DERİ BEBEK HURCU (Baby Storage Bag)


 Büyüsünnnn arabası olsunnnn pikniklere gitsinnnn mavi beyaz bulutlar kadar güzel bir yaşamı olsun   inş:))))

          Bir önceki yayınımda Azime ablamın torunu için ben de bir şeyler hazırladım demiştim ya işte geldi:)))
 Hurcu bu sefer tüm dış yüzeyini deriden çalıştım iç kısmında kapitone astar kullandım üzerindeki  aplikelerde deri ve keçelerden.
Eeeee bebek yaza düğüne gelecek nasipse  ilk  valizi: ))))  hazır olsun   demi ama. Sağlıkla gel kuzucummm.
            Öznuruma da bir loğusa tacı yaptım  sırada o olacak.
Ve bana sanırım güven eksikliği duyan müfettiş ortağım BADEM bey dört dörtlük bir inceleme sonucu onay verdi:))))))))))))
 DİĞER BEBEK HURÇLARIM:
BURADA, BURADA. BURADA___________________________________
DÜKKANIM : ÖRGÜÇANTAMSHOP

BUNLARI BEN YAPMADIM :))

   Ben yapmadıysam kim yaptı değil mi:))))
    Kendi emeklerim dışında bir şey yayımlamıyorum ama Ablam gösterdiğinde belki fikir olur arkadaşlarına da deyince sizlerle paylaşayım istedim:)
    Büyük Eltim (ben ablam diye hitap ederim) Azime Ablamın  harika emekleri. nasipse nisan ayının ilk haftası ilk torununu kucağına alacak hayırlısı ile.
     Bu çiçeklerin hepsi  yaka broşu olarak hazırlamış  misafirlerine armağan edecekler.En üst sırada siyah dantelli olanın danteli  50 yada 60 senelik kendi ablasının el emeği ,benim oğluşun düğününde giydiği elbisesinin eteklerinde kullanmıştı kalanından da bunu değerlendirmiş.
    Onun yanındaki  iğne oyalı da, kullanmadığı örtülerden birinden.
   Tepsi de ki görüntüye bayıldım bahçeden yeni toplanmışlar gibi:)))

Pazenden alt açma battaniyesi yada oyun battaniyesi nasıl istenirse.
Kullanılmadığı zamanda oyuncak olur yastık olur  eğlenceli bir çalışması.

Buna bayıldım  çok da kolay bir yapımı var elinden gelenler hemen çözmüştür:) İlk fırsatta  resimli anlatımını paylaşırım. bugün çıkardım örneği:)
          Offf bu nasıl bir güzellikti ki sormayın resimleri  alt kattaki evde çektim net çıkmamış muhteşem  somon mercan arası bir rengi var.Yayımlamamın sebebi:
-Organze dantel kendinden boncuklu ütülendiğinde kumaşa sabitleşir bir özelliği varmış.
-Çarşafta sadece köşelere lastik çalışmış
 -Kenar pikosu çarşaf kenarı nervür(katlama ) yapılarak çekilmiş alttaki cırtlı yeri kapasın diye.
 _Nervürün altındaki parçaya cırt (amerikan fermuarı da deniliyor)dikmiş karşılığını da baza  eteği dediğimiz üç taraflı çevrilen  eteğe dikilmiş. çarşaf ve etekler aynı sıklıkta yıkanmadığı için böyle bir tercihli durum  oluşturmuş ben çok beğendim  farklı bir şey için bana da fikir oldu.
 Bu tarz çalışmalar yapan arkadaşlarım faydalanırlar diye düşündüm. 

     Bu şirin çarpı işli    bebek örtüsü rahmetli kayınvalidemin el emeği imiş Azime ablamın ilk kızına yapmış yani  40 yıllık bir örtü yeni yapılmış kadar güzel korumuş ablam. üzerindeki minik desenleri arzu eden olur diye yakın görüntüledim.
        Bunlar da   kızlarının minik zıbınları ve tulumu şimdi bebişe gidiyor artık modası kalmamış olabilir ama anneciğinin tulumunu şimdi bebişin olacak.
         Güzel Öznurum bebişini sağlıkla kucaklayıp güzellikler içinde büyütsün inş.
Bunları ben yapmadım ama boş mu durdum:)))Hayırrrrr bebişe bende  bir şeyler yapıp yolladım onları da sizlerle paylaşacağım. ayrıca yine epeyce patik birikti  yakında gelecekler sırayla:))
 Mutlu sağlıklı bir hafta diliyorum
___________________________

DÜKKANIM: ÖRGÜÇANTAMSHOP

YAZMA FULAR veeee........


Bu ara yine yazmalarla çalışıyorum bu ilk parçaydı sevgili Nilgün için hazırlamıştım. görüntüyü çok sevdim ama uzatarak  boncukladığım örümcekler  katlama yaparken birbirine takılınca diğerlerini tek sıra ve dar çalıştım daha fotoğraf çekemedim.  Canım benim sağlıkla kullansın inş.
DİĞER YAZMA FULARLARIM:  BURADA BURADA BURADA BURADA
  Bu sefer ağırlıklı beyaz yapmak istiyorum  yazın her şeyle uyum sağlar tabii gelecek istekler de önemli

       Şu güzelliğe bakarmısınız. sevgili Saadet  adadenizi nin el emekleri   çarpı işine bayıldım tabiiki en kısa zamanda PVC kaplatacağım:)   bahçesindeki ağaçlardan  kestiği parçaları  böyle güzelliklere çeviriyor  buluşmamızda bizlere armağan etti  . ellerine sağlık canım.



Sevgili Nilgün  de bizlere  günün anısı olarak güzel bir jest yaptı böyle çok teşekkürler.

Ta ta ta taaammmmm Evet blog ortağım evimizin efendisi Badem bey , Babaya sev beni lütfennn  atakları.
Sakın siz bu duruşu yalvarıyor filan sanmayınnn  ayaklarını kanapeye uzat ben de üzerine yatacağım hamlesi bu:)))))))))))))))) 
Fotoğrafladığım için de bana hııı bakışı:)))



NİLGÜN KOMAR'LA GÜZEL BİR GÜN :)


Sevgili Nilgün Komar  ve arkadaşı İpek  İzmirdeydi .
Adadenizi+mandalinaçıkmazı hepbirlikte  tadı damağımızda kalan harika bir sohbet  oldu.,yine bekleriz canlarım.
 Ben biraz geç kaldım paylaşmaya malum ev dükkan trafiği akşam da geç oturunca ancak  işte:))))
 kızların sayfalarından aldım  fotoları   çok güzel bir anı oldu bize .
Nilgünüm tam bir gezi yazarı bence ,sayfasına uğrayın onun gözünden ve objektifinden  İzmiri bir görüntüleyin:))

BAHARLIK PEMBE HIRKA (BABY KNİTT JACKETS)


     Bu şık modeli arkadaşım Zeynepin Kızkardeşi Zeliha'dan aldım, dükkanımda satılması için  koymuştu beyazını(makine orlonundan), o kadar çok beğendim ki ben de uçuk pembesini ördüm(makine yününden) organze gülümüzle de az bi kokoşluk kattım:)) çok şeker tam baharlık bir hırka oldu.
  2-3 yaşlarına uygun .
 Hem sanal hem gerçek dükkanım da  sahibini bekliyor

İZMİR 8 MART 4. KADIN FESTİVALİ

 

Son gününde de olsa gidebildim  bu etkinliğe hoş bir gün oldu benim içinde.
Sevgili arkadaşım Leyla (begoşun hobi sepeti)  çok güzel bir etkinlikle oluşturduğu  SEVGİ ÖRTÜSÜNÜ İzmir 8 Mart kadınlar Festivalinde  Türk Kadınlar Birliği standında sergiledi ben de bu güzel örtüyle hatıra fotoğrafı çektirdim  2 parça ile içerisinde  olmaktan  çok mutluyum.
 Stantda ki hanımefendiyle biraz sohbet ettik.Üzerinde Ulu Önderimiz ATAmızın çok güzel bir sözü ve fotoğrafı olan bir notluk armağan etti teşekkürler ediyorum kendisine,Leyla ile yine projeleri olacakmış   bekleriz dedi. Olursa katılmaktan onur duyarım. 
 İzmir'imizin yeni ilçelerinden (benimde içinde oturduğum)karabağlar standında Üçkuyular Sosyal Hizmetlerin Tel kırma kursiyerlerinin yaptığı emeklere hayran kaldım hepsinin ellerine sağlık Şule Bozkurt  hanımefendi hocalarıymış ,izinleriyle fotolarını çektim.

Çevre ilçelerden  ve epeyce dernekten katılımlar vardı.Alaçatı dan harika  taze baharatlar ,kahvaltılıklar ,tarhana erişte oooo neler neler :) miss gibi kekikler taptaze dayanamadım aldım çok severim:)

    İlk karede etkinlikle ilgili bilgileri mevcut.
En çok   URLA standında vakit geçirdim diyebilirim  Dünya tatlısı Blogdaşlar  (EĞLENCELİ YUMAK)vardı onlarla da sohbet ettik fotolar çekildi kendilerine kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum .Asosh(aslı) cum yoktu inş bir gün onunla da  bir araya geliriz.
Urlada bir festivalleri varmış yakında buyur gel dediler bakalım nasip kısmet, sizlerle de paylaşayım  güzel ve farklı bir hafta sonu geçirmek isteyenler katılabilirler notlara bakıp adres ve tlf nolarından iletişime geçebilirsiniz.
  Standlarda bulunanların hepsi gönüllüler bende gönülde teekkürler ve sevgiler ileteyim onlara:))
___________
   Çok beğendiğim şeylerin yansıra kafama takılan bazı şeylerde oldu:
O kadar çok  engelli ve Türk kadınlar,Cumhuriyet kadınları gibi dernekler vardı ki kafama takılan yürüdükleri yol ve amaçları aynıyken neden farklı    çatılar altındalar diye düşündüm oysa ki birlik güç demektir hep birlikte omuz omuza hem engeller kalkar hem birliktelikler güçlenir bu benim fikrim  tabii ki:))) olsa güzel olur . Parça parça seslenip gürültü diye adlandırılmaktansa  hep birlikte tek sesle güçlü olmak,yaptırımı da artırabilir aslında.
   Engelli yerine sakat denmesi hiç birimizin hoşuna gitmezken  bir derneğin adının sakatlar derneği kalmasına da çok üzüldüm  hatta Eşim  kafasına taktı dayanamayıp  gidip konuştu neden  değiştirilmiyor diye  işte 30- 40 sene önce ilk açıldığında böyle adlandırılmış isim değiştirilmiyormuş:(( ,bize çok  üzücü ve itici geldi.
  Dileğim birlikteliiklerin güçlenmesi:))

Sevgiler hepinize,mutlu,sağlıklı ve bereketli bir haftanız olsun
 

8 MART HEYYY DİKKAT GÜNÜ

 google sayfasının açılış görseli

365 Günün her anının mimarı olan kadınlar için 8 mart ortak bir heyyy DİKKAT  günü. Yüksek sesle konuşup ,364 gün boyunca dikkat edilmeyenleri söyleme günü.
Kimse bir gündür o da geçer gider diye bakmasın .
Emeğe ,kadına değer vermeyen yaşam ve insanca haklara saygı göstermeme konusunda hala ısrar  edenlere 
 Kadın  anadır,kardeştir,eştir abladır.
Kadın vatandır, Yurt'tur, varlığına emeğine  ,hakkına saygı duyulmalıdır.
Dileğim bu tarih  herkes için gerçekten kutlama günü ,bayram günü olur .
 _________________________
Emeğe  ,emekçiye saygı dediğimiz bir günde hemcinsine en büyük haksızlığı yapıp izinsizce bloglardan googledan emeklerimizi  (ç)alıp üzerine de sipariş alınır yazıp sonra da uyarınca bir ton laf yığını önümüze sürenleri tüm iyi dileklerimin dışında tutuyorum.
Ve bu konuda  bir daha hiçbir şekilde yazmayacağım kim ne hali varsa görsün ama bilsin ki  ÖRGÜÇANTAM, İZİNSİZ ALINAN TÜM FOTOĞRAFLAR İÇİN HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.
Ben de yeri geliyor yerli yada yabancı dostlardan beğendiklerimi model alıyorum bunlara kendi yorumlarımı da kattığım oluyor tamamen bana ait tasarımlarda oluyor ama hiç kimsenin emeğinin fotoğrafını alıp onu bire bir kullanmıyorum  almam gerekirse de mutlaka linkini  yazıp teşekkür ediyorum.
 Bir yanlışa da dikkat çekmek istiyorum:
illaki yapılanlardan sipariş alacaksanız yapın aynısını onun üzerinden alın siparişinizi ,İzleyenlerine model yardımı yapıyorlarmış  benim emeğimle yapma  ya istemiyorum.

AMİGURUMİ HELLO KİTTY VE YENİ BİR KIYAFET


Fotoğrafları hazırlayınca bir önceki posttan uzak kalmasın yeni cicimiz dedim:))
Hello Kitty  miz   şirin bir miniğe ulaştı  çok beğenmiş ellerime sağlıkmış:)) yaaa bir de tatlı ses tonu var ki  al içine sok.)) pembe kıyafet te onun tercihi. sağlıkla keyifle oynasın inş.
Bu sefer etek bluz olsun dedim azıcık açtık göbişi  de :)

AMİGURUMİ HELLO KİTTY (ÖRGÜOYUNCAK)

Her yaptığım  HK nin farklı bir elbisesi  oldu  bakalım bunu beğenecek misiniz. Minik bir hanımefendiye gitti.Kendisi  oyuncağı küçük bulmuş ama artık alışmış:)  miniklerin tepkilerine bayılıyorum:)
yaklaşık 25cm.

 Önceki yaptıklarım hepsi bir aradalar:))

Yeni bir tane daha ördüm ama fotoğraflarını hazırlayamadım ilk fırsatta paylaşacağım.
Tüm canlarıma güzel,sağlıklı ve bereketli geçirebileceği güzel bir hafta diliyorum

KAPI SÜSÜ BEBEK ODASINA (DOOR ORNAMENT)

Balıkesir e giden son parçamız da  DORUK bebişe kapı süsü.  bilinen  süslerden ben de kendi yorumumla böyle bir pano oluşturdum.
 Önce deri üzerine keçe aplikeleri  ve deriden kestiğim harfleri sabitledim ve arkasına keçe koyup sertleşmesini sağladım gördüğünüz gibi organze ile de çerçeve son dokunuş oldu:)))))
yaklaşık( 30X50 cmlik bir pano)

              Gördüğünüz gibi  Büyük patron kontrol ediyor eksik birşey kalmış mı diye:)))
  Ne düşünüyor anlamadım  binilir mi diye bakıyor yoksa içinde biri mi var diye:)))))))))))

 Hepinize kucak dolusu sevgiler
Daha önce yaptığım kapı  ve duvar süsleri de:
BURADA -   BURADA  -  BURADA 
__________________________________________
ÖRGÜÇANTAMDÜKKAN  da da sizleri görmekten mutlu oluyorum:)

DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ

               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem d...