Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

(COVERLİD) ETAMİN YATAK ÖRTÜM








Sandığımı bir havalandırayım dedim içinden resimleyip sizlerle paylaşmak isteyeceğim birşeyler çıktı diğerlerinide ara ara ekleyeceğim .
Bakalım beğenecekmisiniz:)) birazda nostalji olsun değilmi.



Bu örtüde 28 senelik ; ablamın ,benim ve bir arkadaşımızın ortak el emeği diyebilirim .sıkılan işlemeyi diğerine bıraktığı için:))
Kenarlarınıda rahmetli halacığım yapmıştı.
pek kullanmadım, oğluşlardan birine gider buda ama o yıllarda etek uygulaması pek yoktu. Ben düşünüyorum 3 tarafını hoş bişeyler yapayım diye. yaparsam sonra ilave ederim buraya.

8 yorum:

  1. eskiyi hatırlattı bana da ne güzel oturup işlerdik.şimdi kızlara söylesek dalga geçerler.mp3-mesajlaşma tarzları olmuş.estetik yok şimdikilerde üstadım.

    YanıtlaSil
  2. Bende yapmıştım etamin yatak örtüsü,ama ben başkasına yapmıştım,benim en çok sevdiğim iş etamin işlemek:))Kaneviçedende takım yapmıştım çeyizime..
    Eline sağlık ablacım öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş.değişik ve de orijinal..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel eskilerin asaleti bir başka oluyor....

    YanıtlaSil
  5. canım benim önce tüm dileklerin için tşk ederim..mübarek gün ve aylar hürmetine Allah c.c. razı olsun amin.
    sabah beri bu kaçıncı gelişim hep yarım kaldı yorumlar..elektrik gelip gidiyor dünden beri yağmur şimşek karışık burda..
    neyse böyle nadide örtülerden benimde var..seccadeler masalar divan örtüleri..rahmetliminde çok vardı böyle heryeri işlemeli örtüleri..
    ayyy el emeği göz nuru bunlar antika antikaaa...arada çıkarıp sermek lazım..işleyen ellere sağlık canım benim kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  6. Canim arkadasim ellerinize emeginize saglik arkadaslarinda harika insanlar imece usulu hep birlikte yapmissiniz nekedar guzel gule gule kullan arkadasim sevgiler yaseminlerim.

    YanıtlaSil
  7. Hatice'cim bende az evvel açtım pcyi..şimdide seni gördüm..
    bir iki gezindim..ne zaman gelsem veletler başımda..laptopta bozuk kasalıya kaldık hepimizde.
    canım şapka hediyeydi..hani başımda görünmesin diye belki bloga koymayacaktım..ama rana dediki koyda fikir olsun arkadaşlara..zaten demesine gerek yok..elimde biriş olsa hemen görsünler fikir olsun diye eklemek isterim..saklım gizlim yoktur..yünleri bere makromeyide yazlık şapkalara yapıyorum ben.umarım işine yarar örülüşü..canım benim senden benden görerek örüyoruz elbette..hepimiz fikiriz birbirimize..koltuğun kolçağına dirseğimi dayayıp örüyorum boynumu yormamaya çalışıyorum..hiçte boş duramıyorki insan dimi.
    ayy çenem düştü ben kaçayım derrmişim:))

    YanıtlaSil
  8. canım ellerinize sağlık çok güzel olmuş güle güle kullan:) eskiden ne işlerdik özledim etamin işlemeyi sende görünce kızlara birkaç tane seccade işlesmmi kullanırlarmı acaba diye düşünmeden edemiyorum:)))))

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ