Ana içeriğe atla

3. PEPEE ( ÖRGÜ OYUNCAK)

                                                    Efendi BADEM le başlayalım






 21 cm boyunda Pepee miz minik bir hanıma ulaşacak bu hafta.
Daha önce örmüş olduklarım BURADA   şimdiki 3. oluyor.
 Bu örgü oyuncak pepee yi de daha öncekiler gibi sevgili YASEMİNKALE nin açıklaması ile ördüm  kendisine sevgilerimi yolluyorum.

Sevgili blogcanlar Bu sabah Diyarbakır'a gidiyorum :) Tuğba kızım Ve Duru'ya yol arkadaşı olacağım bir hafta oradayım eğer fırsat bulursam sizleri ziyaretime oradan devam edeceğim dolaşamazsam dönüşte arayı kapatırım söz:))
 Gönlünüzce güzel bir hafta olması dileğiyle ,bu dileklerim Ülkemiz için de geçerli inş öyle olur.
sevgiler.


Yorumlar

  1. Iyi yolculuklar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım iyi geçti yolculuk ama Diyarbakır a geldiğimiz gece DUru cuk ateşlendi 3 gündür gece gündüze karıştı bademciklerin de sıkıntı olmuş hala ateşin norale inmedi:(

      Sil
  2. Bir ara ne seyredilirdi bizim evde de. Hiç sevemediğim çizgi filmlerden biridir bu. Ama çocuklar bayılıyorlar...Örgüsüne lafım yok tabiki. Yine şahane yapmışsın Hatice:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir yaş grubu hala izliyor:)) çok teşekkürler canım sevgiler.

      Sil
  3. Ooo Badem ve Pepe'den son derece fotojenik pozlar görüyorum :) Ellerinize sağlık bu Pepe çok cici olmuş. Diyarbakır'a selamlar. Bol bol gezin, güzel enerji depolayın ve gelin :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem olmazsa olmazımız:)))çok teşekkürler canım. Selam baş üstüne:) ama geldiğimiz günden itibaren Duru kızım ateşlendi daha bu gece biracık iğne tesiriyle düşüş oldu.

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin. İğnenin yanı sıra sizin sevginizde en iyi antibiyotiktir zaten :)

      Sil
    3. Canımmm çok teşekkürler canım bugün daha iyi kalıcı olsun inş. sevgiler.

      Sil
  4. Badem oyuncağını bulmuş. :) pepe karKteri ile bire bir uymuş. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar sizi, Pepe'ye bayıldım ayrıca :)

    YanıtlaSil
  6. Vay sümüklü Pepe ne güzel olmuşsun sen öyleeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sümüksüzünden ablası:)))) teşekkürler.

      Sil
  7. o pamuk kediciği yerimmm. pepee çok guzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Cok sirin olmus bu örgü Pepe yaaa... cocuklar görse kapisirlar, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  9. Hatice abla,harika olmuş yine.Yalnız arkada kaçak bir şahıs var,ben onu yirim😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kaçak sayılmaz blog ortağımdır kendisi:))

      Sil
  10. Bu örgü oyuncakların çok sağlıklı olduğunu düşünüyorum.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yıkanabilir ,hafif ve can yakıcı bir yanları olmayışı açısından çocuklar için çok iyi:)

      Sil
  11. O pamuk çok güzel... <3 <3 Pepe de harika olmuş, ben kırk yıl uğraşsam yapamam :) Ellerinize sağlık... İyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım .Denemeden bilemezsin böyle düşünen pek çok kişinin şimdi sipariş çalıştığını biliyorum ben:))

      Sil
  12. Pepe TV den çıkmış üç boyuta girmiş.Ellerine sağlık müthiş güzel olmuş.
    İyi yolculuklar sağlıkla gidin gelin,yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  13. İyi yolcukluklar! Durucuğa da ısırıklar ;))) Sağ salim gidin gelin inşallah, bol keyifli olsun.
    Bu güzel Pepee'ye de sevgiler, elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım ısırmalara kalmadı kuzucum bir ateşlendi ki sorma 3 gündür hastahane ev mekik dokuduk bu gece birazcık iyi gibi .Sevgiler

      Sil
  14. Harikasın canım pepenin güzelliğine bak gelecek torunlar için hepsi not edildi nice mutlu ramazanlar görmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım güzel dileğin cümlemiz için olsun inş.:)) sevgiler.

      Sil
  15. İşyerimde bir bayanda çilek kız bebekler yapıyor ama çok emek istiyor gerçekten meşakkatli bir iş elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabır ve vakit istiyor:)) Çilek kızı ve arkadaşlarından birini ben de örmüştüm o seriyi çok seviyorum:) çok teşekkürler.

      Sil
  16. çok hoş olmuş :-)) iyi yolculuklar..

    YanıtlaSil
  17. Pepee :)) çok güzel olmuş emeğenize sağlık :) Hayırlı yolculuklar

    YanıtlaSil
  18. İyi yolculuklar, bu arada instagram sayfanızı yeni gördüm.Yeni açtınız herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi geçti yolculuğumuz. Evet yeni sayılır biri şahsi diğeri dükkan şeklin de açtım:)) sevgiler

      Sil
  19. DeryaninsporgunluguHaziran 17, 2016

    Ben iyi yolculuklar dilemistim ama pepeyi görmemisim. Çok sirin :)

    YanıtlaSil
  20. Pepe çok şirin olmuş eline, koluna sağlık canım, güle güle git, güle güle gel, Allah'a emanet ol, Badem'i pembe burnundan öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde'cim dönüşte öpeceğim söz:))

      Sil
  21. elinize emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  22. yine bi ilki başarmışsın tebrikler.. ayrıca d.bakırlı olduğum için demiyorum çok güzel bi memlekettir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ömer ilk yapan ben değilim yine de çok teşekkürler. Yaa elbette çok güzel inş çocuklar buralardayken pek çok yerini görebilirim torun rahatsızlanınca çıkamadık bir tarafa keşke herkes aklını başına alıp vatanımıza-ın kıymetini bilse gerçekten her yeri cennet köşesi.Kışa daha uzun süreli geleceğim inş gezebilirim:)) Selamlar buradan sana:))

      Sil
  23. en çok da totişini sevdim pepenin :)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuş elinize sağlık çocuklar arasında pepe fanları var resmen herşeyini almak istiyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,evet bu konuda haklısınız hangi kahramanı sevseler baştan aşağı donanıyorlar:))) sevgiler.

      Sil
  25. çok guzel olmuşş sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenileriniz de beni çok mutlu etti sevgiler.

      Sil
  26. Kaan görmesin Hatice abla, pepeyi çok seviyor. Hatta bu ara tuvalete alıştırıyoruz pepeylee;)) elinize sağlık yine mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yaş grubunun sevgilisi:)) ördüğüm bu pepeenin sahibi de 2 yaş civarların da.Teşekkürler.

      Sil
  27. ellerine sağlık hamarat arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  28. ahahaah kızım unu görse bayılırrrrrr...

    YanıtlaSil
  29. Ellerine sağlık ablacım harika olmuş,bende Calliou örmüştüm pek keyifli oluyor örmek.Örgü oyuncak öresim var ama bu sıcakta tek yaptığım oturmak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyalanmadan da durulmuyor işte ben de örmüştüm calliou dan hep birer tane ile gidiyorum bakalım:)) teşekkürler.

      Sil
  30. Çok güzel olmuş abla, valla benim bile oynayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gökhan'cım oyuncak sevmenin yaşı yok zaten ben de çok severim:)

      Sil
  31. Pepee harika olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

ÖRMEYENİ DÖVERLER Mİ ACABA:)))))))) AÇIKLAMALI BOYUNLUK(SNOOD)

Derya Baykal hanımın  programın da örülen dikişsiz boyunluk önceki yılların ör sök beresi kadar beğenildi ve örmeyeni dövüyorlar misali :))))))  eli şiş tutmayı bilen herkes tarafından örülüyor.
(Ör sök berem ve boyunluğu BURADA boyunluğunu da  kendimce tasarlamıştım.)
 Ben de  kızlarıma öreyim dedim ilki bitti Tuğba kızım hafta sonu Diyarbakır'a dönecekleri için önce onunkini ördüm  haftaya Ayşe kızıma da öreceğim bu dikişsiz boyunluktan
 Misinalı şişe de iyice alıştım bu arada:))) daha önce de bir şal örmüştüm.BURADA

 Ördüğüm boyunlukla ilgili  açıklama da yapayım:
İpi : Alize süperlena klasik
 misinalı şiş no : 4,5
 ilmek sayısı : 90
Metrajı uzun bir ip olduğundan  tek yumaktan çıktı
YAPIM VİDEOSU  BURADA
___________________________________________
6-01-2015 de ilave NOT
Detaylı bir şekilde yazılı açıklar mısınız diye mailler geliyor tek tek açıklamayı  yazamayacağım için bu yayınımın altına ilave ediyorum . Bizlere bu  dikişsiz boyunluk modelini kazandıran Sibel Kavaklıoğlu han…