Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

1 YAZLIK ŞALVAR TULUM- 1 YAZLIK BLUZ DURU'YA




 Kumaşı pamuklu basma diye bilinen bir kumaş incecik tam yazlık.
Kendime evde giyebileceğim bir yazlık elbise dikmiştim az bir parçası kalınca  Duru'ma tunik bluz gibi bir şey yapayım dedim taytla şortla giyer diye.
Etek kısmına  3-4 cm yukarıdan ince bir fırfır  büzüp diktim  ucundan bir parça fırfır artınca onu da bluzun arka sırt kısmana diktim:))
Desende ki en koyu tonda elimde şifon kumaş vardı ondan kalınca biye şerit hazırlayıp bu şekilde hem askı hem önde fiyonk olacak şekilde çalıştım.
Önler de cep olmazsa olmaz:)) kapak ağızlarına boyunda ki şion parçadan geçirdim.





 Bu yazlık bahçıvan tulumu da hazır bir tulumu kalıp yapıp kestim göğüs kısmına ve omuzlarına  aplike çiçekler kullandım. omuzlar da çiçeklerin altına cırtlı şerit (amerikan fermuarı) diktim.Tulumun ön kısmına bir de cep koydum.
   Yazlık ,kışlık şalvar tulumları çocuklara çok yakıştırıyorum hem rahat hem de çok şirin oluyorlar.

Geçen hafta Tuğba Kızıma ve Duru ya yol arkadaşı olacağımı yazmıştım, Diyarbakır'a gittiğimiz gün öğleden sonra Duru biraz rahatsızlandı nedenini anlayamadık uçak da çocuk da çok du salgın da varmış  daha ilk günden gece bir ateş  acil de aldık soluğu  iki gün 40 bile gördük diyebilirim iğne ilaç derken 4. gün keyfi yerine geldi tekrar kontrole götürdü çocuklar ama Dr. u bademciklerin hala kötü durumda olduğunu söyleyip tekrar ilaçlarını yeniledi.
Neyse ki keyfi yerine geldi ateş normale düştü onun sevinci bile bize yetti.
Minik ufaktan konuşma çabaların da maaşallah   anne ,baba, dede ye bitttiiiii ,gel pisiii   gel kediii ve  Ha ticeee eklendi :))
Tuğbanın kedi fobisi var çocukluktan  ,böyle olan annelerin çocukları da kedi delisi olur ya bizim ki de aynen öyle:))
Diktiklerimi  giydirip fotoğraf çekecektim ama telaştan fırsat bulamadım son akşam  Tuğbayla  son gece çekeriz dedik  yine karambole geldi:))
Sağlıkla  giysin kuzum.
Çocuklar için tülbentten (yazma) hazırladığım pratik bir yazlık elbise de BURADA bakmak isterseniz.

46 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun ablacım bu sene ortalık çok fena ya antibiyotiksiz ay geçirmedik.Yine de Allah'ım dermansız dert vermesin ): Cicilere gelince hepsi birbirinden güzel,ellerine kollarına sağlık.Bende şalvarlara bayılıyorum oğullarıma da mikili kumaştan bere şalvar takım dikmek istiyorum da bir türlü kısmet olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inş. Duru ya da erdiler önce iğnelerini şimdi de yine şurup şeklinde devam ediyor. aman büyüklerin ki bir derece de çocuklar hasta olmasın tek.
      Oyyy çok güzel olur vallahi yap mutlaka.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun , Allah şifa versin.
    Bu cicilere de yaz gelmiş, renk renk olmuş çiçek açmışlar. Bayıldım yaa :) Emeğinize sağlık. Duru kızımız güle güle giysin.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sade'cim çok daha iyi şimdi.Sevgiler

      Sil

    2. Gemiş olsun, şifa diliyorum. Duru bebeğede bu ciciler nasıl yakışmıştır değilmi? Allah kem gözlerden korusun. Ellerine sağlık sağlıklı günlerde giyinsin.
      Sevgilerimle.

      Sil
    3. Ben de yakışacağını umuyorum:))) telaştan deneme fırsatımız olmadı maalesef teşekkürler daha iyi artık:) sevgiler.

      Sil
  3. Çok sevimli olmuş.Çocuk olup giyesim geldi :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çocuk olmaya gerek yok üstteki bluzun aynı modelini elbise olarak arkadaşıma diktik harika oldu:)çok teşekkürler.

      Sil
  4. Ne şeker olmuştur.Çok geçmiş olsun.Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, inşallah kedi fobisini yener:) kırmızı kurdeleli elbiseye bayıldım, harika olmuş, eline sağlık canım, güle güle giysin, tulum da çok şirin ama ille de kırmızı kurdeleli elbise. Hakikaten çok tatlı olmuş. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım. Tuğbanın fobisini yenebileceğini hiç sanmıyorum ama Duru babasıyla birlikte sevecek kedileri:))
      evet ben de çok sevdim onu ilk önce Duruya dikseydim kendi elbisemi de böyle yapardım:)) ama önce kendime yuvarlak yaka evde giyebileceğim bir elbise dikmiştim:))) sevgiler.

      Sil
  6. Ay ikisi de nefis ama ilkine bayildimmm. Durucuk ne sansli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş sağlığım hep yerinde olsun da ben yapayım kızlarıma :) çok teşekkürler.

      Sil
  7. Hatice abla,şahane olmuş ya bunlar,ay koy vitrine seyreyle yani.Duru bunları giydiğinde oyuncak bebek gibi olacak,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler. vallahi bluz benim de hoşuma gitti arkadaşıma ev elbisesi olarak uyguladım aynı modeli çok da pratik bir model ,belki kendime de yaparım. Duru'yu kıskandık bizde :)))))))))

      Sil
  8. Çok şirin ama o elbise. Ne yakışmıştır Duru'ya kimbilir. Geçenlerde okula bir veli hayır yapmış. Biz çocuklara kıyafet aldık. Erkeklerinki belli ama kızlarınkini seçerken koptuk resmen. Bir de 4 kişiydik hepimizin oğlu var...Düşün yani kombin yapıp durduk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Kızların kıyafetleri mükemmel ben bile hayranlıkla izliyorum. yap bu modelden kendine çokkk basit ya da anneye havale et yazlık ta giyersin:)
      sevgiler.

      Sil
  9. Ayy ne güzel şirinlik bunlar. Çok güzeller. Ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Off canım ya kıyamam çocuklarda ki ateşli hallere.Allahım çocuklara hastalık gelmesin.
    Neyse ki geçmiş,Dirençli bir kız olcak babaannesi gibi.
    Süper babaanne diyrum diktiklerine başkada bir şey demiyrum.
    Sağlıkla giysin çok şirin olmuşlar.MAŞALLAH sanada ona ve anne babasınada,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'cim şimdi orada da sıcaklar başlıyor diş de çıkaracak bu yaz anneye biraz eziyet olacak ama böyle büyüyorlar işte:)
      Çok teşekkürler canım benim sevgiler.

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun. Umarım çabuk atlatır . Kıyafetlerine bayıldımmmm . Tulumun renkleri beni benden aldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tigris'cim birebir aynı tonlar da çıkmış olmasına çok sevinmiştim ben de tam yazlık bir kumaş.

      Sil
  12. Becerikli babaanneler böyle şirinlikler dikip giydirir prensesine:)ellerine ,görüp diken gözlerine maşallah Hatice'cim Duru'muzada sağlıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel dileklerin için teşekkürler.sevgiler :))

      Sil
  13. Maşallah ne kadar da marifetlisiniz. Nazar değmesin. Çok şeker olmuş. Bebek olup giyesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım zaman içinde deneye yanıla öğrendik bir şeyler şimdi uygulama faslına geçtik:))) sevgiler.

      Sil
  14. Emeğinize sağlık yine harika işler çıkartmışsınız:)

    YanıtlaSil
  15. Yine süper olmuş canım sağlıklı günlerde giysin prenses.

    YanıtlaSil
  16. Ben de totuncuğuma dikerim buradan model çalıp artık :) Ellerine sağlık. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalmaya gerek yok blog emrinde canım benim.
      Ayy güzel haberler mi var yoksa :)) uzakta bile olsa varlıkları yetiyor kucaklamanız nasip olsun inş.

      Sil
  17. coooook güzeller...ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  18. Ne şeker olmuş bunlar.bayıldım.ellerine saglık canım benim.
    Duru'cük iyi günlerde giysin sağlıkla inşaallah.
    Bebekler hep gülsünnnn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Halimecim darısı sana olsun inş.:))

      Sil
  19. Harikaaaaa ellerine sağlık babaannesi güle güle giyinsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben nasıl atlamışım yorumunu:(( çok teşekkürler öpüyorum

      Sil
  20. Haticecim, çok güzel bluzlar, çok beğendim.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ