Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

2 RENKLİ ÖRGÜ OYUN MİNDERİ





                                              Bu  emeğin örgüsü bana ait değil arkadaşıma ait :)

  Arkadaşım bunu torunu için battaniye gibi başmış kareler   arı işlenmiş yarı işlenmemiş kalmış bir kenar da annesi de  kızım sen bunu değerlendirirsin yoksa bir kenar da atılacak dedi .
 Ben de makine de kare parçaları birbirine diktim örgü işlemelerini yine kendileri devam edecek.
 İç kısmına kalın elyaf altına da kumaş geçirdim  dört tarafını önce  sürfüle dikişi ile birleştirip etrafına hazır  battaniyeler de olduğu gibi grogren denilen şeritlerden geçirdim.
  4 adet de küçük kare vardı onları da birleştirip yastık haline getirdim.
Battaniye diye yola çıkılmış olan örgü yoluna oyun minderi olarak devam edecek.
 alt astar kumaşı biraz kırışık ütü yapmadan çektim fotoğrafları, daha kendileri de görmedi ya yayınımdan görecekler ya da Diyarbakır dönüşü kendilerine verdiğim de:)
 Kareler kesme şeker örneği diye bilinen  örnektir.(10 ters -10 düz  ilmeği  10 sırada bir yer değiştirilerek Ya da sayısı kişiye göre değiştirilerek yapılır.)
  Duru 'ya kumaştan örgü minderi dikmiştim BURADA
  Bebekler için ördüğüm  hala sahiplenmeyen bebek battaniyelerim de BURADA BURADA

Yarın öğleden sonra DURU 'm annesi  ,dedesi ve annanesiyle  Balıkesir'den geliyor çok özledik bizde salıya kadar İzmir de bakalım.
__________________________________

 Bu hafta Ramazanın başlaması ile az biraz da olsa huzur bulur diye düşündüğüm Ülkem yine göz yaşlarına boğuldu:((  mekanı cennet olsun uğurladığımız evlatlarımızın ailelerine sabırlar diliyorum,uğurlanan evlat olunca sabır   da ne işe yarar bilemiyorum:(
  

54 yorum:

  1. oo çok guzel olmuş maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok çok güzel :) Yumuşacık görünüyor böyle ''yumuş yumuş'' ben hep öyle derim :) Yapan eller dert görmesin.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sade'cim yumuşacık oldu kalın elyafla:) teşekkürler.

      Sil
  3. Ne maharetli hatunlar var! Arkadaşının eline sağlık, yapamasam da çok seviyorum el emeği ürünleri. Sonundaki duana da yürekten amin diyorum. Allah Ramazan ayı hürmetine milletimize ferec ve mahrec ihsan ❤

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık. örgü en sevdiğim boş zaman uğraşlarından. fakat 6 yıldır öremiyorum. ellerimde sinir sıkışması var.
    Aman sizde dikkat edin. Kullanışlı ve şık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım çok geçmiş olsun.
      Ben de örgü oyuncak örerken biraz korkuyorum ama arada alan değiştirip dikişlere geçiyorum bu arada bileklerim rahatlıyor dengeyi koruma çalışıyorum:)

      Sil
  5. ne güzel olmuş yineee :) ya sormayın ya patlamadan iki gün önce orda boza içmeye gitmiştim vefa bozacısına. ne moral ne enerji kalıyor insanda yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,Aman kendinizi korkutmayın fakat çok dikkatli olun artık doğusu batısı diye ayıran pislikler her yer de maalesef.

      Sil
  6. Çok güzel olmuş Hatice hanımcım.Ellerinize sağlık.Çok beceriklisiniz maşallah size ....

    YanıtlaSil
  7. Yine çok güzel olmus. Elinize saglik sizin de arkadasinizin da.

    YanıtlaSil
  8. Yapanın ellerine sağlık çok güzel olmuş. Ama ben oyun minderlerinde kumaşı tercih edenlerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde düşünüyorum ama emek verilmiş olduğu için değerlendik sık sık yıkarlar artık bozulacak bir şey değil çünkü:)

      Sil
  9. Ellerine sağlık Haticem çok güzel bir minder olmuş.Harikasın tatlım :)

    YanıtlaSil
  10. Senin elinde hayat bulmuş :)

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş
    sevgiler..
    http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. HARİKA OLMUŞ.. üzerindeki minik çiçekler de çok cici.. iyi günlerde kullanılsın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onlardan tüm karelere işleyecek sanırım:) teşekkürler.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Billurcum kumaş parçaları ile de yapılır çok kullanışlı oluyor.

      Sil
  14. İyi bir değerlendirme metodu olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Benim hamarat arkadaşım isin tamamlama kismi sana kalmis ama gercekten cok kullanışlı olmuş ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emek verilmiş bir tarafa atılmasını istemedim şimdi evde balkonda her yerde kullanılabilir. teşekkürler.

      Sil
  16. Canım benim senin elinden ne kaçan ne uçan kurtulur maşallahın var nasıl hoşuma gitti anlatamam eminim sahibi gözlerine inanamayacak ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çizgi karakter Fırat gibi ben bundan bir şey yaparım moduyla çalışıyoruz:))))

      Sil
  17. Değerlendirir Haticem ne güzel olmuş güzellik bebiş kimse artık iyi günlerde oynasın oynar oynar,yastıktada uyur yorulunca.
    Ülkem! ülkem ! ülkem Yorulduk !
    Duru'da sefa gelsin hoş gelsin.babaannenin evi şenlensin.Bademi de ihmal etmeye gelmez, ben deyim de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Duru'm da geldi birlikte vakit geçiriyoruz blog gezmelerine bir süre fazla vakit ayıramayacağım,ayın 21 den sonra açığı kapatırım inş:))
      Bademi ihmal etmiyorum dikiş dikmeye indiğim de de onunla vakit geçiriyoruz:))

      Sil
  18. Ellerinize sağlık valla harikasınız çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  19. Senin elinden hicbirşey kurtulmazzz.süpersin,ellerine saglık❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bunu söyleyenle nasıl yarışırım bennn:)) canım benim

      Sil
  20. Ya maşallah diyorum emeğinize sağlık :)) Her zaman ki gibi çok güzel yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş yine.Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  23. Battaniyeye niyet, mindere kısmet. :) çok güzel olmuş. Hem onca emek de araya gitmemiş oldu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. çok şık ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Pek tercih edilen bir renk olmasa da kahverengini ben çok severim.Çok güzel değerlendirmişsin ablacım ellerine kollarına sağlık,tabi arkadaşının da eline emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ne derler büyükler ,kir götürür:))))

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ