Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Mart, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

SAKS MAVİSİ HIRKA İLE KIŞA VEDA :)

Yarım işlerden biri  bitti:)
Ayşe kızım uzun hırkasını  giydi bile son serinliklere yetişmiş oldu ,sağlıkla giysin inş.
NAKO   tiftikle ördüm .Bu aralar saç örgüler bükmeleri sıkça görüyorum aslın da yıllardır vazgeçilmeyen örnekler düz gibi görünen yerleri pirinç örneği yaptım.
Ön kısmın da ilik-düğme kullanmadık şimdilik bu şekilde kullanmak istedi  eğer değişiklik isterse ön üst kısmı için  yapmayı düşündüğüm bir dokunuş var ilerde onu uygularım.
 Havalar ısınmadan bitirdim şükür ,şimdi Tuğba'mın yazlık hırkası elimde:)
Fotoğraflarım  çok istediğim gibi olmadı ama  örnek belli oluyor sanırım.
Mart ayını da  uğurluyoruz  artık ,Bahar  İzmir de yüzünü gösterdi bir süre 4 mevsimi bir arada yaşarız biz:))
  Tüm blogcanlara sevgi ,huzur ve mutlu bir hafta diliyorum.:)

YATAK ÖRTÜSÜ MOTİFİM VE KENAR ÖRNEĞİ

Bu motifli örtü benim çeyizden 34 yıl da bir kez ilk yayınladığım da çekim için sermiştim bir de  bozulma  filan var mı diye bakmıştım:))  belki pembe ile aram çok yakın olmadığından yıllardır  bekliyordu.
  Ayşe kızıma gösterdim  çok beğenince ona verdim o şimdi kullanıyor.
   Aslın da ben bunun altına astarlama ve etek gibi yapıp tam bir yatak örtüsüne dönüştürmeyi düşünüyordum ama  Ayşe böyle kullanmak istediğini söyledi.  Kendisine verirken motifi ve kenar dantelini yakından görüntüledim  eski bir motif ama  belki işe yarar.
Bir de etamin işli var BURADA o da Tuğba kızımın olacak ama onu kesin  astarlı yatak örtüsü yapacağım , yapınca ileri de paylaşırım.

Battaniyenin tam görüntüleri       BURADA
BADEM orada 3 yaşındaydı:)) o zaman bile pozlar on numara:)
Hepinize mutlu ,sağlıklı bir hafta sonu diliyorum.

BEN SADECE SÜSLEDİM :)

Boyunluk daha önce ben Tuğba kızıma ördüğüm model ve örnek BURADA .
   Arkadaşım Zeynep  torunları İrem ve Eylül için ördü bunları ben de sadece süsledim. pembeden önce 2 hardal bir krem boyunluk kızı ve arkadaşı için örmüştü onları süslerini de yapmıştım ama hiç aklıma fotoğraf çekmek gelmedi. miniklerin ki biraz kokoş olunca belki yapmak isteyenlere örnek olur diye  görüntüledim.
   Saç bandını süsleyip bitirdiğim akşam bendeydiler Eylül' ümüzün başın da görüntüledim maşallah çok tatlı oldu. Anneciği izin verdi  yayınladım.
   Boyunluk  yıldız örneği  örneği  daha önce video çekmiştim BURADA
Saç bandımız da torba lastik denilen çift taraflı düz örgüden yapıp iki ucu birleştirdim birleşme yerine de motif çiçekle süsledim.
 Fıstıklarım sağlıkla kullansınlar.

REXONADAN SARI LEKELERE KARŞI -FİKRİMÜHİM

Fikrimühim aracılığı ile bu sabah elime ulaşan kiti sizlerle tanıştırayım:)
Ben de  REXONA nın yeni ürünü  REXONA sarı lekelere karşı'yı ilk kez deneyeceğim,özellikle yaz ayların da oldukça işe yarayacağını düşündüğüm bu ürün rahatlık sağlayacaktır.siyah ve beyazlar  da terle kalan sarımsı lekelere veda edeceğiz anlaşılan, Pudralı hoş ,ferah bir kokusu var.Bir bayan bir erkek ürünü var kitin içinde  kullanıp  göreceğiz. Daha önce de  deodarantını severek kullandığım bir ürün  REXONA bu sefer de yanıltacağını sanmıyorum.:)

Hüzün Sarısı: Blogumun 1.Yılına Özel Çekiliş

Hüzün Sarısı: Blogumun 1.Yılına Özel Çekiliş: Merhaba Arkadaşlar;   Bu ay blogum 1.yılını doldurdu. Aktif yazılarım nisan, mayıs gibi başlasa da blogumu mart ayında açmıştım. Elbette...

İZMİR 6. KADIN FESTİVALİ ETKİNLİĞİNDEN....

Fotoğraflarım yine  flu çıkmış eee gözler numaralı olunca çıplak gözle yapılan çekim bu kadar oldu:))
Kemalpaşa belediyesinin standında ki nazarlıklı objelere bayıldımm:)
Karabağlar  belediyesinde hanımlar bol bol ikramlık hazırlamış satışa sunmuşlardı. Etkinliğin en eğlenceli grubuydu  sanırım  şarkılı oyunlu oldukça neşeliydiler.
İzmir Büyükşehir belediyesi huzur evi şube müd. ğü standında ki bebekleri de çok sevdim gerçekten çok güzeldiler.
Gaziemir belediyesi standına bakar mısınız Atamız ve kızı konuk olmuşlar çok hoştu:)

Seferhisar syandındaki küçük taşlar süslenmiş çok güzel objeler haline getirilmiş. Sevgili Alanay'ın taşları geldi aklıma:)
Tire standında ki şalları net çekemediğime çok üzüldüm çok güzel baskılar yapılmış.
Selçuk standında kabaklar ön plandaydı
Menemen standın da ise mükemmel çeyizlikler ve ahşap boyamalar göze çarpıyordu.

Torbalı  belediyesi standın da hanımlar  el emekleriyle katılmışlardı. Kardeşim gibi sevdiğim sevgili Dilber ve  torbalıdan katılan hanımlarla …

YARIM İŞLER SERGİSİ :))

Ayşe'min uzun hırkası önler bu gece bitti arka hazır bir kolları kaldı. sanırım ilk bu yayınlanır.
 Nako Polo tiftikten.


 Tuğba'mın yazlık merserize hırkası(Merserizesi eskilerden tam pamuklu). Yaz sıcakların da askılı elbiselerle iyi gider  Diyarbakır da.
 Nasipse bir miniş bireyimiz katılacak Eylül ayında aramıza :))))daha cinsiyeti belli değil  onun hazırlıkları sonra artık. Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inş. Eveettt güzel haberi de araya atıverdik böylece:))


Bu güzellik uzun zamandır modelini çıkarmak istediğim bir çocuk yeleği örenler bilmiştir hangisi olduğunu.bitirdiğim zaman    resimli fotolu anlatım yapan adresleri sizlerle buluşturacağım.


 BADEM nerede, hiç birinin üstüne oturmamış derseniz işte o da burada. Niye oturmadığını da söyleyeyim , sehpanın camı sabit değil malum, geçtiğimiz günlerde üzerine abanmış camın ucu kalkınca korkup geri çekilmiş  çarpma ile çıkan sesten korktu beyefendi( gecenin  3 ünde) o günden beri  burada ki çekimler de çıkmayı  denemi…