Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

HIRSIZ BLOG ARSIZ BLOGA DÖNÜŞMÜŞ.............................

                                               
                       
                                        Görselim sevgili Musanın  aynı konu da yazdığı bir yazıdan
                                                                       BURADAN 


 Daha önce burada ki yazım da  hırsızlık da tavan yapmış sihirli örgüler adlı bir  blogdan bahsetmiştim özellikle de  % 90 benim  blog yayınlarımdan oluşuyor.
 Bugün   blogumda ki yayınlarımdan bir fotoğrafın yerini unutuna  google görsellerden bakayım dedim yine o blog gözüme çarptı.
 Ana sayfasını değiştirmiş
 Yorum butonunu kaldırmış( bir kaç kez yayınlarımı kaldırmasını  şikayette bulunduğumu yazmıştım)
 Ve blogunun en altına  şu uyarıyı koyduğunu gördüm

Kapak Sözler sitemizde bulunan konular,videolar ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, vk.com, mail.ru vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden sihirliorgumodeli.blogspot.com.tr sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler. Güzel Sözler
 
En sonda ki güzel sözleri tıkladığım da kapak-sözler diye farklı bir bloga geçiş yaptım  orada aynı kişiye ait olmalı aynı uyarıyı  oraya da yerleştirmiş ve yine yorum yeri yok............
Yayınlanmış konular diyor biz onları bu şekilde kullanılması için mi yayınlıyoruz?????
  İstendiği üzere kaldırılır diyor isteme aracı  yorum butonu yok ?????????


Blogumu çok sevdiğimi her zaman yazıyorum ama bu tür rezillikleri görünce çok kızıyorum  bloggerın yetkilileri bu konu da mutlaka bir şeyler yapması gerekir şikayet mi var hak sahibi emek sahibi hangisiyse diğerini yok et.:((((
  Reklamın iyisi kötüsü olmaz lafını da asla kabul etmiyorum  bu ahlak yoksunu emek hırsızlarına bir şeyler yapılması lazım neredeyse  dürüst ve keyifle blog yazandan çok hırsız blog var :(boşa kürek çekiyoruz .
Ben blogumu ticarethane gibi görmüyorum ,hırslarım yok,  şurda olayım burda olayım gibi bir derdim yok evet paylaşmak için yayınlıyorum yerine göre ayrıntılı açıklamalar yapıyorum, ama çalmak çırpmak niye  saygı , ar, haya bu kadar mı ayaklara düştü yaaa.
 İnsanlar kitap yazıyor yayınlıyor
Senaryo yazıyor yayınlıyor
Emek verip hobilerini yayınlıyor
Yemek tariflerini yayınlıyor
 Aklı evvel uyanıklar gelsin alsın diye.
 Yazıklar olsun................
 Bir gün pat diye  blogu bırakırsam sebebi bu olacak:(

 Gün hiç iyi başlamadı bugün:((((
 Bizler kötü sözden uzak duralım derken bıçakla deşer gibi deşiyorlar.
Şehitlerimize Rahmet yaralılarımıza şifa diliyorum

92 yorum:

  1. Vatandaş hırsızlığına ne güzel de kılıf uydurmuş. Çalanların haklı olduğu bir ülke olduk resmen. Blog hırsızlığına nasıl çözüm bulunur hiç bilemiyorum. Ortak bir tavır alacaksak ben varım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke alınabilse ben de varım şu görseli eklemek için açtığım da aynı benzer sıkıntısını dile getirmiş sevgili Musa da işin tadını kaçıran kaçırana. bahsettiğim blogun tamamı çalıntı :(
      Hırsızlık tepeden yasallaşınca....... töbe töbe normal de çok uzun yazı yazamam bir şeyleri tarif etmiyorsam.
      İnan öfkem sayfalar tutabilir o kadar yani:((

      Sil
    2. Tahmin edebiliyorum. Sürekli el emeği yayınlıyorsun sen. Elbette paylaşacasın, bloglar bunun için var. Ama bu şekilde çalınması büyük haksızlık. Da bu ülkede malesef çalmak normalleşti. Çalan var demek suç oldu...

      Sil
  2. Çok haklsın, canım adaşım, Hatice ablacım. Bu iş reklam olayına girseydi telif hakkı diye bir şey olmazdı. Herkes emek veriyor, farklı konular, ortaya koyuyor, farklı işler çıkartıyor, birileri de gelip hazıra konuyor. Bence mutlaka isim belirtmeli, link vermeli. Düpedüz hırsızlık bu. Başkasının evine girip eşyasını çalmakla aynı görüyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim arsızlık da dizi geçti tepe yaptılar sayfalarına reklam bile alıyorlar o yüzden blogger ve google reklamcılarına da kızıyorum ,aynı fikirdeyiz her türlü hırsızlığı namusa uzatılan elden farklı görmüyorum ben de.

      Sil
  3. İçerik hırsızlığı eskiden olduğu gibi şimdi de moda maalesef. Dediğiniz gibi google bu konuda bir önlem almalı, en azından alt yapısını sağladığı blog yazarlarının içeriklerini korumak için önlemler almalı. Reklamın iyisi, kötüsü olmaz lafına bende katılmıyorum. Bu bir reklam değildir, ben niye vakit ayırıp hazırladığım içeriği başka siteye vereyim ki? Ha 'bak ben bu siteden aldım' derlerse eyvallah. Maalesef hepimiz bu çalıntı içerik konusunda sıkıntı çekiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Oktay aynen böyle düşünüyorum. Uzmanların Bakanların insanlara çıkıp onu yeme bunu yeme önerilerine benziyor kardeşim yeme diyene kadar siz suyun başındasınız ürettirme sattırma as kilidi kapısına koru vatandaşını.:((
      o zaman onlara niye ihtiyaç olsun ki:((((

      Sil
  4. kötü başladık güne maalesef.
    bu hirsizlik olaylari, bitmedi, bitmeyecek sanirim. alişkanlik olmus bazilarinda. uzgunum sizin adiniza. yazma hevesiniz kirilmasin lutfen.
    sevgiler kucak dolusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım inan tarifi imkansız bir duydu sanki çocuğunuzu çalımışlar bir cam arkasından gösteriyorlar ama alabileceğiniz her yolu kapatmışlar gibi:((

      Sil
  5. Inanilmaz bir terbiyesizlik. Nereye sikayet etmek gerekir ? Dediginiz gibi blogger ve blog platformlari bu islere bir çare bulmali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazım da önceki yayınıma link verdim Deryacım ama o da ayrı bir külfet:(( diyor ki alan blogun ve kendi blogunun yayın linklerini istiyor ben oturup 800 küsur yayın yapmışım tekrarıyla 1600 artık kaç ay harcarım buna günlük 15er ink yazarak başvuruma cevap mahkeme aşamasına geçince öncelik verildiği başvuruların 60.000 i geçtiği şeklindeydi bir anlam da boşa kürek çekme gibi bir şey .
      Com uzantımı satın alıp her seferin de bana satmaya çalışılmasına da sinir olmuştum en son biraz tepemi attırdılar gerekirse kapatırım ama kendi emeğime fidye ödemem dedim ben ,madem ki bana ücretsiz bu imkanları sunuyor sonra ücretli konuma geçmediğim için mi ilgisizliği ile cezalandırıyor blogger. bu kişileri herkes afişe etmeli diyeceğim ama yüzsüzlük tavan yapmış kendilerin de:((

      Sil
  6. merhaba, ben sevgili Deryanın paylaşımı sayesinde konuyu gördüm sitenizi keşfettim, öncelikle ellerinize sağlık çok güzel.
    bir diğer konu hırsızlık ise bu konuda google şikayette bulundunuzmu?
    linklerin size ait olduğuna dair bilgi bırakırsanız google onu indekslemez ve sadece sitesine girenler yazısını görebilir hepsi bu indekslenmediği içinde site kara listeye alınır.
    https://support.google.com/legal/answer/3110420?hl=tr&rd=2
    buraya girin ve en alttaki yasal bir istek gönder bölümünden sorununuzu bildirin. En kısa sürede kaldırma işlemi başlatılıcaktır.
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Sevda dediğini bir önceki yayınım da yaptım sonuç yok maalesef. google da daima altlı üslü geziyoruz:((

      Sil
    2. Bir de blogum da ay sonuna doğru biraz temizlik yapacağız görüntü ile ilgili sonrasın da bakacağım.

      Sil
  7. Lütfen yazmayı bırakmayın. Blogunuza kopyalamayı önleyecek kod yerleştirin ve RSS yi kapatın belki biraz ise yarar. Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın bırakmamak için sabır gösteriyorum gerçekten çok seviyorum paylaşmayı. ay sonun da blog elden geçecek mause kilidi var ama bu öyle değil benim yazdıklarım aynen sayfa olarak gidiyor:(

      Sil
  8. İnternette gezerken aynı yazıyı paylaşan birden fazla site veya blog görünce sinir oluyorum. Hangisi gerçek sahibi anlamak bazen çok zor oluyor. Bu yapılan büyük bir terbiyesizlik. Biz blogda yazı yayınlamak için saatlerimizi harcıyoruz, birileri de hazıra konuyor ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazı içerisin de linkler oluyor onu tıkladığınız da emeğin mi yayınlayanın mı adresin de olduğunuzu biliyorsunuz benim yayınlarımda ki fotoğraflar hep logolu Logo ve site aynıysa doğru yerdesiniz.
      Aynen öyle canım

      Sil
  9. Baya ben çalıyorum demiş zaten.. Şaka gibi nasıl önlem almak lazım bunlar için bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Baharcim bazı arkadaşlara logo senin anladık bir de noterden ispatla diyecek kadar terbiye yoksunları bile var.

      Sil
  10. vicdanları nasıl elveriyor aklım almıyor :(

    YanıtlaSil
  11. Hay Allah çok üzüldüm, zaman zaman bu tip olaylara hep rastlıyoruz... Ama boş verin meyve veren ağaç taşlanır misali, onlar taklitden öteye gidemezler. Zaten bu tarz siteler hemen kendini belli ediyor. Pire için yorgan yakmaya değmez. Sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Aytencim bir önceki çıkışım da kızdım söylendim bıraktım ama utanmadan yorum kısmını kaldırıp alay eder gibi kaldırılmasını istenilen konuyu belirtin kaldırırız diye not düşmek de ne.............. kime ait olduğu belli değil mail yok, yazacağın bir yer yok

      Sil
  12. Hatice Abla yaa ben gerçekten bu insanları bu niyetleri anlayamıyorum bir türlü.. gereksiz yere geriyorlar üzüyorlar hepimizi.. ahh bir çözümü olsa ve insanlar hep iyi niyetli saygılı olabilseler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsa:( bizlerin emekleri etrafına reklam döşenip akıllarınca kazanç sağlıyorlar.

      Sil
  13. Aa cok sasirdim hayret bisey insanlara guven kalmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım vallahi dolaşırken öyle yayınlar görüyorum ki kopya yasağı olan sitelere nasıl erişilire kadar yayın yapıp tabii kötü amaçlı olanları bilemeyiz gibi dip not düşeni bile gördüm:((

      Sil
  14. nefret geldi artık şu sosyal medya hırsızlarından... çok geçmiş olsun, umarım tekrarlanmaz. gerçekten emek verip yazdığımız yazıları böyle başka yerlerde görmek çok can sıkıcı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyguncum tekrarlanıyor maalesef ve üzerine de yeni hırsızlıklar ekliyorlar maalesef:((

      Sil
  15. Hırsızlık ahlaksızlık hiçbir devirde bu kadar tavan yapmamıştı . Yazık çok yazık !
    Ben utandım onlar utanmadı ya. Fotoğraflarımı çalıp yarışma kazanan , - kazanmasa haberim olmazdı zaten- birini şikayet ettim , hesabını sildi , muhtemel başka bir hesap açıp çalmaya devam ediyordur.
    Geçmiş olsun Hatice ama bloğu bırakmak yok !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo bak bu iyiyimiş bir de yarışma girmiş demek bunların aklı ruhu hasta canım.bırakmak istemiyorum , hayata ,insanlara her şekilde pozitifim birini kıracağım diye aklım çıkar ama tersime gidip damarıma basılırsa pire için yorgan yakarım inan:((

      Sil
  16. emek hırsızlığı malesef her yerde, o kadar emek verip görsel hazırlayıp yazı içeriği hazırlıyoruz, başkasının bu kadar kolay copypase yapmasının önüne geçilmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu yapabilecek tek gücün blogger olduğunu düşünüyorum her şikayeti anın da değerlendirmeli değerlendirmedikleri için 50-60 bin şikayet birikmiştir ellerinde .

      Sil
  17. Bu nasıl bir yüzsüzlük nasıl bir arsızlık :( Hem emeklerinizi çalıyor hem de minareyi kılıfına mı uyduruyor aklınca :(( Nereye şikayet edebiliriz, elimden bir şey gelir mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ben bir önceki yazım da belirttim şikayet mercimiz var ama sonuçlandıran yok şikayetler şahsi yapılıyor. Çok teşekkürler

      Sil
  18. Hatice'ciğim ne diyeceğimi bilemiyorum geçmiş olsun desem hastalık değil ki bu :( tövbe tövbee yani nasıl bir arsızlık bu, yazıklar olsun, taklitler ASILLARINI YAŞATIR canım, bu hırsız sayesinde belki daha çok kişi bloğuna ulaşır, ama bunlar yüzünden sakın bloğunu bırakma canım, çok üzülürüz. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzülürüm canım yaa taklitler aslını yaşatmasın canım yaa bunu da eminim ismi lazım değil gibi hırsızlar üretmiştir:((( benim ünlü olmak gibi everestin tepesine çıkma gibi bir derdim yok dokunmasınlar gölge etmesinler yeter. Düşünsene google aratmaların da kendi bloglarım yarışıyor sanki her başlıktan iki ayrı yerde:((

      Sil
  19. Hatice kardeşim.Bunlar rezil insanlar.Zaten denetim, hakları savunmak, bu işlerin takibi, hiç bir şekilde güvende değiliz.Hak hukuk tanıyan yok.Ben zaten link falan hiç bir şeyden anlamıyorum.Geçmiş olsun hayatım.İnan içim daraldı, üzüldüm canım :( Ama bırakma canım.Daha çok üzülürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler aslın da bırakıyorum derken gerçekten üzüldüğüm için sağlık söz konusu olmadıktan sonra hiç istemiyorum bırakmayı.
      Benim dikkat çekmek istediğim konu yapılan terbiyesizlik ben bu sayfa sahibine daha önceki yayınımdan sonra iki kez yorum bıraktım buna rağmen sayfasın da görsel yenilik yapıp terbiyesizce bu notu eklemiş o kadar kızdım ki dikkat çekmek istiyorum illa ki yapılacak bir şey vardır diye düşünüyorum. sevgiler

      Sil
  20. Ne günlere kaldık Yarabbi. Bir zamanlar evinin kapısını kilitleyenler ayıplanırmış bu topraklarda şimdilerde sanal ortamda korkar olduk kendi gölgemizden bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigriscim suçun legalleşmesi bu başka açıklaması olamaz:((

      Sil
  21. Bu konuyu birkaç yerde daha okudum ve şunu aklım almadı... Amaç ne?? Benim fikrimi çalsan ne olur? Benim duygularımı çalsan ne olur? Benim yaptıklarımı çalsan ne olur?? Sana ait olmayan eğreti durur. Ne anlamsız şeylerle uğraşan, tembel, kafası kurnazlığa çalışan bir millet olduk. Pardon birde ata sporumuz olan hırsızlığı unuttum. Sıkma canını herşey sahibine yakışır, senin olan senindir. Böyleleri için kalman gerekir, gitme emi? Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurcum benim yayınlarım çok uzun zamandır kopyalanıyor canım lütfen sizler de bloglarınız için gereken korumaları baştan yapın bu tipler kişisel,yemek hobi ayırt etmiyorlar maksat tıklanmak on kuruş kazanacaklar da ne olacak acaba:((

      Sil
  22. Emek hırzısı olmak en kolayı gelıyor ınsanlara. Çaldıkça mutlu oluyorlar sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baktılar ki çalan çırpan yavuz hırsızlar bu ülkede kolay tırmanıyor onlar da böyle başlıyor olmalı:(

      Sil
  23. Lütfen motivasyonunuzu düşürmeyin.Ve devam edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da keyfimin yerin de olduğu bir ana denk geldi blogumdan bir resim alıp sosyal medyada paylaşacaktım görselleri açınca aradığım konu o blog ve ben yan yana aynı yayınla çıkınca bir kez daha not bırakayım diye bloga girip de yapılan bu yeniliği görünce tepem attı açıkçası . teşekkürler.

      Sil
  24. Nasıl tatmin oluyorlar başkasının olanla, bir türlü anlayamıyorum. Sağ tuş kilidi koymalısınız sayfaya, yine kopyalanır ancak kolay olmaz, bezdirir biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var canım sağ kilit ama o sadece acemi hırsızlara bir önlem ustalar için o kadar çok yol var ki:((( hatta nasıl yapılacağını anlatan bloglar bile var, görsellerden zaman zaman kontrol ediyorum konu başlıklarımı ve görüyorum hepsini:(

      Sil
  25. Malesef benimde başıma geldi bu durum uyarı mesajı da attım ama banamısın demediler,insan o kadar emek veriyor onlar hooop alıp kopyala yapıştır yapıp keyflerine bakıyorlar,Allaha havale ettim yapçak bişi yok canım senin adına da üzüldüm :((
    sevgiler..
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmacım benim blog ballı sanırım çok uzun zamandır çalınan çalınana
      Geçtiğimiz günler de iki blog da gördüm özür mesajı atıp sildiler işte ilgilenen kişinin hatası filan dediler bu bile nezakettir. Artık sayfa yada tek tek resim almıyorlar blogu komple götürüyorlar.

      Sil
  26. Bu nasıl bir rezilliktir anlıyamadım gitti. Sizin adınıza çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş bir kontrol mekanizması bulunur da bunlara engel olabiliriz. sağ ol canım

      Sil
  27. her birimiz bıktık artık bu hırsızlardan... inanın blogumdan soğudum artık. eskisi gibi heyecanla yazamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman zaman bana da kal geliyor inan o zaman da çok özlüyorum

      Sil
  28. Ne zamana kadar çalabilir ki abla.Kaynak sensin ötesi mi var. Sen vazgeçme sakın. Bunun bir yolu olmalı. Biraz sağa sola bakayım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazdığım sürece Uğurcum:(( sonra vaz mı geçecek diğer arkadaşlardan devam edecek.
      Buna bir çözüm kim bulursa süresiz blogun sağ üst köşesinden duyurusunu yapacağım inan o kadar çok canı yanıp bırakan oldu ki. çok teşekkürler

      Sil
  29. Örgü çantam! bu nedir yaa inanamadım şu an!
    Rastlamadım ama bir iki blogda da gördüm, Nabrut'tu yalnış hatırlamıyorsam birebir kopyalama yapıyor... Bu nasıl mantıktır anlamamıştım ki sen de mağdursun sıra bize de gelecektir muhakkak! Üzüldüm gerçekten de, ne emeklerle, hevesle, heyecanla, vakitsizliğe inatla yazıyor dostlar... Reklam bu mantığına da ayrı şok oldum, öyle görenler var mı gerçekten? Böyle reklam mı olur, hırsızlık ülkemizde normal bir eylem haline geldi, yazık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenom hadi bunlar hasta ruhlu insanlar elimden geldiğince bir önceki yayınlarıma link vereceğim. çünkü nereye alınırsa alınsın o linkler tıklanınca benim bloga geliniyor bunu biliyorum ama yine de üzülmememi engellemiyor.Maalesef var bu söz çok yaygındır yıllardır ama ben kabul etmiyorum.
      Hatta pek çok kişiden yabancı kanallardan emekleri izinli (ona bir şey diyemem) izinsiz site kurup sonra da başka bloglarda kendi reklamını yaptıranlar var bana da teklif edildi üstelik kibarca azarlamama rağmen unutmuş olacak ki aradan bir süre sonra tekrar ücretli tanıtım teklif etti ben de yine aynı tavrı aldım 19 yaşında bir üniversite öğrencisi . Ben zaten elinle emeğinle blogunu kurup çaba gösteren genç arkadaşlarımı tanıtmaktan mutlu olurum yeter ki gerçek emek sahibi olsun. ee ben niye yayın yapıyorum o zaman bir zahmet örnek bakacaksa da gelip baksınlar kendilerini nasıl haklı görüyorlar anlatamam işi çığrından çıkardılar.

      Sil
    2. Kesinlikle link ver örgü çantam, bağlantı olsun daha mantıklı 😉
      Yani emek hırsızlığı için reklam bu iyi, kotu fark etmez demek abes ama yani, kim kabul eder? Anlıyorum seni 😉 nelerle uğraşmasın ya kıyamam, babaannemizi üzmesinler!!,,

      Sil
    3. kendi adıma yapabileceğim sadece bu :)

      Sil
  30. Başınıza gelene çok üzüldüm :( Hatice hanım. Geçmiş olsun. Dilerim sorununuza çözüm bulabilirsiniz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zehra yeni değil bu şikayetlerim de arsızlığı bir üst seviyeye taşımışlar bilinsin istedim . sevgiler teşekkürler canım

      Sil
  31. Hırsızlığı bir türlü engelleyemiyoruz bugün senin başına geldi yarın bizim gelcek belli yani çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Emrecim benim başımdan bir türlü gitmiyor :)
      Bazen bir gün belirleyip bloggerın dikkatini çekmek için aynı başlığımı atsak diye bile düşünüyorum buna çözüm bulacak tek adres orası çünkü. sevgiler teşekkürler.

      Sil
  32. Kılıfını da eklemişler sonuna. Sanki sorun çözülüyor öyle. Resmini videosunu kullandığın kişinin linkini de ekle o zaman. Yorumu da kaldırmış oh ne ala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oradan aldığım dip not tam anlamıyla dalga geçmek başka bir şey değil.

      Sil
  33. Çok üzüldüm. Emek verip, ailenden, kendinden feragat ederek bir şeyler yapıyorsun ama kendini bilmez densizler sanki kendileri yazmış gibi bir de utanmadan pişkince cevap verirken yüzleri dahi kızarmadan böyle bir çok açıkça söylüyorum ŞEREFSİZLİK yaparak insanların emeklerini çalıyorlar. Birde kendileri yazmış gibi utanmadan, yüzleri kızarmadan kendi bloglarının tanımını yapmaktan çekinmiyorlar. O kadar sinirliyim ki bugün senin başına gelenin yarın bizim başımıza gelmeyeceği ne malum. Fikir hakları yasasına göre yasal işlem başlatabilirsin canım istersen bir avukatla görüş. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı dönem başlayan pek çok arkadaşım aynı sorunu yaşıyor Beyda'cım bu bahsi geçen blogun tamamı çalıntı hatta kişiye ait iki blogun da tamamı:(

      Sil
  34. Hatice hmm gayretler içinde okudum çok geçmiş olsun ;( diğer arkadaşlarımızda da denk geliyoruz ve yayın yapmanjn ne kadar emek gerektirdiğini bilenler olarak en iyi biz anlıyoruz üzüntünüzü.
    Diğer yazınjzı da okuyacağım.

    Link vermek harika fikir, hatta her yayının başına yazının linki deyip o yayının linkini koymak lazım herhalde... Uğraştığımız şeylere bakın, keyifle yayın yazacağımıza ince hrsaplar yaptırıyorlar ;(
    Çok üzüldüm gerçekten.
    Ama ne olur keyfinizi kaçırmayın, sizin o güzel yayınlarınız, cici fotoğraflarınız içimizi açıyor :) En azından bizler haberdar değiliz o hırsızlardan ve sizin kapınıza geliyoruz sürekli :)
    Tekrar geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,
      Ben artık nedenleriyle ilgili senaryolar üretir oldum:)) koruma siteleri kısa sürelerle ücretsiz free diye başlatıyorlar hoop bir süre sonra paralı ister devam et ister etme bunlar bana çok komik geliyor com uzantılı blogların da ürünleri sebil gibi ortalıkta ne yapıyorlar hiç bir şey:)
      DMCA ya üye oldum 6 ay da bir yenileyin yazısı geldi yenilemeye kalktığım da iki adet yayınımı korumaya almışlar yeni üyeliğim ücretli olacak :))
      Ben de bu tarz şeylere sinir oluyorum ben bu işi parayla yürütecek olsam baştan öyle girerdim:)
      Madem ki bizlere ücretsiz kullanacağımız bir alan açtılar ve üzerimizden milyonlarca lira para kazanıyorlar önlemleri almak zorundalar.
      Neyse gittiği yere kadar deyip devam edeceğim bakalım:)) Destekleriniz için çok teşekkürler canım.
      Ne gerekiyorsa önlemlerinizi alın da sizlerin de başı ağrımasın.

      Sil
  35. DMCA üyeliğinizi başarılı oluşturmamışsınız düzgün kurulum yapsaydınız dmca şikayet halinde siteyi kapattırabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Hamdi,
      Üyeiğimi free başlattım 6 ay sonra yenilemem gerektiğin de yeniden ücretsiz hizmet alamadım bu da bir çeşit döngü:)) sadece iki yayınımı almışlar anlamadım ben de:))
      İyice yıldım sevgili Hamdi gitti yere kadar deyip devam edeceğim bu bilgilendirmeleri ne kadar kızarsam kızayım özellikle farkındalık için de paylaşıyorum pek çok kişinin bu hırsızlıklardan haberi yok.
      Ben en ballı bloglardan biriyim :))))

      Sil
  36. Gerçekten sinirleniyorum insanların bu yüzsüzlügüne :( Hayır bide yüzsüzce hatalarını savunuyorlar ya insan çıldırıyor..

    YanıtlaSil
  37. Ben anlamıyorum bu işe amaç bir şeyler paylaşmak ise yap paylaş yeterince yazmışsın canım hazırcılık yapmakla ellerine ne geçiyor acaba emek çalmak oluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle arkadaşım maalesef bu da sanal alemin gerçek hırsızları.

      Sil
  38. Nasıl bir terbiyesizlik ve yüzsüzlük pes diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tek değil sevgili Gonca çok var bunlardan maalesef.:)

      Sil
  39. Ben yine okumakta gecikmişim. Söylenecek her sözü söylemiş arkadaşlar. Yalnız şunu belirtmeliyim; bloğu bırakmak ne demek? Aklından bile geçirme sevgili dost.Ülkede hırsızlık aldı başını gidiyor. Bunu her alanda görüyoruz. Olabildiğince savaşacağız bu karakteri bozuk insanlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum da işte aynı fikirde olduğumuz için gidemiyorum ki arkadaşım .hırsızlık yapanı afişe etmek zorundayız kapanmıyorsa rezil olsunlar o zaman.

      Sil
  40. Çok geçmiş olsun.Hatice Hanım ama o kadar çok duyuyoruz ki.Hatta internet ortamında yayınladığımız her şeyi ,alma hakkını kendinde görenler o kadar çok ki .Ve asla özür bile dilemiyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilerler mi hiç var ama tek tük, işte özür dilemek yerine terbiyesizlik yapılmış ya o yüzden kızdım

      Sil
  41. Çok geçmiş olsun Hatice hanımcım :( Emek hırsızı olarak bir yerlere gelebileceklerini düşünüyorlar ama çal çal nereye kadar ! Yazma hevesiniz kırılmasın.Sizi severek takip ediyorum.Sizin yazılarınızı benimse blog tasarım kodlarıma girip onları çalışıyorlar hepsini Allah'a havale ediyorum! Veridiğimiz onca emeğin karşılığında bunları görmek insanı oldukça üzüyor ama çalışmaya devam diyorum ben;)Google v.s yerlere gerekli şikayetlerinizi yapmaya çekinmeyin ,bunları şikayet ede ede bitirmeye çalışacağız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Allah a havale etme faslına geçeli epey oldu ama tüy üstüne tüy dikip dalga geçiliyor olmasına kızdım ayrıca herkesin dikkat emesi için yayınladım bu konulardan hiç haberi olmayanlar da çok malesef.

      Sil
  42. Çok sinir bozucu bir durum hakikaten ne yapmaya çalışıyorlar hiç anlamıyorum

    YanıtlaSil
  43. Sanırım sana resmen takıntılı bu terbiyesizler yazıklar olsun onların insanlığına ayıptır günahtır bir insanı bu kadar üzüntüye boğarak uğraşılmaz ki.... eden bulur hayatım içini ferah tut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık gülüyorum Ayselcim nasıl bir bal döküldüyse benim bloga da:)))

      Sil
  44. Bu konuya ben de çok üzülüyorum. bildiğim kadarıyla o siteyi kapattırma yolları var. bizim çocuklar da bu hırsızlıklardan çok şikayetçi. kaç kez kendi adreslerinin uzantılarını almak zorunda kaldılar. Emek hırsızlığı yapanlar çok da yüzszlr! birini kapatsan biri çıkıyor. ben bir zamanlar deryanın bloğuna girmek için birkaç kez başkasına girmek zorunda kalıyordum. orada o günkü etkinlik olsa da ben hep gerçek bloga girmekte inat ettimdi.izleyicilere de iş düşüyor. sonunda derya b. da bu sorunu hukukçularla çözdü. yine de orada burada tek bir ürünü/etkinliğiyle çok başka alakasız bir siteye/işyerine giriyorsunuz. en azından feci zaman kaybı oluyor gerçeğini izleyene. bloğu da bu terbiyesizliği yok etmeyi de bırakmamak gerek. e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhatap olabileceğimiz hiç bir kanalları yok maalesef arsızlık da master yapmışlar belli canım. sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ