Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BADEM TÜM ARKADAŞLARININ GÜNÜNÜ KUTLUYOR.

4 EKİM HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ
(ben tüm günleri yaşayan tüm canlılara saygı günü ilan ediyorum:)))) )
bugün bu sayfamın sahibi BADEM



BADEM bey evin efendisi bir örtü sermeye kalktım kaçıncı seferde başardığımı ben bile unuttum.


masaya artı bir süs koymaya gerek kalmadı:))) Hazır buraya çıkmışken bir de selam yollasın bakalım.
ŞANSLI YA, HAMDİ,HÜSNÜCAN VE KARDEŞLERİNE, FISTIĞA, MUAZZEZ TEYZESİNİN BADEM İNE , ESENGÜL TEYZENİN BIDIĞI NA
VEEEEE, Evlerde Sokakta her nerede yaşıyorlarsa tüm dostlarına selamlar .



Pet bardaktan su içme keyfi ağzı girmeyince çözüm pati içine sokulup bir avuç alınıyor:)))))))))


ne bulmayı düşünüyor bilmem çanta ,poşet, dolap içine girmekten çok büyük zevk alıyor.

En masum hali gören çok sakin der oyuncağı sevdiğinden değil başının altına yastık koymaya bayılıyor.

Burda da banyo sonrası kuruyup rahatlamanın verdiği keyifle uyuyor.
Herkes hayvanları sevmek zorunda olmayabilir zarar da vermesinler yeter. Yazın sıcakta bir kap su kışın soğukta bir kap yemek onları mutlu etmeye yetiyor.
Evlerimizde bizimle yaşamı paylaşanlar çok şanslı tabii. ama dışarıda olanların (ben onlara örgür yaşamın sahipleri diyorum) Özgürce yaşayabilmelerine engel değil yardımcı olalım.

18 yorum:

  1. BADEM inde gününü kutluyorum.
    FISTIK tan BADEME selamlar.

    YanıtlaSil
  2. BADEM DEĞİL LOKUM BENCE O.İNSANLARIN YAŞADIĞI BU DÜNYADA ONLARA RAHAT YOK AMA GÜNLERİ KUTLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  3. Ben yirim o yün yumağını..
    Hele o oyuncakla uyumasına bittim,Günü kutlu ömrü uzun olsun Bademciğin ve bütün minik dostlarımızın..

    YanıtlaSil
  4. selamlarr,bıdıkım selamınızı aldı ve ondanda bademe kucak dolusu sevgiler iletmemi istedi...
    evimizn tatlıları gününüz kutlu olsun,seninde dediğin gibi arkadaşım sevmek zorunluluğu yok kimselerin tabi ama zarar verme haklarıda yok...
    sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  5. Feliz dia do animal
    Adorei as fotos de teus gatos te enviei um mail para celebrar com teus gatos.
    http://i16.photobucket.com/albums/b28/gato1234/orguantam6.jpg
    beijos
    Aldora

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Haticeciğim. Ziyaretin için teşekkür ederim. Sayfana geldim, birde ne göreyim pofuduk bir ankara kedisi. Şunu anladımki kedi severler birbirini mutlaka buluyor. Benimde bir kedim var. Adı tarçın. sarı turuncu birşey. başka bir sevgi ve bağlılık bizimkisi değilmi. bademi çok çok yoğuruyorum. Bardaktan su içmesi aynı benimkigibi. Ya lavabodan çeşmeden içecek yada bardaktan. Ama önce bir patisini sokuyor, ıslatıp yalıyor sonra bardağa geçiyor. :))) Anlamış değilim. O da kendince kendini güvene mi alıyor ne:)). Görüşmek üzere. mutlu bir pazar diliyorum. Yine beklerim bademle gelin syfama.

    YanıtlaSil
  7. evinde beslemeyen anlayamıyor sevgisini
    badem de iyiki aranıza katılmış
    :)

    YanıtlaSil
  8. yerim o bademi ben.ben çok severim hayvanları ama iş güç arasında bakamıyorum ki.ama emekli olunca ben de böyle bir badem şekeri alacam

    YanıtlaSil
  9. Adoro receber sua visita,seus gatos são maravilhosos.Que voce tenha uma excelente semana,Deus te ilumine.Beijos!

    YanıtlaSil
  10. Masadaki pozu oyuncakla uyuması çok şirin sanki bizde varız bizi unutmayın der gibi günü kutlu olsun evde besleyemiyorum rahatsızlığım nedeniyle ama çok seviyorum sitene geldikçe sevip sevip gidiyorum sevgiler canım
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. güzelyüzlü bir melek daha gördüm:)tüm blog kedilerini tanıyorum nerdeyse artık:))benim için öpün onu..

    YanıtlaSil
  12. Bademin gününü geç de olsa kutluyorum. Şeker mi şeker, tatlı mı tatlı kucak dolusu sevgiler..
    Benim yerime de öp ne olur...

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle zarar vermeyelim yeter.Ev de beslemeyi pek uygun bulmuyorum ama bahçe de yeterince kedimiz vsr hatta tüm mahallenin diyebilirirz çünkü evler genelde bahçeli ve trafik az olduğu için bahçe de çok rahat yaşayabiliyorlar..
    bu arada yorumunuz için teşekkürler o aslında bir turtaydı ama ben nedense pasta yazmışım?
    selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Bom dia Amiga.
    A sua visita me faz muito feliz,obrigada!
    Lindo gatinho.
    BEIJINHOSSS!!!

    YanıtlaSil
  15. oyyy bayildimm bademee cok tatliii yaaa 40.000 kere masAllahh onaa ...tam böle issirmalik burnu war hele patilerinee bittimm cok seker :)gercekten tam bi Anadolu beyefendisi öpüorumm (*_*)

    YanıtlaSil
  16. Ay çok şeker.Gününü kutluyorum.
    Biz sokak hayvanlarının sahiplendirilmesi için bir köşe açtık forumumuzda eğer ziyaret ederseniz ve çevrenizde sizin gibi hayvan sever olup bir haycan evlat edinmek isteyen olursa sitemize bekleriz. www.amazonlardunyasi.com

    YanıtlaSil
  17. BADEM NE ŞEKERSİN, SAYFADA SEVİP OKŞAMADAN GEÇEMİYORUM. SEVGİLER CANIM.

    YanıtlaSil
  18. Badem'in güzelliğine hayranım.Çoook tatlı maaşallah!

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ