Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BAYRAM ARMAĞANI GİBİ OLDU:))TEŞEKKÜRLER NURAY'CIM


Sevgili Nuraycatasarımların hediye çekilişinin talihlisi ben oldum haber verince çok sevindim.
İlk etap da loğusa taçlarından biri sandım(iki çekilişi vardı ) canım arkadaşım Zübeydenin  kızı Esinin şubatta bir oğluşu olacak onun şansına katılmıştım  amaaaa bana diğer çekiliş armağanı çıkmış meğerse:)))
 Sevgili Nuray da bir süpriz yapıp Esinim için bir taç koymuş nasıl güzel anlatamam .
Canım arkadaşım ellerine sağlık çokkkkk teşekkürler,çok naziksin.
 Armağanlarımın güzelliklerine bakın  nazarlığımı hemen duvara  astım (nazarlıklara bayılırım) keçelerle süslenmiş bir resim çerçevesi kumaşlar ,başkentlerin olduğu kumaşı kesin çanta yapacağım ,diğerlerini de yaza değerlendireceğim minik keçelerde illaki kullanılacak hatta onlardan bayram sonrası  hastahanedeki minikler için  kullanabilirim.
  Hayat boyu hepimizin güzelliklerden yana şansı bol olsun inş.
 Mutlu bayramlar ve arkasından bayram tadında  mutlu yaşamlar canlarım.
Kucak dolusu sevgiler.
   

8 yorum:

  1. haticeciğim hayırlı bayramlar dilerim kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm bayram sonrası ilk giriyorum yeni gördüm yorumunu:) iyi ki tlf. konuştuk yoksa geç cevap verdiğim için üzülürdüm. sağlıkla nicelerini kutlayalım hep birlikte inş.

      Sil
  2. Ne güzel olmuş, geçmiş bayramını kutlarım canım.

    YanıtlaSil
  3. Canım, öncelikle hediyelerini güle güle kullan, çok güzeller.. Şansın hep böyle daim olsun diyorum:) Zübeydeciğimin torun haberine ayrıca çok sevindim, Allah hayırlısıyla kucaklarına almak nasip etsin, Darısı senin evlatlarınıa ve senin de başına inşallah Haticecim. Geçmiş bayramın kutlu olsun arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serapcım çokkk teşekkürler Zübeydeye ileteceğim güzel dileklerini.Aminnn arkadaşım şimdilik bende zübeydeyle beraber anane sayıyorum kendimi. Esinim de bana hep cicianne der zaten otamatikman atanmış olyorum:)))))))))

      Sil
  4. 彡♡♡♫° ·.
    Passei para uma visita e para rever seu blog e seus lindos trabalhos.
    Bom domingo! Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ¸.•°♡♡♫° ·.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ