Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

FIRFIRLI BEBEK YELEĞİ


                         Çekimlerin  bensiz olmaz diyen biri varmışşşş:)) Bu ilk ördüğüm.
                                     

                Fırfırlı yelekler 2.si bir arada olunca ebat farkı belli oluyor değil mi? :)



 Fırfırlı yeleği bir yıldır ördüm öreceğim ,şimdi sıra onda,ne renk yapayım, dursun  şimdi şu acele olanı yapayım derkennn nihayet bu güzel modeli örebildim.:)))

 Öncelikle (ilk kim yaptı bilmiyorum iyi ki de bizlere kazandırmış ellerine sağlık) fırfırlı bebek yeleğini   ben ilk BEBEĞİMİN CİCİLERİ   Emine'nin  sayfasında görüp çokkk çok beğenmiştim  bu arada kendisi bir de uzun kollu olarak ördü ellerine sağlık.
 Sevgili Emine' modeli FLOWER AND KNİTTİNG  'in blogundan  almış ben her ikisinin de açıklamalarından  faydalandım birinin yazıları diğerinin resimleri yol göstericim oldu. Ben açıklama yayınlamayacağım o kadar emek verip açıklama paylaşmışlar bana olduğu gibi sizlere de yeterli gelecektir.
Her iki arkadaşımızın da ellerine emeğine sağlık  kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum.
 Önce çok beğendiğim için model olsun örüp koyayım bir kenara  diye  1 - 1,5 yaşa göre olan tarifli ölçüye göre yaptım.
Oğlum ve Tuğba kızımdan gelen haberle işte sahibi de çıktı dedim:)))) ama   ilk kışa giyemez büyük gelir diye hemen  bir tane daha  sayısını azaltarak başladım  3-7 aylık giyebilir.
Üzerinde 4 düğme olan (Rab'bim sağlıkla kucaklamamızı nasip etsin) bebek yeleği ailemize can katacak minik kızımızın olacak ,benim de onun için yaptığım ilk  örgü oldu:)) sağlıkla giysin inş.
 Yeleği bitirdikten sonra fark ettim kenar açıklık tutturulunca harika bir jile elbise olarak da kullanılabilir.
 2. ciyi başlayınca hadi ikisini bir  yayınlarım diye düşününce epeyce ara vermiş oldum. kalan iple de patik ve saç bandı yapacağım ama artık onları da bitince yayınlar takımı tamamlarız:)))
    İlk ördüğüm  şu an sahibi yok almak isteyen olursa mail atabilir.
 
Hepinize hayırlı cumalar ve mutlu sağlıklı bir hafta sonu diliyorum.

75 yorum:

  1. valla bayıldım süper olmus el emegini tekrar tebrik ederim ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kız ciciler ayrı bir güzellik:)

      Sil
  2. Çok şirin olmuş gerçekten, pembe pembe .
    Ellerinize sağlık
    iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuş ellerine sağlık arkadaşım,hayırlı cumalar,selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Tülincim , sevgiler. cuma'nın hayrı tüm günlerimize yansısın inş. sevgiler.

      Sil
  4. cici kızlar için harika bir yelek, ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  5. tam kokoş :)

    YanıtlaSil
  6. Şanslı torun:)))) Babaannesi şimdiden gardırobunu hazırlaya başlamış bile. Facede görünce bunun sahibi bellidir diye düşünmüştüm zaten. Kız olmasına ayrı bir sevindim. Kızları süslemesi pek güzel olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn evet yaaa erkek çocuklara ördüm :) Biz de çok sevindik inş. sağlıkla kucaklarız:)

      Sil
  7. oy oy ne şeker olmuş model ,renk ,süs ,bi de ordaki şirin şey,badeeeeemmmmmm ....ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. iyi ki hayatımız da var o şirinler:)))

      Sil
  8. Çok güzelmiş bu cici yelek.. Ellerinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın arkadaşım modeli kazandıran dostlara selam olsun:)

      Sil
  9. çok cici olmuş emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  10. Çok cici bir yelek olmuş.Ellerine sağlık.Bademe opucukler

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım benim.torun hayırlı olsun.sağlıkla sıhhatle dünyaya gelsin inşallah.ve bu cicileri iyi günlerde giysin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınnn çok teşekkürler güzel dileklerin için, aminn dünyaya gelmesi beklenen tüm bebekler sağlıkla gelsinler inş.

      Sil
  12. Elinize sağlık.. Gerek rengi gerek dizaynı harika!

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık gene çok güzel şeyler çıkarmışsınız ortaya...

    YanıtlaSil
  14. çok şık küçük hanımlara çok yakışacak bir yelek ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inş bize de miniğimize giydirip fotoğrafını çekmek nasip olur:)

      Sil
  15. Hatice'ciğim çok güzel olmuş..Yengeme gösteriyorum resmini nasıl yapmış diye fikir yürütüyoruz..Bir an evvel evlensin benim büyük oğlanda torunlara yapayım artıkın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray'cım verdiğim linkler de çok detaylı anlatımları var bir tane örüp örnek koyun bir kenara:)) sevgiler.

      Sil
  16. Ayy, çok şık ve gösterişli olmuş, bayıldım ! Ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  17. bir kızım olsa da giydirsem diye geçti aklımdan... elleriniz dert görmesin çok çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh Billur Hanım ben yıllarca çektim ya bu özlemi:))) Şükürler olsun önce büyük kızlarım oldu (iki gelin kızımı da çok seviyorum ) bol bol onlara yapıyorum ama artık onlar bekleyecek:)))) minik kızımız gelince önceliği olacak:))

      Sil
  18. Rengiyle süsleriyle çok güzel olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. Ayyy çok ciciii olmuş ,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. harika olmuşlar... elleriniz dert görmesin. renkler de minik ayıcıklar da çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyenmene sevindim canım çok teşekkürler ilk sen de görmüştüm bu modeli:)

      Sil
  21. cok nefis bir yelek olmus buu emeğinize saglık

    YanıtlaSil
  22. Bende bu yeleğin tarifini aynı yerden aldım ve 5-6 tane hediye ördüm, gerçekten örmesi çok zevkli ve harika bir model... seninki de çok güzel olmuş eline sağlık ama bir de merserize ya da pamuklu bir ip ile ör derim çok daha güzel düşüyor bence....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bugün antibakteriyel bir iple başladım onun dokusu da harika oluyor :)
      sanırım ben de daha örerim :))

      Sil
  23. Yeni bebek mi geliyor aileye ne güzel hemde kız şimdi neler neler örersin ona... Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett bir kızçemiz yolda :)))Rab'bim sıkıntısızca sağlıkla gelmesini nasip etsin :))

      Sil
  24. Tarifini alıp yapmaya fırsat bulamadıklarımdan bu yelek eline sağlık çok güzel olmuş renk şahane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylacım akşamları örersin başla bir tane çok keyifli örülüyor:)

      Sil
  25. Çok beğendim ,renk ve model çok güzel :)

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar sevimli olmuş, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım minişlerin her şeyleri şirin oluyor.

      Sil
  27. Çok güzel görünüyor emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Ama bunlar çok güzle olmuş.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim modeli bizlere kazandıranlara da teşekkürler:)

      Sil
  29. Allahımm Allahımm maharetlere gell ! Ablam ellerine sağlık, siz kadınsınız da ben neyimm acaba çok merak ediyorum . Ben ne zaman böyle alengirli şeyler yapmaya başlıcam acaba diye soruyorum kendime ama cevap alamıyorum :) Ablam Bademli pozlar ayrı bi güzel , öpüyorum ikinizi de sıkı sıkı ;) ( Badem efendi yanına yaklaştırırsa tabe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgecik güldürdün beni yaaa, kendini de ne çabuk harcadın sen öyle güzel el emeklerini bilmiyor olsam inanırdım. senin kalemin yeter.
      Uyku sonrası 1- 2 dk mıncırılabilir sonra mümkünatı yok çünkü mıncırma sırası ona geçiyor:))))))))))))))

      Sil
  30. Harika olmus yelek cok hamaratsin arkadasim ellerine emeklerine saglik. İnsallah bir torun mujdesi veriler benim evlatlarda, bu guzel yelegi orerim :) Kucak dolusu sevgilerimi biraktim canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol arkadaşım ben de hep senin gibi diyordum ve bize haberi geldi:))) darısı size de olsun inş.
      sevgiler.

      Sil
  31. Ben buralarda avare avare dolaşıyorum ama vakit buldukca da zevkle izlemeğe çalışıyorum. Çok güzel olmuş hem rengi hemde örneği ellerinize sağlık derim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Çok şeker, çok sevimli olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  33. Tam baharlık şıkır şıkır da renk ve model elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  34. Bayılırım böyle güzel örgü yapanlara, ben de bir heves başlarım, sonra ya yaka keserken ya kol keserken beceremem yarım bırakırım. Elinize, emeğinize sağlık, Sevgiler...Bizim Mutfak-Aysel
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hiç yarım bırakma takıldığın yerde yaz paslaşırız:) sevgiler.

      Sil
  35. tam benim toruna göre canım eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkleri tıla ve hemen ör canım çok güzel bir model takıldığın yer olmaz ama olursa da yaz bana:)

      Sil
  36. Bu tür yelekler ince şiş ve iple çok güzel oluyor,aynen bunun gibi,ellerine sağlık...
    Hatice ablacım tunus işi ceket inan çok çabuk ilerliyor örgüde çığır gerçekten ...ben videoyu ekleyeceğim izleyin ve deneyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka izlerim ,ben de çok seviyorum tunus işini ama hep küçük parçalar da uyguladım:)

      Sil
  37. Gözün aydın olsun canım benim.Allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin.ayrıca yelege bayıldım süper olmuşşş.
    öpüldünüz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn çok teşekkürler rabbim sana da benimkiler gibi iki güzel evlat ve anlaşabileceğin aileler nasip etsin biz de sizi öptükkkk:)

      Sil
  38. Emeginize saglik.. Cok sirinler..

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ