Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

(JEAN BAG) ESKİ DEĞERLENDİRME KOT ELBİSE ÇANTA OLDU



Sırt çantasını komşumun kızına yaptım. kendisine dar gelen kot jilesi ve mini kot eteği artık uzun zaman kullanacağı bir sırt çantası oldu.
Üzerindeki aplike de onun küçük erkek kardeşinin küçülen penye tişortünun ön kısmı. kapaktaki aplike eteğinin üzerine yapılmış nakışlı arma idi.

elbiseyi kol altı hizasından ve etek fırfırının üst kısmından kesip iki tarafı açık torba haline getirdim,önce ön yüzdeki aplikeyi cebe , cebi de ana parçaya monte ettim. kapağı yaparken fırfırlardan çıkan parçalardan yaptığım askıları kapakla bir diktim. alt kısmında dikdörtgen parçayı dikerken de alt askı yerlerini birlikte diktim. görünen cebin iç tarafında da bir cep var(çantanın iç boşluğunda)

BU ESKİ ELBİSEDEN YAPILAN DEĞERLENDİRMEĞLE
SEVGİLİ ARKADAŞIM MUAZZEZİN BLOĞUNDA ESKİLERİYENİLEME ETKİNLİĞİNE DE KATILDIM.
ARKADAŞIMIN BLOGU:
http://muazzezv.blogcu.com/ KENDİSİNE VE KATILAN TÜM HAMARAT HANIMLARI CANDAN KUTLUYORUM

9 yorum:

  1. slm. canım etkinlik için çantanı almaya geldim:)sayfanda yayımlaman yeterli etkinlik benim sayfamda olduğu için benim linkimide resimle beraber vermen lazım bende senin işinin yanında senin linkini yayımlayacağım ne zaman istersen yardıma hazırım elimden geldiğince her zaman yanındayım canım arkadaşım etkinlik içinde çoook teşekkür ederim

    az önce yanlış yere yorum bıraktım sanırım bu adres altında blogcuda bir adres daha var inş. oda sana aittir değilsede o arkadaş kusuruma bakmaz inş.

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkür ederim:))))

    YanıtlaSil
  3. canım nasılsın?
    iyi günler dilemeye geldim kucakdolusu sevgilierimi bıraktım...+

    YanıtlaSil
  4. Mevlid kandilini ve dünya kadınlar gününü en içten dileklerimle kutluyorum.Sağlıklı güzel günler diliyorum:)))

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım bende kadınlar gününü ve kandilini kutluyorum.selamlar

    YanıtlaSil
  6. canım arkadaşım gönlünce geçireceğin güzel bir hafta diliyorum:)) http://muazzezv.blogcu.com/ http://banagelenler.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba arkadaşım etkinlikte çantanı gördüm buraya geldim süper bir iş yapmışsın ellerine sağlık
    nilay

    YanıtlaSil
  8. merhabalar,
    ziyaretinize teşekkür ederim. battaniyeyi maalesef gönderdim hiç aklıma gelmemişti arkasının resmini çekmek, ama yine siparişlerim var tekrar öreceğim aslında aynı oluyor tunus işi değilde normal tığ ile sıkiğne yaptım önlü arkalı örüldüğü için aynı oluyor sadece üstünün işlemeleri biraz bozuyor elimden geldiğince temiz yapmaya çalıştım öreceklerimden çekip göndereyim. converseleri daha önce geldiğimde görmüştüm. çok güzel olmuş ellerine sağlık görüşmek üzere sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Çanta bir harika . Ellerine sağlık canım. Ankaradan sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ