Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PANDA ÇINGIRAĞIN YOLCULUĞU:)


YASEMİNKALE Teyzesi ne diyor her çocuğun bir örgü oyuncağı olmalı.
(  Pandanın gözlerini de kendisinden temin etmiştim)
Hatice teyzesi de doğrudur deyip  Panda çıngırağını hazırladı:))))
Gönen ailesi siyah beyaz aşığı ya bebişin de gözleri alışsın demi ama  siyah beyaz aşkına:)))))
Örgü oyuncağımız  panda çıngırak bir torbacıkla Ankara'ya yola çıktı ,gitti buluştu  ama benim yayınlamam biraz vakit aldı:))

           
  Sağlıkla giysin,  bebeğimiz, yaz bebeği olacağı için ilk kışa hazır olsun ebatında bunlar:)))


Bebeğin cicilerini koyduğum bu   torbaya aplike ve çift büzgü uyguladım bir yerlere giderken işlerine yarar umarım:)

                                   
Haziran da anneciğiyle sağlıkla buluşsun miniğimiz inş. Belki o da ağabeyi ve  bu karttaki gibi maviş olur:))
                                               Yola çıkmadan toplu  poz:))

 
                          Sevgili Sibel de aldığı gün yayınlamış benzer  2 kare kolaj yapmışız :)))

Canım  Sibel'i,oğluşunu ve eşini blog aracılığı ile çok sevmiştim onların birlikteki harika uyum ve becerilerine (maşallah)hayranlıkla izliyordum, Rabbim  çok uzun yıllar sürdürmelerini nasip etsin.
2012 yazın da İzmir'e geldiklerinde de şahsen tanışıp kaynaştık BURADA
Sosyal paylaşımdan güzel haberi alınca ben de  azıcık çeyiz yapayım oğluşa dedim:))
Sağlıkla, uğuruyla hayırlısıyla gelsin  sevdiklerinin kucağına hayırlı ,aydınlık ve çok güzel bir yaşamı olsun inş.
Sibelin harika ahşap ürünlerine ve atölyesine  bir bakmak isterim diyenlere TIK TIK
  İzmir'den Ankara'ya kucak dolu sevgiler öpüyorum sizleri.

48 yorum:

  1. yelek ve patik harıka ellerıne saglık en kısa zamanda hemen yapıcam sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım hadi bakalım kolay gelsin sana da o zaman:)

      Sil
  2. örgü oyuncak gerçekten harika bir fikir
    kese d eçanta içi organizasyonu için çok kullanışlı olur
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler evet yıkanabilir olması özellikle çok iyi ayrıca canlarını yakmayacak kadar yumuşaklar:)

      Sil
  3. Çok güzel hediyeler bayıldım. Ellerinize sağlık. Her çocuğun örgü oyuncağı olmalı gerçekten. Mesela benim kız kardeşim 24 yaşında neredeyse 10 yıldır örgü bebeği ile uyuyor. Eğer bebek yanında yoksa asla yatıya kalmıyor. Becerikli annelerimiz sağolsun :D Allah uzun ömürlü sağlıklı bir bebek olmasını nasip etsin. :D www.acemiden.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler, amin canım inş. Hayatımız da böyle sadece kendimize ait özel bir şeyler olması çok iyi gelir:)

      Sil
  4. Ooo çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Hediyeler ayrı güzel, paketi ayrı:)) Ellerine sağlık çok güzeller...

    YanıtlaSil
  6. Çok şirinler,iyi günlerde kullansın sahibi.

    YanıtlaSil
  7. Ay ay, ne güzel ciciler bunlar, bak bak doyamadım. Her zamanki gibi yine döktürmüşsün Hatice Hanım. Sibel Hanım da çok şanslı, iyi günlerde kullansınlar.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel.. Cicişler sahibine hayırlı uğurlu olsun..:) Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, Ailede mutluluk Haziran ayında perçinleşecek inş:)

      Sil
  9. ellerine sağlık canım benim.çok cici olmuş hepside.iyi günlerde kullanılsın..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık Hatice Hanımcım. Hepsi ne kadar güzel olmuş. Hele o pandaya bayıldım. Ben oyuncak örmeyi hiç denemedim. Ama çok beğeniyorum. Bebecik hepsini sağlıkla kullansın inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım aminn sağlıkla kullanmalarını diliyorum ben de.
      Oyuncak için küçük ve sade parçalardan Başlayabilirsin, bir tek kusuru var :)) bağımlılık yapıyor:))))
      İnanılmaz zevkli ve ben ara verdiğim de çok özlüyorum hala kafası bitecek bir bebek var sırada kaldı öylece:))

      Sil
  11. Örgü oyuncak hiç kullanmadım çocuklarıma yapmadım ama görünce heveslendim.
    Bu arada blogunuzu gezerken bloguma yaptığınız yorumun bildirim olarak gelmesi de güzel bir etkileşim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynı anda bir birimize konuk olmuşuz ne güzel :) . örgü oyuncaklar boyalı oyuncaklara karşılık geliştirilmiş yıkanabilir olması çok güzel . her oyuncak makineye atılıp yıkanamıyor . üstlerine düşseler canları yanmıyor her yönden iyi oluyor.
      sevgiler.

      Sil
    2. Önümüzdeki hafta arası yoğunluk hafifliyor. Deniycem yapmayı:)

      Sil
    3. takıldığın ya da sormak istediğin bir şey olursa mailden , face ten fark etmez yardımcı olurum canım. küçük şeylerden başlayıp ilerletebilirsin tam açıklama yayınlayan pek çok arkadaşımız da var.

      Sil
  12. Hatice'm görmeyeli ne ciciler yapmışsın.Sahipleri güle güle kullansın..Canım kızım geldi gitti bu hafta çok yoğundum ceptende yorum yazmak zor oluyor şimdi azcık pcye oturdum turluyorum...Hoşçakal sağlcakla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kavuştursun canım ben de bir on gün sonra ancak geç saatler de girebileceğim hem evde hem ben de (diz kapağımda sorunlar çıktı) tadilatlar olacak:))
      sevgiler teşekkürler canım

      Sil
  13. Canımm ellerine sağlık hepsi de çok güzel olmuşlar, Sibel güzel günlerde kullansın..

    YanıtlaSil
  14. Hepsi harika :) Sahibi sağlıkla,güle güle kullansın.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Amanda aman gene ne cici şeyler yapmışsınız, elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,inç hiçbirimiz dert tasa görmeyelim:) sevgiler.

      Sil
  16. Yaa ne şirin şeyler yapıyorsun sen ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkürler. yaparken çok keyif alıyorum ondandır:))

      Sil
  17. Emeklerine saglık çok güzel olmuş hatice hanım renkleri de çok sahibi güzel günlerde giydirsin.

    YanıtlaSil
  18. Benim kıızmda hamile kalınca böyle ciciler yapacağım inşlh..bu site çok işime yarayacaak canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Çıngırak panda çok güzel bir fikirmiş. Ama bu kadar cici bir şeyi ellerinden almak zor olabilir ve bazen bu çıngıraklar sesleriyle insanı bitirebilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) kensini mutlu edecek kadar 2 boncuk yeterli . plastik kılf içinde de olduğu için sıkıcı bir ses yok:))) ayy tek mutlu gülümsesinler varsın gürültü çıngıraktan çıksın ağlama sesinden iyidir:)))))

      Sil
  20. ay hepsi bir harika ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  21. hepside çok güzel olmuş ama benim favorim pembelisi ellerinize saglık.....

    YanıtlaSil
  22. hepsi birbirinden güzel. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. Hepsi birbirinden güzel ancak en çok çıngırağa bayıldım.Emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım pandayı ben de sevdim tekrar yapmayı düşünüyorum:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ