Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

3. PEPEE ( ÖRGÜ OYUNCAK)

                                                    Efendi BADEM le başlayalım






 21 cm boyunda Pepee miz minik bir hanıma ulaşacak bu hafta.
Daha önce örmüş olduklarım BURADA   şimdiki 3. oluyor.
 Bu örgü oyuncak pepee yi de daha öncekiler gibi sevgili YASEMİNKALE nin açıklaması ile ördüm  kendisine sevgilerimi yolluyorum.

Sevgili blogcanlar Bu sabah Diyarbakır'a gidiyorum :) Tuğba kızım Ve Duru'ya yol arkadaşı olacağım bir hafta oradayım eğer fırsat bulursam sizleri ziyaretime oradan devam edeceğim dolaşamazsam dönüşte arayı kapatırım söz:))
 Gönlünüzce güzel bir hafta olması dileğiyle ,bu dileklerim Ülkemiz için de geçerli inş öyle olur.
sevgiler.


64 yorum:

  1. Iyi yolculuklar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım iyi geçti yolculuk ama Diyarbakır a geldiğimiz gece DUru cuk ateşlendi 3 gündür gece gündüze karıştı bademciklerin de sıkıntı olmuş hala ateşin norale inmedi:(

      Sil
  2. Bir ara ne seyredilirdi bizim evde de. Hiç sevemediğim çizgi filmlerden biridir bu. Ama çocuklar bayılıyorlar...Örgüsüne lafım yok tabiki. Yine şahane yapmışsın Hatice:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir yaş grubu hala izliyor:)) çok teşekkürler canım sevgiler.

      Sil
  3. Ooo Badem ve Pepe'den son derece fotojenik pozlar görüyorum :) Ellerinize sağlık bu Pepe çok cici olmuş. Diyarbakır'a selamlar. Bol bol gezin, güzel enerji depolayın ve gelin :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem olmazsa olmazımız:)))çok teşekkürler canım. Selam baş üstüne:) ama geldiğimiz günden itibaren Duru kızım ateşlendi daha bu gece biracık iğne tesiriyle düşüş oldu.

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin. İğnenin yanı sıra sizin sevginizde en iyi antibiyotiktir zaten :)

      Sil
    3. Canımmm çok teşekkürler canım bugün daha iyi kalıcı olsun inş. sevgiler.

      Sil
  4. Badem oyuncağını bulmuş. :) pepe karKteri ile bire bir uymuş. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar sizi, Pepe'ye bayıldım ayrıca :)

    YanıtlaSil
  6. Vay sümüklü Pepe ne güzel olmuşsun sen öyleeeee

    YanıtlaSil
  7. o pamuk kediciği yerimmm. pepee çok guzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Cok sirin olmus bu örgü Pepe yaaa... cocuklar görse kapisirlar, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  9. Hatice abla,harika olmuş yine.Yalnız arkada kaçak bir şahıs var,ben onu yirim😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kaçak sayılmaz blog ortağımdır kendisi:))

      Sil
  10. Bu örgü oyuncakların çok sağlıklı olduğunu düşünüyorum.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yıkanabilir ,hafif ve can yakıcı bir yanları olmayışı açısından çocuklar için çok iyi:)

      Sil
  11. O pamuk çok güzel... <3 <3 Pepe de harika olmuş, ben kırk yıl uğraşsam yapamam :) Ellerinize sağlık... İyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım .Denemeden bilemezsin böyle düşünen pek çok kişinin şimdi sipariş çalıştığını biliyorum ben:))

      Sil
  12. Pepe TV den çıkmış üç boyuta girmiş.Ellerine sağlık müthiş güzel olmuş.
    İyi yolculuklar sağlıkla gidin gelin,yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  13. İyi yolcukluklar! Durucuğa da ısırıklar ;))) Sağ salim gidin gelin inşallah, bol keyifli olsun.
    Bu güzel Pepee'ye de sevgiler, elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım ısırmalara kalmadı kuzucum bir ateşlendi ki sorma 3 gündür hastahane ev mekik dokuduk bu gece birazcık iyi gibi .Sevgiler

      Sil
  14. Harikasın canım pepenin güzelliğine bak gelecek torunlar için hepsi not edildi nice mutlu ramazanlar görmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım güzel dileğin cümlemiz için olsun inş.:)) sevgiler.

      Sil
  15. İşyerimde bir bayanda çilek kız bebekler yapıyor ama çok emek istiyor gerçekten meşakkatli bir iş elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabır ve vakit istiyor:)) Çilek kızı ve arkadaşlarından birini ben de örmüştüm o seriyi çok seviyorum:) çok teşekkürler.

      Sil
  16. çok hoş olmuş :-)) iyi yolculuklar..

    YanıtlaSil
  17. Pepee :)) çok güzel olmuş emeğenize sağlık :) Hayırlı yolculuklar

    YanıtlaSil
  18. İyi yolculuklar, bu arada instagram sayfanızı yeni gördüm.Yeni açtınız herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi geçti yolculuğumuz. Evet yeni sayılır biri şahsi diğeri dükkan şeklin de açtım:)) sevgiler

      Sil
  19. DeryaninsporgunluguHaziran 17, 2016

    Ben iyi yolculuklar dilemistim ama pepeyi görmemisim. Çok sirin :)

    YanıtlaSil
  20. Pepe çok şirin olmuş eline, koluna sağlık canım, güle güle git, güle güle gel, Allah'a emanet ol, Badem'i pembe burnundan öptüm:)

    YanıtlaSil
  21. elinize emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  22. yine bi ilki başarmışsın tebrikler.. ayrıca d.bakırlı olduğum için demiyorum çok güzel bi memlekettir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ömer ilk yapan ben değilim yine de çok teşekkürler. Yaa elbette çok güzel inş çocuklar buralardayken pek çok yerini görebilirim torun rahatsızlanınca çıkamadık bir tarafa keşke herkes aklını başına alıp vatanımıza-ın kıymetini bilse gerçekten her yeri cennet köşesi.Kışa daha uzun süreli geleceğim inş gezebilirim:)) Selamlar buradan sana:))

      Sil
  23. en çok da totişini sevdim pepenin :)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuş elinize sağlık çocuklar arasında pepe fanları var resmen herşeyini almak istiyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,evet bu konuda haklısınız hangi kahramanı sevseler baştan aşağı donanıyorlar:))) sevgiler.

      Sil
  25. çok guzel olmuşş sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenileriniz de beni çok mutlu etti sevgiler.

      Sil
  26. Kaan görmesin Hatice abla, pepeyi çok seviyor. Hatta bu ara tuvalete alıştırıyoruz pepeylee;)) elinize sağlık yine mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yaş grubunun sevgilisi:)) ördüğüm bu pepeenin sahibi de 2 yaş civarların da.Teşekkürler.

      Sil
  27. ellerine sağlık hamarat arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  28. ahahaah kızım unu görse bayılırrrrrr...

    YanıtlaSil
  29. Ellerine sağlık ablacım harika olmuş,bende Calliou örmüştüm pek keyifli oluyor örmek.Örgü oyuncak öresim var ama bu sıcakta tek yaptığım oturmak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyalanmadan da durulmuyor işte ben de örmüştüm calliou dan hep birer tane ile gidiyorum bakalım:)) teşekkürler.

      Sil
  30. Çok güzel olmuş abla, valla benim bile oynayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gökhan'cım oyuncak sevmenin yaşı yok zaten ben de çok severim:)

      Sil
  31. Pepee harika olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ