Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PUNCH ÇALIŞMASINDA İLK DENEMEM NE OLABİLİR ? :)



Uzun bir başlık oldu ama nasıl yazayım bilemedim:))))
 Sevgili Serpilciğimin  ( HOBİLER) punch çalışmalarını çok beğeniyorum önce onun bir iki tiyosu ve sonrasında izlediğim videolarla bir deneme yapayım dedim tabii bunlar  denemelerin sonunda  son iki yaptığım epeyce bir batma çıkma çalışması yaptım hımmm demek ki böyle oluyormuş kıvamına gelince de   bu iki minik çalışmayı yaptım.Aslında geçtiğimiz aylardan dosya da kalmış yayınlamayı ihmal  etmişim.
 Çok çok zevkli bir iş  nihayet buna da bulaşmış oluyorum:))) vatana millete ve bana hayırlı olsun , arada yaparım artık.
 Bir bayramı daha uğurladık sağlıkla nicelerinde buluşuruz inş.

22.10.2013 ilave,
NOT: google görsellerden ve videolardan punch needle work  yazıp aratın bolca bilgi alabilirsiniz.
  tek link yazmak istemedim  böylece pek çok yere ulaşabilirsiniz. 


_________________________________________________
 Bu minik sarı kedicikle birlikte minik de bir hatırlatma olsun : Sokaklardaki  paticanlar için  su ve  yemeği aman ihmal etmeyelim.

20 yorum:

  1. Olá amiga,
    Uma das coisas que eu amo no seu blog é o seu carinho pelos animais , me identifico muito com você.
    E seus trabalhos são lindos.
    Amei o gatinho!
    Beijos
    Joelma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olá Joelma,
      Muito obrigado pelos comentários agradáveis.
      Eu amo todos os animais.
      bjs.

      Sil
  2. güzel olmuş dahada güzelleri gelecektir eminim.biz su ve mama bıraksakta tekmeleyip çöpe atanlar yok edenleri ne yapacağız ben bir türlü bilemedim:( onlar attıkça ben yeniliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. bizde önceleri plastik kaplara koyuyorduk ama hergün alıp götürmelerinden bıkınca eski bir mutfak evyesi vardı içi delinmiş onu çimento ile sıvayıp kapı girişine koyduk ve rahat ettik yani kaplar sabitleyebileceğimiz birşeyler olmalı başka çare yok. şimdi iki günde bir içini temizleyip taze su koyuyoruz ve sabah 9 akşam 18.00 kuru mama veriyoruz.

      Sil
  3. Kedicik süper olmuş ama:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demiiii:))) ben de çok sevdim bunu bir bebek yeleğine monte etmeyi düşünüyorum:)

      Sil
  4. Değişik şeyler denemek bana da iyi geliyor.
    Sen el attığın her işin altından alnının akıyla çıkarsın evvel Allah!
    Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş haticem ellerine sağlık artık neler yaparsın neler tekniğini öğrenince çok zevkli bir çalışma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler inş. ilerletmek istiyorum dediğin gibi çok zevkli ve sana bir kez daha teşekkürler. Punch ımın mimarısın :)

      Sil
  6. Sen yaparsın da olmaz mı... Kedicik pekala olmuş, daha ne güzellikler gelecek kim bilir !

    Geçmiş bayramınız kutlu olsun, sağlıkla huzurla nice bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım sevgiler,arada böyle minik birşeyler yapacağım bebek örgülerinde aplike olarak kullanmak için.

      Sil
  7. Elinize sağlık.
    Ben de punch denemek istiyorum. Yararlandığınız video linklerini de paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler yaa aslında ekleyecektim yazıma ama dalgınlığıma geldi ekleyince size mutlaka haber vereceğim sevgiler.

      Sil
  8. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.
    Emine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminemmm canımsın nihayet başarmışsın :))) adını mutlaka yaz aman unutma dıştan olunca böyle oluyor demek:))) öpüyorum canım teşekkürler.

      Sil
  9. çok güzel modeller yayınlıyorsun Hatice.ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım her telden beğendiğim alanları deniyorum böyle:)

      Sil
  10. Harika arkadaşım ellerine sağlık bende çok seviyorum umarım birgün deneme fırsatı bulurum...kedi temasına hiç şaşırmadık bademi öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene tülincim çok zevkli. :) teşekkürler öpeceğim.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ