Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MİSİNALI ŞİŞLERİ NASIL SAKLIYORSUNUZ ?


Blogcanları dolaşırken ,sevgili Sercan Senay hanımın blogun da gördüm BURADA süper fikirmiş dedim ve onun poşetlerden yaptığını değilde  öneri olarak verdiği linklerden birinde olanı uyguladım belki sizlerin de işine yarar diye ben de paylaşayım dedim.
Benim misinalı şiş kabını  örnek aldığım link BURADA
Evde ,çocukların  kullanmadığı CD ler vardı onların kabını boşalttım  ve misinalı şişlerimi yerleştirdim .Hepsinin bir arada olması iyi oldu, kendisine teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum sayesin de o kablolar birbirine dolanmaktan kurtuldu:))))
Kabın içine yerleştirirken sizler numaralarını da içine koyabilir ya da o bölmenin üzerine etiket yapabilirsiniz.


 Şişlerim için kot kumaştan sadak çalışmıştım çok uzun zaman önce onu hala kullanıyorum:)
 Sehpanın örtüsünü özellikle çektim  soba sıcaklığının  etkisiyle  sırtüstü keyif yapan evimizin sahini de   fotoğrafa dahil edeyim dedim:)))))))   BADEM beyin  sıcak oda keyfi:))


Tığlar  ve beş şişler için bu hazır kabı kullanıyorum ama içinden tığ seçmek için hepsini boşaltıyorum onlar için  kalemlik tarzı çalışmak istiyorum bir ara.

 Misinalı şişlere kılıf bulunca hem onu hem diğerlerini sizlerle paylaşmak istedim. bakalım işe yarayacak mı:)

68 yorum:

  1. hiç üşenmeden ne güzel şeyler yapıyorsun ..ben başladığım işleri bitirmekte zorlanıyorum ..badem hayranı oldum ;) sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn inan ben de bir iki işi başlıyorum sonra araya sipariş ler öncelikliler geliyor ve birikiyorlar yarım işi de sevmediğimden hadi bir gayret deyip sarılıyorum:)))
      boş oturmayı sevmiyorum biraz da ondan:)) sevgiler.

      Sil
  2. MERHABA
    COOK GUZEL BLOG


    NASILSIN?
    MARI
    IYI GUNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Mari iyiyim ,görünmüyorsun epeydir :) sevgiler.

      Sil
  3. iyi fikirmiş.

    Bademin göbüşünü öpüyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle Halimecim çok iyi oldu o misinalı kısımlar iş kutumda iplere dolaşıyordu hep:))

      Sil
  4. Süper fikirmiş, tuttum bunu.. Paylaşım için teşekkürler :)) Kocaman öptümm..

    YanıtlaSil
  5. objelere farklı gözlerle bakma yeteneği, harika, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ,ben de bulanları da takdir ediyor sevgilerimi yolluyorum.:)

      Sil
  6. Badem'deki keyif kimse de yok :) kıskandım mı ne? :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle:)) şu an size yazdığım an da koltukta keyif yapıyor:))

      Sil
  7. iyiymiş..gerçi ben o kaknem şişleri pek kullanamadım bi türlü beceremedim rahat örmeyi ya neyse aklımda bulunsun güzel fikir...bademi yirim yirimmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım yıllarca hayatta öremem ben kolumda tutuyorum diye ben 80 ilmekle başlayıp 640 ilmekle biten şal da kullanın kendime tüüü ne rahatmış bu yaa dedim:))) inan çok pratik aslın da :) BADEM ve ben KOKOŞ ve sana sevgilerimiz yolluyoruzz:)

      Sil
    2. o boyunluk var yaaa sen de yaptın ben onu bile beceremedim o kaknemlerle de madem bidah a deniyim öyle diyosan...

      Sil
    3. Canım, ben tarif de yazdım bir de ona göre yap takıldığın yeri yaz bana, inan hiç zor değil bir başladın mı sen de örersin ben gibi 12 tane:)))))

      Sil
  8. Kesinlikle çok iyi bir fikir..

    YanıtlaSil
  9. Yeni fikirlerinizi bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buldukça gördükçe ve uygulayabildikçe paylaşıyorum:))))
      teşekkürler canım sevgiler.

      Sil
  10. Bende böyle düzenleyim şişlerimi çok güzel fikirmiş canım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. güzel fikirler... not almak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) demi ben de görünce bayıldım uygulayıp duyan duymayana söylesin diye paylaştım:)))

      Sil
  12. Şu kadın zekası neler üretiyor,harika bir fikir...bademin tatlılığı herşeye değer,soba ve kedi ikilisi harika...
    benim fırın poşetinde bagetlerime yorum yapmışsın çok güldüm cevabım da buydu;Olsun be arkadaşım ne güzel mum ışığında romantik olmuştur...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle canım yaratıcılık da sınır yok :))
      Ülkece toplu halde romantizm yaşayalım diye kesmişlerdir belki:))))))))

      Sil
    2. ben o bademi bi güzel mıncıklarım.zaten gel beni mıncıkla diyerek yatmış :))
      cdliği bu şekilde kullanmak tam cin fikir:)
      sadak tarzı şişlik ise güzel fikir.kadınlar var ya süperler yaaa.ne güzel fikir ve işler çıkarıyoruz değil mi? dünya kadınlarla güzel işte o kadar :)))

      Sil
    3. Evet hep güzellikler imza atalım ve güzel kalalım:))

      Sil
  13. Bak benim böyle bir sıkıntım yok işte:))))) Misinalı şişlerden fi tarihinde 1 tane almıştım becerememiştim bunla örgüyü. Kimbilir nedere kendisi şimdi. Diğer şişlere de örgüden kılıf yapmıştım. Baza altında gün ışığına çıkmayı bekliyor gariplerim ne zamandır:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) illa ki gün gelir işine yarar sen kullanmasan da anneciğine yarar bul ona ver ya da:))))

      Sil
    2. Annemde vardır kesin. Hatta o 5 şiş örüyor ben ona da bayılıyorum. Bu ara mekik yapacakmış netten ona modeller bakmıştık...

      Sil
    3. oo süper mekikle harika takılar da yapılıyor hem öğrencelik olur .Ellerine sağlık o na da sevgiler.

      Sil
  14. El işi yapmak kadar aletleri derli toplu tutmak da önemli. Aradığımızda hemen bulamadığımız aletten ne fayda beklenir, değil mi :)
    Ellerine, fikirlerine sağlık arkadaşım. Sen de Badem de süpersiniz !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Teşekkürler. evim de olanla yeni görüp beğendiğim sadece benim değil herkesin işine yarasın istedim:)))
      Aynen öyle, bir tığımı bile yerinden farklı bir tarafa kaldırdıysam vah bana:)) bulmam mümkün değil o yüzden hepsi bir arada olmalı:)
      BADEM le birlikte sevgilerimizi yolluyoruz sizlere.

      Sil
  15. Ben hala cd çantası bulamadım, bulduğum zaman ben de yöntemi deneyeceğim. misinalı şişlerin böyle saklanması örerken gerçekten büyük kolaylık oldu. diğer fikrin uygulamasını gördüğüme sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sevgili Sercan aslında sizin yönteminiz olan poşetleri yan kenardan birbirine zmbalayarak bir minik klasör oluşturabilirsiniz.
      paylaşmanın güzelliği işte her gün birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz:)

      Sil
  16. Benim gibi, içerisinde onca şişin bulumduğu koca torbayı evde kaybeden birine de böyle şeyler lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybetme konusun da inanılmaz başarılıyım ben de :)))))))))
      Hatta ev de hala bulamamış olduğum bir biletim var ki her aklımıza geldiğin de üzerine epeyce roman yazıyoruz:))))

      Sil
  17. ablacım harikaymış bu zira bir kutu dolusu şis ve tıp var evde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle Funda'm ilk zamanlar da şişler evin farklı yerinden çıkınca dikmiştim kot parçalarından bir kaç tane arkadaşlarıma da vermiştim.
      zaman için de birbirimizden farklı yollar öğreniyoruz işte :))

      Sil
  18. sevgili hatice öncelikle çok çok teşekkür ederim bıraktığın bilgi çok işime yaradı ..
    gul_basev@hotmail.com dan veya( gülsün basev ) face den bana ulaşabilirsin ben seni takip ediyorum zaten ..segiyle kal ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim :) izleyici gagetı silinenlere bilen bilmeyene bu bilgiyi aktarıyor:)

      Sil
  19. Marifetli hatunsun vesselam..Benimkilerin her biri bir yerde bul bulabilirsen..Birkaçı dikiş kutumda onu biliyorum ama..Neyse becerine,hünerine,azmine hayranım Hatice Hanım'cım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğrendiklerimi paylaşıyorum diyelim:))
      teşekkürler canım benim işte öyle köşe bucak aramanın sonucu bunlar çıkıyor ortaya:))

      Sil
  20. Süper bir post olmuş. Benimkiler orada burada hep bir dağınık, kayıp.
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Düzenli kadınlara bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,olmak zorundayım :) koyduğum yerleri unutabiliyorum çünkü:)))

      Sil
  22. Çok akıllıca.. Fikri begendim..

    YanıtlaSil
  23. Postunuzda çok güzel fikir vermişsiniz.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık ne güzel şeyler yapmışsınız. Ben arada örgü örüyorum ama misinalı şiş kullanmayı hiç denemedim. Ama şiş torbanız çok güzel...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misinalı şiş ben de bu yıl kullanmaya başladım ilmek sayısı çok olan örgüler için ideal bir de dikişsiz boyunluk ve şapkalar da işe yarıyor:)

      Sil
  25. Çok iyi bir fikir çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , ben de çok beğendiğim için uyguladım:)

      Sil
  26. CD çantası fikri çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba , ellerinize sağlık çok hoş bir bloğunuz var :) süper bir fikir ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.
      Çok teşekkürler, siz dostlar paylaştıkça güzelleşiyor:) sevgiler.

      Sil
  28. O misinalı şişlerin elinde kalmışım bu saklama şekli çok güzelmiş gerçekten çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bizlerle paylaşanlara teşekkür ediyorum şükür birbirine dolanan yok artık:)))

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ