Ana içeriğe atla

ÖRGÜÇANTAM TAVSİYE ETMİYOR !!

Tavsiye kanalı  ve tavsiye melekleri ile yollarımı ayırdım.Takip ve üyeliklerimi kaldırdım.

Sebep : Sabah gazetesine verdikleri  röportajları, amaç neydi söylenmek istenen neydi bilemem ama çarşaf gibi ortaya açılan yazı bu güne kadar kendilerine büyük destek vermiş bloggerların aşağılanması incitilmesi.

Yapılmış bir özür açıklaması var o  da bence yaptıkları ilk açıklama kadar rahatsız edici.
BURADAN okuyabilirsiniz.
Blog yazarları dayanışma grubun da BURADA  ve bloglarımız da tepkilerimizi vermek durumundayız.
İllaki bu grubun üyesi olmak da gerekmiyor yapılan hakaret içerikli  röportaj tüm bloggerları kapsıyor bence.
  Bu işin sonucun da nasıl bir davranış sergileyecekleri açıkçası beni çok  ilgilendirmiyor,hiç bir şekilde  o röportajı unutmayacağız. Yapılan bu davranışı kınıyorum bunun yanı sıra gazetede böyle futürsuzca cümlelerle emek veren  hanımların aşağılanmasını   yayınlayan editörü de kınıyorum.

Yorumlar

  1. Ben gazeteci ve editörde hata görmüyorum onlar işini yaptı. Ancak bloggerlar sayesinde Sabah Gazetesi'nde haber olacak konuma gelen Renan Hanım baştan aşağı suçlu.
    Çok gerginim satırlar yetmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın canım ben bunu özellikle yazdım ve tahmin ettiğim gibi de oldu özür metninde de kendileri dışında olduğunu yazarak topu gazetecilere attılar. gelen maile de tekrar iptal isteğimi yazdım:)

      Sil
  2. Sevgiler diyorum. Üzgünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım bizler üzgünüz ama birlikte hareketimizin sonun da kendileri daha bir üzgün olacaklar.

      Sil
  3. Ne diyeyim...İnsan ne oldum dememeli ne olacağım demeli.....Eşimin bir sözü var 'siz bir kadın hareketisiniz' diyor çünkü biz birbirimizi müthiş derecede destekliyor ve etkiliyoruz....Zaten en güzeli mümkün olduğunca bu reklam vermek isteyenlere vs türevlerine pirim vermemek....Bu yazı iyi olmuş herkes duysun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru yazmışsın canım.Eşine de sevgilerimi iletiyorum harika özetlemiş.

      Sil
  4. canım benim yazının içeriği nedir bilmiyorum.ama bizler evlerimizde yada çevremizde teşekkür alamayan değil aksine çok teşekkür alan kendine güveni olan ve yaptığı güzellikleri herkesle paylaşma duygusuyla hareket eden başarılı kadınlarız bence...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım Tavsiye kanalı isimli grup bizler aracılığı ile firma ve ürün tanıtımları yapıyordu geldikleri yerden birden etraflarını göremediler sanırım denksizce röportaj verip bloggerlara açıkça hakaret edilmiştir. Bizler de buna karşı haklı bir duruş içine girdik.
      Sevgiler canım

      Sil
  5. Blogumda bulunan bannerı kaldırdım.Üyeliğimin iptali için form doldurdum.Sosyal ağlardan beğenilerimi geri çektim.Tüm bloggerlar tepkisini göstermeli.Bu kanal biz olmadan bir hiiç....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ben de çıkışlarımı yaptım.

      Sil
  6. Hic hos olmayan bu haberle canim benimde sıkılmış durumda:(

    YanıtlaSil
  7. çok ayıp etmişler... onur kırıcı bir yazı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(((( şimdi özür dileme çabasındalar ama iş işten geçti

      Sil
  8. Buyuk hata ettiler geri donusu artik cok zor

    YanıtlaSil
  9. Ben akşam nete girince gördüm tepkileri. Yazıyı okumamıştım. Sevimsiz bir yazı olmuş malesef....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok dikkat etmeleri gerekiyordu . bindiği dalı kesenlere döndüler.

      Sil
  10. kesinlikle katılıyorum
    bende sayfamda yayınladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu birlikteliğimiz onlara gerçek gücün nasıl olduğunu göstereceğine eminim

      Sil
  11. Çok üzücü gerçekten. hem de bir tarafından böyle bir açıklama yapılması çok kırıcı..:(

    YanıtlaSil
  12. Bindiği dalı kesmek diye buna denir yazık!

    YanıtlaSil
  13. Iyikide gazete yayinlamis bence, bloggerler sayesinde gemisini yürüten insanlarin aslinda bloggerler hakkinda nekadar kücümser düsündüklerini ögrendik, yoksa nasil ortaya cikacakti, hala onlarin yükselmesi icin bloggerlerden faydalanacaklardi. Kötü yorumlar olmuyor demeleride tuhafima gitti, bir cok blogda okuduklarimdan dolayi bir ürün almaktan cok kez vazgectim, bence aklinda bir kac blog var ve onlardan bahsedecegine genelleme yapip herkese camur atti, insani bitiren iste kendi kibiri olurmus herzaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın canım aslın da şunu ekleyin kaynak bunu ekleyin kaynak yaratın diyorlar ya yakında bir yerle daha tüm bağlarımı koparacağım takipçi sayımın ve izleyenlerimin onlarla kesinlikle ilgisi yok,şişirilmiş sayılara da bizlerin ihtiyacı yok.
      Bunların durumuna uyacak o kadar çok deyim ve söz var ki alt alta yazsak uzun bir post olur:)))

      Sil
  14. Çok haklısınız, katılıyorum size,özür maili geldi ama üyeliğimi iptal ettim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle katılıyorum.Tum beğeniler takipleri kaldırdım.Yazımıda pc nin başına geçince yayınlaycam..Tum arkadaşlardan tepkılerini göstermesini umuyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Özayım hakkettiğini bulsun yok öyle hakaret edip sıvışmak:))

      Sil
  16. Bende tüm sosyal hesaplarımdan beğenileri geri aldım. Çok talihsiz bir açıklama olmuş. Ne yazık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef canım, bir bakıma iyi de oldu renkleri çıktı ortaya.

      Sil
  17. Çok talihsiz bir açıklama ne yazık

    YanıtlaSil
  18. bahsi geçen t... kanalı hakkında hiçbir bilgim ve ilgim yoktu, isabet olmuş.
    ben bunu durumu "meyve veren ağaç taşlanır" diye yorumluyorum.
    ilgisi olanların tepki göstermesini destekliyorum.
    sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım , sarf edilen söz düşünülmeden söylendiğin de pek çok kalbi kırabiliyor şimdi işi çevirmeye çalışıyorlar ama yayınladıkları her açıklama bir öncekinden daha çok sıkıntı yarattı. sonuçta bizim onlara değil onların bloggerlara ihtiyacı var.:))

      Sil
  19. Hiç hoş değil:(( Amaç nedir anlayamadım. Üreten, paylaşan, birbirine destek olan dost canlısı bloggerlari böylesine üzmek de neyin nesi.. Saçmalamışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma arkadaşım basına verdikleri bir röportaj da sözüm ona bazı bloglara atıfmış!!!! ama sözlere genel kurulunca herkesi üzdü basit bir yersiz konuştum özür diliyorum yerine yaptıkları her açıklama ile biraz daha tepeden baakr haldeler:((( yazıkk.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

ÖRMEYENİ DÖVERLER Mİ ACABA:)))))))) AÇIKLAMALI BOYUNLUK(SNOOD)

Derya Baykal hanımın  programın da örülen dikişsiz boyunluk önceki yılların ör sök beresi kadar beğenildi ve örmeyeni dövüyorlar misali :))))))  eli şiş tutmayı bilen herkes tarafından örülüyor.
(Ör sök berem ve boyunluğu BURADA boyunluğunu da  kendimce tasarlamıştım.)
 Ben de  kızlarıma öreyim dedim ilki bitti Tuğba kızım hafta sonu Diyarbakır'a dönecekleri için önce onunkini ördüm  haftaya Ayşe kızıma da öreceğim bu dikişsiz boyunluktan
 Misinalı şişe de iyice alıştım bu arada:))) daha önce de bir şal örmüştüm.BURADA

 Ördüğüm boyunlukla ilgili  açıklama da yapayım:
İpi : Alize süperlena klasik
 misinalı şiş no : 4,5
 ilmek sayısı : 90
Metrajı uzun bir ip olduğundan  tek yumaktan çıktı
YAPIM VİDEOSU  BURADA
___________________________________________
6-01-2015 de ilave NOT
Detaylı bir şekilde yazılı açıklar mısınız diye mailler geliyor tek tek açıklamayı  yazamayacağım için bu yayınımın altına ilave ediyorum . Bizlere bu  dikişsiz boyunluk modelini kazandıran Sibel Kavaklıoğlu han…