Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

CONVERS PATİK HEM DE KIRMIZI





 Uzun zamandır büyüklere örmüyordum  38 numara   bu patikler, sahibi sağlıkla giysin inş.
__________
Oldukça sıkıntılı  bir hafta geçirdik.Ülkemiz için  daima, güzel günler  sen ben o değil biz, hepimiz diyeceğimiz günler diliyorum  umutlarımızı kırmaya çalışanlara müsaade etmemek gerekiyor.

12 yorum:

  1. çok güzeller eline sağlık canım ...

    YanıtlaSil
  2. offf kocamaaaan:)
    ellerine sağlık ablam...



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce de 44 numara örmüştüm ya çok teşekkürler canım benimm

      Sil
  3. Allahımmmmm, hem converse, hem kırmızı.. tadından yenmiyor mübarekler:))))))))))))))) Ellerine sağlık Haticecim, çok güzeller, çokk..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım,kırmızı olsun benim olsun :)sahibi iyi günlerde sağlıcakla giysin.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok şekerler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. böyle hobilerle örgü tığ işi vs ile alakadar olmayan eşime gösterdim conversini çok beğendi :) harikasın ya.çok cici.

    YanıtlaSil
  7. :)) beylerin hoşuna gidiyor 44 numara örmüştüm bir kaç tane blogumda yapılışı da var:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ