Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

APLİKELİ BEZ ÇANTA

  Bez çantayı bloglar buluşmasının evsahibesi  dünya tatlısı arkadaşım Serap'ın (LEZZETLİ SOMUNLAR)minik bir hatıra olsun diye hazırladığım armağanını koymak için hazırlamıştım, beğenmiş olması da beni çok mutlu etti armağanını da çantasını da sağlıkla kullansın.Düz ve boş olsun istemedim iki minik aplikeyle renklendirdim:))

Diğer bez çantalarım  BURADA  BURADA

18 yorum:

  1. çok şirin bir çanta olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ablacım çok şeker bir çanta olmuş, arkadaşınızda hem hediyesini hemde bu güzel çantayı eminim hatıra olarak saklıyacaktır, güle güle kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne şirin olmuş.düşünceli arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  4. Maharetli ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  5. bakınca resme insanın içi açılıyor:)

    YanıtlaSil
  6. belguzaranne.blogspot.comMayıs 23, 2012

    ıyı akşamlar elınıze sağlık ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  7. Harikasın çok güzel olmuş, sutaşını çok severim her yere yakışıyor, aplikte güzel omuş, Serap Hanım güle güle kullansın:)
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  8. adas ve deniz,sağol canım.

    Suzancım teşekkürler kıymet bilem ellerde daha bir güzelleşiyor emekler:)

    hazalca canımsın sağol

    okuyanım canım benim öpüyorum .

    kedicibaşı:) teşekkürler

    belguzaranne,teşekkürler arkadaşım sevgiler

    FADİŞim ben de çok severim arada kullanıyorum böyle:)teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Hediyenin çantası bile başlıbaşına bir hediye olmuş, eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. Ellerine saglık hatice hanım bez aplike çanta çok hoş ve şık olmuş Ayrıca kandilini kutlarım hayırlara vesile olsun canım

    YanıtlaSil
  11. Çanta çok şirin çok sevimli olmuş ellerine sağlık canım hayırlı cumalar kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  12. Selmacım canımsın teşekkürler:)

    GÖNÜL,teşekkürler

    yöresel yemek teşekkürler canım seninde kandilin kutlu olsun

    YanıtlaSil
  13. marifetane sağol canım benim hem kandilin hem cuman mübarek olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  14. bende çok beğendim çantayı.ellerinize sağlık.bu arada boncuk nasıl :))

    YanıtlaSil
  15. iclalcim çok teşekkürler canım benim. BADEM şu an uyuyor pembiş kulağından öptüm az önce:)

    YanıtlaSil
  16. aaa bunu kacırmışım ben,ne ğüzel olmuş. ellerine sağlık canısıı..

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ