince her seferin de şaşırıyorum.. bütün bunları nasıl örüyorsunuz hayret.. doğuştan yeteneklisiniz desem azdır ..

    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömercim çok teşekkürler .Öğrenilebilir emekler bunlar sabır ve zamanla alakalı sevgiler.
      Torunum yanım da bu ara fazla uğrayamadım .

      Sil
  34. Marifetli ablacığım Duru çok şanslı. Hem yetenekli hem de hızlısınız.

    YanıtlaSil
  35. Ellerinize sağlık bayılıyorum çalışmalarınıza :)

    YanıtlaSil
  36. Çok muntazam bir işçilik var bu bebeklerde. Sabrım olsa da ben de yapabilsem keşke. :) Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zülal'cim eğer içinden geliyorsa minik bir şeyler yapabilirsin kalpler mesela onları kurdele ile birleştirip kitap ayraçları olararak kullanabilirsin harika oluyorlar,sevgiler canım.

      Sil
  37. Ne güzel kardeşlerinle sevdiklerinle birlikte zaman geçirmenin 😊. İnşallah tekrarlarsınız. Tavşan çok güzel olmuş ellerine sağlık. Duru bu tavşana bayılacak 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş hepimiz birbirimizden uzaktayız bizim için çok kıymetliydi gerçekten:)
      Çok teşekkürler bayıldı bayıldı sarılıp ayağın da uyutuyor:)

      Sil
  38. amanın da elbisesini sevsinlerrrr
    çok şiriiiinnn

    YanıtlaSil
  39. Akıllı tavşan momo istiyordu benim ufaklık böyle bir şey yapmak harika olurdu:) Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir onceki tavsanimda link var canim tam aciklamasini vermis arkadasimiz bir de bunun erkegi var bir ara ondan da yapacagim

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ