Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

NAZARLIK KEÇELER VE BÜZGÜLÜ TORBALAR



      keçelerden nazarlık çalışmalarını çok seviyorum oğullarımın nişanlarında da  biraz değişiklerini yapmıştım.



Nazarlıkları anahtarlık gibi çalıştım , Tuğba kızımın arkadaşına armağan gittiler ,nazarlardan uzak çokkkk mutlu olsunlar  gençler .
Dün yayınladığım tül torba da BURADA  bunlar içindi.:)
 Ayrıca geçtiğimiz yıllarda hazırladığım iki nişan yastığım da sahiplerini buldu    yastıkları koymak için  biri Satenden diğeri tülden  torbalar hazırladım onları da sizlerle paylaşayım yeri gelmişken.
Torbalar sonrasın da havlu ,seyahat sırasında çamaşır yada  farklı şeyler için de kullanılabilir.
Yayınlanmak için epeydir bekliyorlardı araya bir sürü iş girdi nihayet paylaşıyorum.
 Bu aralar çok cici şeylerle haşır neşirim  ama onlar sırasını bekleyecek:))

Daha önce hazırladığım Nişan yastıkları :
BURADA BURADA BURADA BURADA

14 yorum:

  1. ellerine yüreğine sağlık ablacım.güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuşlar. Keçe çalışmalarını bende çok seviyorum ama bir kez yapmıştım. Ellerimde yıllar önce yaşadığım egzama nüksetti resmen. Kupkuru, pütür pütür olmuştu. Bir daha ellemeye cesaret edemedim bende...Ama çok sevimliler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. şu pastahanelerde kullanılan şeffaf eldivenlerden alıver onlarla tutarak istediğin çalışmayı yaparsın:)

      Sil
  3. çok şirin olmuşlar canım elerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Nazarlıklar da ,torbalar da çok güzeller emeklerine sağlık canım.Sahipleri güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler arkadaşım işin ustasından övülmek gurur veriyor kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  5. çok güzeller Hatice hanım. maşallah elinizden gelmeyen de yok.. elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  6. canım benim çok teşekkürler farklı işlerle uğraşmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. çok cici oolmuşlar.sahipleri güle güle kullansınlar ve hep mutlu olsunlar inşAllah.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş bu nazarlıklar ellerine sağlık.Taze kahveye benim için yazdığın yorumuna bende cevap yazdım çok teşekkür ederim....
    işte budur; Hatice ablacım çokkk teşekkür ediyorum sen beni kardeş olarak görüyorsun bende seni abla çok isterim bende karşılaşmayı inşallah birgün olur...abla diyorum saygıdan yoksa fark yok aramızda...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Canım benim güzel yüreğine öpücükler yolluyorum içinden geldiği gibi hitap edebilirsin tatlım aramızda epeyce yaş farkı var :))) ama ben öyle yaşa hitaba takılan biri değilim sevgi esasımdır direkt Hatice bile diyebilirsin:) öptüm kocaman

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ