Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI ÇİFT BÜZGÜLÜ TORBA DİKİŞİ


1- Birkaç kat katladığımız tülü yuvarlak kesiyoruz (dikerken  yuvarlak bir kapak koydum düzgün dönmek için size kalmış bir bölüm)
2- Makinada dikişi geçiyoruz.
3- Etiketi diktim
4-Ana gövde için tülümüzü ikiye katlayıp yan dikişini geçiyoruz
5-Sürfüle için zigzag dikişi
6- Yan dikişi bir spor dikiş daha geçiyoruz muntazam  durması için
7- Üst büzgü yuvasını çeviriyoruz
9-Yuvarlak parçayla ana gövdeyi birleştiriyoruz ana parça hep geniş olsun yuvarlağın üzerine  pili(büzgü)vererek dikiyoruz ki  torbamız bombeli olsun.
10- Birleşme sonrası alt dikişi kamufle adına organze kurdele(saten de olabilir)  ile biye geçiyoruz.
11- Biyelenmiş görüntü
12-Üste diktiğimiz kısımda ve karşısında(iki yanlar da yuva kesiyoruz.
13- Organze kurdelemizi sağdan takıp sağ tarafa.
14 Organze kurdelemizi soldan takıp sol tarafa geçiriyoruz.
15 Kurdele uçlarına nazarlık yada  herhangi bir boncuk geçirip düğümlüyoruz.
16- Büzgülü tül torbamız hazır .
  Bu çalışmam aynı zamanda bir geridönüşümdür, ben bundan bir şey yaparım deyip saklanmış kalpli bir tüldü.
  Armağanlarımı  bazen de yaptığım  siparişleri bu tarz torbalar hazırlayarak içlerine koyuyorum  sonrasında da farklı işlevlerle kullanılabilir.
 Ben buna ne koyduğumu   ve benzer iki ayrı torayı da fotoğrafları hazırlayabilirsem    çarşamba ya da perşembe sizlerle paylaşacağım.
  Sağlık ve  güzelliklerle dolu  bir hafta diliyor,
18 Mart Çanakkale Zaferi.. Kurtuluş Destanın yazıldığı gün. Şehitlerimizi saygı ve rahmetle anıyorum.
 Ruhları şad olsun ahhh bir de gerçekten layık olmayı becerebilseydik:(

 Resim netten alıntı

8 yorum:

  1. Haticecim bunlara çeyizlik havlu falan da konur sanırım hattan havlu koymak için yuvarlak tabanlı değilde düz olsa daha iyi olur ama bu şekilde bir çok şey koymak için daha ideal.. Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım yaptım onlardan da yayınlayacağım diğer postta . teşekkürler.

      Sil
  2. Bize bu güzel vatanı bırakan tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.
    Tül torba fikrini çok sevdim ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize ve ellerinize sağlık, çok açıklamalı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler yeni başlayacaklarıda düşünerek adım adım açıklayayım dedim:) sevgiler.

      Sil
  4. öncelikle bende her daim Çanakkale şehidlerimizi rahmetle andığımızı ve duacıları olduğumuzu söylemek isterim.ardından sevgili hatice çok işime yarayacak bir post hazırladığını yazmalıyım.harikasın.teşekkürler.birde bu örgüçantam yazısını kot üzerine aplike edip çalışmalarında kullanıyorsun ya önce çakmamıştım ama sonra (ahh bilgisayar beyin hücrelerimi öldürdü benim :)) sonradan çaktım.ne cin ve güzel fikir ama yaa.benzer bişey yapıp senden esinlensem müsade edermisin.en çokda her fotoğrafa isim yazmak yoruyor beni ve tabikide zaman alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanaycım güzel yorumların için çok teşekkürler canım.
      Elbette kullanablirsin arkadaşım maksat logosuz yayın yapmayalım:)))

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ