Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

GEMİCİKLER SEPETTE






           Çok sevdiğim bir arkadaşımın geçtiğimiz  ay günlerde doğacak torunu için,onun kız kardeşi sevgili Zehra'cığım yeğeninin bebeğine nette dolaşırken  gemili magnetleri görüp çok beğenmiş  o ara oldukça koşuşturmaları da vardı ee benimde çorbada tuzum olsun deyip sen diğer işlerini hallet madem bunları bana bırak dedim.Ben ve   o gece bana  gelen Zeynebimle oturup yaptık.
            Evde bulunan  bir sepeti varmış onuda bir güzel süsleyip magnetleri hazırlayıp içine doldurdum ben tam işlerimi bitirdim bebeğin doğum haberi geldi :) sabahında da ,gelen misafirlere armağan edilmek için hastahaneye götürdü Zehracım.
         Magnetleri netten beğenmiş dedim ya, bu güzel çalışmanın asıl sahibi baktım ki sevgili Halecetasarımlar  
birebir aynısını çalıştığım ve  kendimden bir katkı olmadığı için  gördüğünüz kolajı da arkadaşımıza gönderip onayını aldım tamamen hediye ve armağan olarak çalışıldı kendisini çok severek takip ederim her zaman.
  Bu tarz şeyler lazım olursa mutlaka uğrayıp bakın çok şirin  çalışmaları var, kendisine buradan da kucak dolusu sevgiler ve teşekkürler.
   Sepette bolca tül organze kurdeleler,minicik stickerlar ve nazarlıklar kullandım.

18 yorum:

  1. merhaba, etkinliğimizde sizi de görmek isteriz.
    sevgiler
    o bir anne
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/10/3hobi-etkinligini-baslatyorumkimler.html

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş sepet ve içindekiler :) ellerinize sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım benim.çok şık olmuşlar..
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  4. sen nasıl güzelsin ablacım böyleeeeeee

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık .Pek bi cici :))

    YanıtlaSil
  6. döktürmüşsün yine haticem ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminem bu adsız sen olmalısın diye tahmin ediyorum:) teşekkürler. adını yazmayı unuttun yine:)

      Sil
  7. ellerine sağlık ablacım cok güzel olmuş bayıldım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hola Zhobeyda,
      Muchas gracias por su visita. Dios te bendiga, mi amor.
      Bjs.

      Sil
  9. Bebek analı babalı büyüsün, senin de ellerine sağlık arkadaşım. Her zamanki gibi hakkını vermişsin yine yaptığın işin, sevgiyle kal güzel arkadaşım:))

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ