Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KOT PANTALONDAN ÇANTAYA




Çantalar yeni değerlendirmelerim her ikiside  canım arkadaşım zübeyde (ceyizsandıgı)nin kaynının kızına.
Bu kot çantaları çok seviyorum daha önce yaptıklarımda burada,  ve
burada
Daha önce zübeydenin kızı esine yaptığımı çok beğenmiş.     yengeside kıyamamış sanada yaparız demiş.    koyu renkli olanı zübeyde dikmiş ben sapını süslemesini ve cırtlarının dikişini yaptım  makinem sanayi olduğu için kalın katları ben hallettim:)) 


üstteki açık rengi ben diktim  cep torbaları eridiği için kesilmiş ben o kısımlara yeniden torba çalıştım  . içerisine ayırıcı bir göz ve onun üzerine telefon gözleri ilave ettim.
çantanın üzeindeki süs aplikede benim çeyizimden  peçeteler vardı kumaşları yüzünden kullanamıyorum onların nakışlarını çıkarıp kullandım(rahmetli halacığımın göz nuru emeğiydi  ) daha epeyce var   aplike olarak kullanacağım şimdi bir çanta daha hazırlıyorum ne ara biteririm bilmem:))))
 

15 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. bayıldım kot çantalara ne kadar güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  3. yetenekli ellerde ne güzel modeller çıkıyor ..ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  4. Alttaki de buna enfes eline sağlık güzelcim

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller. Ben de yapacağım elim iyice alışsın dikişe

    YanıtlaSil
  6. Bu çantaları ben de çok seviyorum süslü püslü pek güzeller ellerine sağlık canım...
    Ben de yapcam ama bakalım ne zaman özellikle yaz ayları için çok kullanışlı ....
    Bi yapayım gör bak nasıl süslicem :))
    Kokoş çantası olcekkkk...

    YanıtlaSil
  7. gayet güzel olmuş..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok güzel ablacım

    YanıtlaSil
  9. kot pantolondan cantayı yıllar evvel yapmıştım kızıma hala kulanıyor ama sizinkiler daha kokoş olmuş süslemelerle harika olmuş çok zarif duruyor ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hepinize teşekkürler beğenmenize çok sevindim. öpüyorum sizleri sevgiler

    YanıtlaSil
  11. bende çok seviyorum... ellerine sağlık ablacım kokoş kokoş hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşlar.eski kotlar cidden çok işe yarıyor:))

    YanıtlaSil
  13. bu kotlar her derde deva valla :)) neler yapılmıyorki.. önce giyiyoruz, sonra kesip biçip yine kullanıyoruz :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. ♥♥ Olá, amiga!
    Passei para ver as novidades...
    Amei tudo que vi.
    Parabéns!!!
    Ótima semana! ♥
    ♥♥ Beijinhos.
    Itabira - Brasil ♥♥

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir değerlendirme olmuş.Eline sağlık arkadaşım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ