Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

SAYFA BUGÜN BADEM'İN (4 EKİM HAYVAN DOSTLARIMIZI KORUMA GÜNÜ)



Evet günün anlam ve önemi ile burada çok güzel bir sayfa hazırlanmış bakmak isterseniz.

Sayfa bugün beyaz oğluşum BADEM in   o kadar çok fotoğrafını çekiyorum ki bunlardan  zaman zaman  kolajlar hazırladım  ,onları paylaşacağım çoğunluğu uyurken çekildi .
Uyku hallerine bayılıyorum heleki o yastıklara  yatışı inanılmaz. Çok keyfine düşkün.
Tabii BADEM ve onun gibi evi olanlar  çok şanslı karınları doyuyor bakım ve aşıları yapılıyor ,hatta evlerimizin efendisi bile oldular
 bir önceki 4 ekim resimlerine  bakmak isterseniz  onlarda burada
  Sevgili yıldız  mandalin çıkmazı da bugün BADEM  i konuk etmiş çok teşekkürler kendisine
Meraklı BADEM  cam güzeli dışarıda sesleri dinliyor
 İlk resim alt katın kapı penceresinde.



bazende beraber PC başındayız:)))))))))
 Uyku halleri arada bir ne yapıyor bu kadın diye bakıyor böyle:)))

kapı  eşiği ,koltukların altı bazen odanın ta ortası  evin her köşesi ona ait  ya nerde isterse orada devriliyor:)))

uyku arası temizlik var


BADEM; marul, roka  semizotu yemeği çok seviyor   .Birazda  yalanırken midesine giden tüyleri çıkarmak için yiyiyor. normalde benimelimde tutmamı istiyor  bende  böyle bir yol buldum dolap kapağına sıkıştırıyorum  o da gelip gidip  yiyor rtık:))))

TÜM GÜNLERİ ONLARA ÖZEL KILMAK,
CANLI DEYİNCE BUNUN SADECE İNSANLARI İÇERMEDİĞİNİ  ÖĞRENMEK,
DİLEĞİYLE.
NE GÜZEL SÖYLEMİŞ YUNUS EMREYARADILANI SEVERİM YARADANDAN ÖTÜRÜ.

23 yorum:

  1. Badem'in günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. badem çok tatlış ...Kerem görse nasıl severdi şimdi oynardı onunla...geçen gün bahçedeki kediye madensuyu içirirken yakaladım onu...kedide hiç kaçmıyor içiyor bir güzel....sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı ya, benim kızımda kedi istiyor ama eşim daha küçük olduğu için sağlığını etkiler diyor annemin kedisini gün boyu kucağından indirmiyor benim kız, haliyle sıkışınca kedi tırmalamış o günden beri kedi almaktan vazgeçti eşim ama böyle arkadaşların kedisini seviyoruz işte :)

    YanıtlaSil
  4. Yakışıklı oğlum çoook yakışıklı.

    YanıtlaSil
  5. canım yaaa,ne kadar şirin.bi emekli olayım ben de besliycem inşallah

    YanıtlaSil
  6. Vay güzel Badem! Evin efendisi onlar:)) O güzel karıncığını benim için de okşa:))

    YanıtlaSil
  7. ada deniz sağol canım.

    tülin çok güldüm yaa mutlaka kedicik bünyeside eksik birşeyler vardı o yüzden kana kana içmiştir.ilahi Kerem:))

    Birileri anlatsın canım eşinin kararı çok doğru uzmanlarda çocukların 15 yaşını geçmesini ve aile herşeyiyle bu sorumluluğu alabilecekse eve minik dostlar getirilmesini öneriyor. öpüyorum canım.

    Elzemhobby canım bende öyle seviyorum yakışıklı oğlum diye:))

    hazalca inş. canım .

    neduk okşanmıştır canım:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. saat on iki,araba balkabağına dönüşmüş sihir bitmiş ben gelmişim :(

    ama tüm gün seninmiş be beyaz badem,cik :)

    gününü kutlarım yerim ben senin o artistik pozlarını,hele birde mavi papyonla pekte yakışıklı olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  9. yanlışlık yaptım,başlık resmiyle alttaki resimleri karıştırdım ben,papyonlu olan üstteymiş herneyse öyle yada böyle bizim badem her haliyle yakışıklı ve sağlığına dikkat eden bi yakışıklı :)

    acaba her kedi yermi böyle salata malzemeleri yoksa bademe özel bi durmmu ? :))

    YanıtlaSil
  10. canısım Badem adına teşekkürler:))
    tüm kedilerin sevdiği bir yeşillik vardır genelde kedi otu denilen bir çim yiyorlar ben ekmedim ondan marul roka seviyor nasılsa diye.Bademe özel değil tüm kediler yer
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Ablam tam zamanında bugün melek pisilerleydim bende bu kadar olur :) pamuğum benim ya, benim içinde sev sultan!

    YanıtlaSil
  12. eda cım gördüm minişlerle resmini çok şekerlerdi. BADİŞ bu sevilme işinden çok memnun öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
  13. merhaba,sayfamdaki örneklerin üstüne tıklayınca bayağı büyüyor ama yine de daha yakın resmini ekleyince haber veririm.Onun tek rengini de yapmıştı ablam olmazsa onun resmini ekleyeyim,daha anlaşılır heralde,yapılışıyla resmi ekler eklemez haber veririm,sevgiler güzel İzmirime...

    YanıtlaSil
  14. Tüm yaratılmışı sevmek ,bunun bigün kavgama dönüşmesi kadar istiyorum herkesin her yaratılmışı sevmesini.Tebrikler canımcım ...Şu bademcik te ne şanslı ama,bu güzellikle çok normal de gerçi,ona da sevgiler :))

    YanıtlaSil
  15. Cafemis çok teşekkürler canım süpersin .

    Taze Kahve bizden de sana kucak dolusu sevgiler canım

    YanıtlaSil
  16. Canım Bademim öperim seni göbişinden.Her canlı senin gibi şanslı değil.Bütün hayvan dostlarımızın senin gibi şansı bol olsun.
    Anacığına ve sana sevgiler::))

    YanıtlaSil
  17. anacığından ve badişten Şanslıya ve sana sevgiler tatlım:))

    YanıtlaSil
  18. Olá minha linda,
    Adoro quando você posta fotos dos seus gatinhos, ele é muito gordinho ficou uma graça escondido atrás da cortina e aparecendo só o rabinho,seus xales com flores são maravilhosos.Parabéns pelo aniversário do blog é muito bonito Deus te abençoe sempre.Beijocas no coração.

    YanıtlaSil
  19. ola cida lopes .
    agradecer ao meu amigo, muito elegante.

    YanıtlaSil
  20. bademin ve tümm hayvacıkların günü kutlu olsun.değerli paylaşımın içinde seni kutluyorum içinde hayvan sevgisi taşıyan tümm canlara selam olsun.

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkürler yurdagül öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  22. seni ben badem şekeri gibi yerimmmmm,pamuk şekeri seniiiii:)) keşke hergün onların günü olsaaaa

    YanıtlaSil
  23. Hürrem takı,ne güzel olurdu. ama bizler için öyle zaten:)) sevgiler

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ