Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YILDIZ ÖRNEĞİNDEN BERE VE.......(KNITTING BEREN)



Bereyi sevgili  yaseminkale için örmüştüm ama paylaşmaya ancak sıra geldi  .
Kendisi benim oyuncak perim olur. Sağlıkla kullanması dileğiyle  .
Bereyi yıldız örneği ile ördüm organze kurdela ve sık iğneden örüp boncukla süslediğim örgü kurdela ile birlikte süslemesini yaptım.
diğer şapkalarım
BURADA,BURADA,BURADA,BURADA,BURADA,BURADA,BURADA




BADEM'in   NİSAN AYINDA SOBA KEYFİ:))
O kadar çok fotoğrafını çekiyorumki arada bazılarını sizlerle paylaşayım istiyorum:))
Malum havalar  değişken  bir günde  dört mevsimi birden yaşıyoruz İlk havalar ısındığında  yakmıyoruz nasıl olsa diye sobayı kaldırmıştık.
  3 gün önce gece hava oldukça serinleyince elektrik sobasını fişe takıp biraz ısınalım dedik  ve daha yanar yanmaz  büyük bir özlemle BADEM serildi önüne, yuvarlandı  gerildi bir süre  sonra mayıştı kaldı :))))
Bu kareleri çektikten sonra o göbişe  suratımı gömüp öptüm. ellettirmiyor paşam göbeğini ama yüzüme zarar vermediği için ellerimi arkamda tutup sadece yüzümle eğiliyorum,cinslik parayla pulla değil işte:))))
Mutlu bir hafta olsun hepinize keyifle ,sağlıkla,güzelliklerle dolu.

BADEMin diğer fotoğraflarına bakmak isterseniz.
BURADA,BURADA,BURADA

24 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş kurdaleside ayrı bir hava katmış...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. O hava durumu bizide yaktı. Ben de kaldırmıştım sobayı gereksiz toz kaynağı diye. Birden bire havalar soğudu. Sizin gib elektiriğe dayandık biz de. Yalnız sizin badem bir kaç çocuğa bedel gibi sanki. Seni iyi oyalıyor:))

    YanıtlaSil
  3. benim kedim de ısıtıcının önünü pek severdi ama bahçesi olan bir aileye verdik.çoook özlüyoruz şimdi.bere için gelmiştim kediye takıldım. keyifli haftalar dilerim İzmir hatununa.

    YanıtlaSil
  4. sevinç, teşekkürler canım

    ada deniz :)) hepimiz aynı durumdayız desene. BADEM gerçekten de güzel oyalıyor bizi ben 3. oğlum diye boşuna demiyorum:))

    Elzemcim:)) teşekkürler canım benim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık hatice! bu ara Sağol canım sanada iyi şanslar! : )

    YanıtlaSil
  6. çok güzel haticecim herzamanki gibi bayıldım baktın mı anchor krose ipe ben bile en son izmire geldiğimde orada bulunca hemen aldım inan

    YanıtlaSil
  7. evettt benim berem:)) Ela Mercan ımla ortak kullanıyoruz şimdiden bana ortak çıktı:)) ellerine sağlık ablacım... nasıl teşekkür etsem azdır sana. seni çok çok çok öpüyorum..

    bademe gelince elam bayılıyor bu pisiciğe:)) şimdide aynı şeyi söylüyor "kalgo yapsın bademii ben bakalım":))

    YanıtlaSil
  8. Hülyacım teşekkürler.

    Necmiye ipin adını not aldım çarşıya indiğimde bakacağım. şu an oldukça yoğunum:))

    yaseminim canım sağlıkla kullanın.
    bende sizleri öpüyorum kocaman:)
    Kalgoyla gelemiyor diye resimlerinmi yayınlıyorum ona:)))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor.. bu örneği yapmayı denemiştim ama becerememeiştim..... inşallah tekrar deneyeceğim....

    YanıtlaSil
  10. bere çok şık ellerine sağlık badem çok şirin yeri o pozlarını

    YanıtlaSil
  11. nasılda bebek ğibi sırt üstü yatmışşş.bende ğöbüşünden öpüyorummmm...

    YanıtlaSil
  12. şapkada çok ğüzel olmuş ellerine sağlık canım..yaseminkalede iyi ğünlerde kullansın..

    YanıtlaSil
  13. eminecim çok kolay bir örnek dene yaparsın.

    Gönülcüm çok teşekkürler canım

    Halime:)) senin için öperim canım.çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. mehabaaaaa...nihayet açıldı da sizleri rahatça gezebiliyorum ...

    YanıtlaSil
  15. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.yasemin güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  16. Bere çok güzel oplmuşİyi günlerde kullansın arkadaşım.Badem çok keyifli gözüküyor.Keyfi bol olsun aşkımın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. kelebekana hoşgeldin canım :))))

    MARİFETANNE sağol canım sevgiler

    GÖNÜLÇELEN,teşekkürler tatlım. ondaki keyif inan bizde yok:))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık ablacım çok güzel olmuş güle güle kullansın arkadaşın bademe gelince çok tatlı görünüyor

    YanıtlaSil
  19. Havalar burada daha soğuk canım biz hala kalorifer yakıyoruz....Buralarda yaz haziranda başlar,hatta haziranda bile serin olur....badem çok şeker ne güzel soba keyfi yapmış....Bloggerin açılması çok mutlu etti beni sana hiç yorum yazamıyordum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. ahsencim çok teşekkürler canım:))

    tülincim gelebiliyor olmana çok sevindim inş. bu sıkıntılar olmaz artık. çok teşekkürler canım benim.

    YanıtlaSil
  21. bere çok şık olmuş emeklerine sağlık canım badem deki keyf bambaşka mest olmuş mest

    YanıtlaSil
  22. sevimlihayat çok teşekkürler canım:))

    YanıtlaSil
  23. Şimdi Zibid karşımda uyuz uyuz kaşınırken Badem'i görünce, benimkinin güzel bir kedi olmadığına kanaat ettim:)) Ben o Badem'i etiyle kemiğiyle yerim valla. Hele o bereyi var ya, süslemesinden başlayarak..:)) Canım benim, eline emeğine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. LEZZETLİ SOMUNLAR canım yaa deme öyle hepsi de çok güzeller.bizimkinin kusuru kendini fazla sevdirmiyor o efendi biz köle :))) sevilmek istediğinde gelip sorgusuzca oturuyor kucağımıza ve neresi kaşınacaksa paşamın bizi yönlendiriyor:)))
    hepsi can bunların can. sevgiler canım öpüyorum

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ