Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

TEŞEKKÜRLER SOSYALMEDYAKAFE.COM




Yeni sayfa başlığım sevgili  Sosyalmedyakafe.comSibel Ordueri'nin  bana  (14 kasım )doğum günü hediyesi bugün göndermiş  çok mutlu oldum. Sibelciğime çok teşekkürler ediyorum benim için anlamlı ve de büyük bir hediye oldu Ellerine sağlık canım.
Bloggerla ilgili bilgiler konusun da bizler için çok aydınlatıcı yayınlar hazırladı ,yeni eski tüm bloggerlar  bir göz atsın derim. eline emeklerine sağlık kucak dolusu sevgiler kuzum
Aslında diktiğim yastıklarla ilgili bir yayın hazırlayacaktım bugün fakat benim için çok anlamlı bu armağan , teşekkür etmeden geçemezdim. Yayınımı pazara erteledim:)
 Güzel bir hafta sonu diliyorum sizlere.
             

                                                               emojiler  googledan alıntıdır.

11 yorum:

  1. Tekrar doğum günün kutlu olsun Hatice ablacım.Sağlıkla,mutlulukla uzun yıllar bizlerle birlikte olman dileğiyle...
    Yeni header resmini beğendiğine sevindim 😊 Güle güle kullan😊
    Sevgiler 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn kuzum yaa nasıl beğenmem çok teşekkürler,güzel dileğin hepimiz için geçerli olsun sevgilerimle öpüyorum :)

      Sil
  2. Doğum gününüzü kutlarım. Sağlıklı mutlu uzun bir ömür dilerim Hatice hanım. Hediyeniz de çok güzel, nice yıllara ve harika paylaşımlara diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim çok teşekkürler ,Güzel dileğine katılmamak mümkün değil sevgilerimle.

      Sil
  3. Ayy bu ne kadar güzel bir doğum günü hediyesiymiş. Sibel hanımın ellerine saglik sende Güzel günlerde yaz insallah. :)

    Doğum gününü de kutluyorum ablacım. Rabbim saglik sıhhat versin. Bir de huzur tabi ki. Öpüyorum kocaman 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım güzel dileğin hepimiz için gerçekleşsin inş. sevgilerimle.

      Sil
  4. Nice mutlu seneleriniz olsun, hediyeniz de çok naif olmuş gerçekten. g
    Güzel günlerde kullanın.. :)

    YanıtlaSil
  5. doğum günün tekrardan kutlu olsun. Çok şirin ve güzel olmuş Sibel hanımın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Biraz geç oldu ama nice yıllara 😀

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ