Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BEBEKLERE 2 ADET POFUDUK OYUN MİNDERİ




                                ALİ ÇINAR'IN POFUDUK MİNDER VE YASTIĞI
                         


                                           Turkuaz minder ve yastığın sahibi yok satılıktır:)

5 ve 6 cı Pofuduk minderlerim bunlar Ali Çınar'ın çeyizleri gelecek demiştim  minderiyle devam edelim.
Normalde önceden hazırlayıp satışa koymuşluğum yok ama turkuaz  trenli pofuduk minder ve yastığı satışta olacak instagram da  @orgucantamshop a ekleyeceğim.
Onun hikayesi de şöyle;  Ali Çınar için yapacaklarımın malzemelerini alırken hem pandali hem trenli  desenleri olan kumaşlardan aldım niyetim ikisinden karışık kullanmaktı fakat   ifadeli kareleri kesince renklerde ki uyum bütün kumaşta ki gibi olmadı ben de  kestiğim kareler ortalık da beklemesin deyip iki adet hazırladım ve sevgili Meryem kızımın tercihine sundum üstteki pandali etrafı ve ters kısmı koyu saks mavili olanı beğendi o Ali Çınarın oldu.Sağlıkla gelip üzerinde yuvarlansın inş.
İlk yaptığım pofuduk minder  DURU nundu nasıl yaptığımın fotoğraflı  ayrıntılı açıklamasını yayınlamıştım yapmak isteyenler  için.BURADA
Yastıkların her iki yüzü de kullanılabilir  şekilde diktim .Kumaşlar pamuklu olup  dolgularda boncuk silikon kullandım makinede yıkanmaya uygundur.
Yeni bir haftayı da hepimize sağlık ve güzelliklerle geçirelim inş.Sevgiler

32 yorum:

  1. Trenlisi ayrı bir güzel olmuş. Mavinin bu tonunu çok severim ben. Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakından da çok hoş canım. trenlerin yanındaki rengi bulamayabilirim diyordum ama sağ olsun Mustafa Kemeraltın da bulmuş topun son 2 metresiymiş şansıma turkuazla mavinin buluştuğu bir ton baktıkça içi açılıyor insanın:):))) Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  2. Ali Çınar çok oldu ama kıskandım valla...
    Güle güle sağlıkla kullansın,kurban olurum ben onları veren Allah'a.
    Ellerine sağlık arkadaşım.
    Yine çok güzel yapmışsın...

    Ben doğurayım diyorum koymuyorsun yaaa....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Merihim:) ne yapsam arkadan gelecek olanları yayınlamasam mı:))) ama örnek olur yapmak isteyenlere ben yine paylaşayım.
      Kuzumm sen doğur kız oğlan fark etmez ben sana bir set hazırlayacağım:))))))))))
      Çok teşekkürler öpüyorum

      Sil
  3. Ayıcıklı olana bayıldım, öteki de çok güzel tabii...eline sağlık canım.
    Harikasın. Güle güle kullansınlar. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde'm panda siyah beyaz olmasına rağmen içerisinde ki çizgilerde ki saks maviyi fon yaptım güzel kaynaştı. amin inş. canım. Sevgiler.

      Sil
  4. Dolguları ve desenleri çok güzel. Yumuşaklığı ve rahatlığı beli oluyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok kullanışlı gerçekten üstünde yatma yaşı geçince piknikte minderi odasında köşe minderi olarak da kullanılır .

      Sil
  5. hehe ne güzel şeyler yapıyon sen hep amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapınca mutlu oluyorum sizler beğenince çok daha mutlu oluyorum:)))

      Sil
  6. Bunlar çok pratik oluyor. Yine harika olmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Deryacım çok kullanışlı yıkama ve kurutma zorluğu da yok . teşekkürler sevgiler.

      Sil
  7. Trenli olan bana zamanda yolculuk yaptırdı :) Metehan Bay Tren derdi ona. Daha doğrusu Paytren gibi bir şey derdi. Anneannesi anlamamış bir gün ne dediğini Paytren evet oğlum diye cevaplıyormuş. Bizimkisi kızmış, Hayır Paytreeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) cocuk dilleri çok şeker oluyor gerçekten bakalım bu da kimin bay treni olacak:))
      Çocukların dünyasına onların dilinden dökülenlere bayılıyorum.

      Sil
  8. çok güzel görünüyorlar.. minik melekler sağlıkla kullansın inşallah.. :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir hafta olsun inşallah.Ve bunlar harika emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Canım arkadaşım senin bu güzel mi güzel el emeklerini gördükçe tekrardan bebek olasım geliyor.Güle güle kullansın tatlişler 🤗💖💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aytülcüm inan bitince epeyce bir seviyorum bunları:))) inş canım çok teşekkürler.

      Sil
  11. Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  12. Çok sevimli olmuşlar Hatice. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba🙆🙅 blog ta yeniyim daha sayfama incelerseniz cok sevinirim desteklerinizi bekliyorum😍 hoscakalin

    YanıtlaSil
  14. İkisi de çok tatlı olmuş ama pandalı olanı daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  15. Ben bunlara daha önce facebookta görüp çok beğenmiştim zaten ama buraya gelmeye fırsatım olmamıştı.Geçte olsa mutlaka yorumumu yapmam gerekliydi bunlar bir harika (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pofuduk minderleri ben de seviyorum rastgele atik kumaslardan eve yapasim var

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ