Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Nisan, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

AMİGURUMİ KÜRK MANTOLU BEBEK

KÜRK MANTOLU BEBEK
 Agustos ayında bir grup çalışmasın da örmüştüm amigurumi bebeği.Örgü bebeğin sadece vücut ölçüleri ve sayıları sağ olsun arkadaşlar açıklamasını paylaştı bizlerle .
Kıyafet saç doğaçlamaları tamamen  bana ait.
 Hareketli  örgü oyuncak bebekler serisinden bu da vücudu içerisin de kalın teller kullanıyoruz batma çıkma sıkıntısı yok tel uçları ,iç kısım da korunaklı yerleştiriliyor.

 Giydirme rahatlığı açısından kollar da tel kullanmadım .Boyu 28cm boyunda.Kıyafeti hem yazlık hem kışlık olsun diye  ilave olarak bir de uzun kürklü  ve ( o ara gül aplike ya da desenli kıyafetler çıkmıştı oradan esinlenip )nakışlı bir manto  yaptıp:)))Botlar 4 mevsim giyilebilir.

Nakış olarak kullandığım aplikeler benim evlendiğim de ki mutfak takımının nakışları kumaşlar yıpranıp leke filan olunca nakışlarını alıp saklamıştım  denk geldikçe farklı yerlerde kullanıyorum, onlardan vazgeçemedim rahmetli halacığımın kara makinede kasnakla işlediği el emeğidir çünkü bu şekilde ben de ya da gid…

3. cü UYKU ARKADAŞIMIZ ERKEK TAVŞAN

Kötü bir amaç yok sadece giyinirken  objektiflere yakalandı:))
Paketlendi bir iki poz verdi ayrılmadan önce de :)
Yeni bir uyku arkadaşı daha bitti bir tane de elim de tamamlanmayı bekliyor .Bu sefer örgü  tavşanımız erkek bir  minik bir delikanlı için  ördüm  cumartesi ellerine geçti sağlıkla oynasın birlikte renkli rüyaları olsun inş. Sevgili Emine hanım torunu için  istedi ben de hazırladım:) Yine BURADA ve BURADA  ördüklerimle aynı vücut tarifi bu sefer boyunu aynı yaptım kol ve bacak sayılarını farklı çalıştım.Önceki yayınım da   açıklamayı aldığım yerin linki de var yapmak isteyenler için.
Bir de kıyafeti vücutla bir yapılıyor genelde bir değişiklikle  kazağını ve pantolonunu ayrı örüp giydirdim,kıyamam ayakları üşür filan dayanamayıp konvers ördüm:)) ayakkabıları giydirme değil   onu da söyleyeyim Kulaklarla birlikte 42 cm de boyunda pek çok fotoğraf çektim neler yaptığımı unutmayayım diye bir kısmını da sizlere kolaj yaparak   paylaşıyorum. Şu an elimde yaptığım yine  örgü er…

BAYKUŞLU TAKIMIN AÇIKLAMASI

BAYKUŞLU ATKI BERE TAKIMININ AÇIKLAMASI
İP: ALİZE LANAGOLD  No:647
Şiş noları atkı ve şapka da farklı. Atkıyı 2 kattan ördüm.
BERE
Şiş no: 4,5
90 ilmekle başlıyoruz 10 sıra düz örgü(altta kıvrılan kısım)
(Baykuşlu sıra başlıyor)
Dönüş sıraları ilmekde ki gelişine göre tersler düz düzler ters pirinç örgü  ön kısmın zıttı olacak şekilde örülecek.
1 sıra--2 düz+ 38  ters örgü + 2 düz + 6 pirinç örgü + 2düz +38ters örgü+2düz
2 sıra --2 düz + 37ters örgü + 1 ilmek ile 2 düzü dışa doğru sola  (saç örgü) bükme +pirinç örgü +2 düzle   1 ilmeği dışa sağa bükme yap.(ortada pirinç örgü 8 ilmek oldu)+ 37  ters örgü + 2 düz
3 sıra -- 2düz + 36 ters örgü + 1 ilmek ve 2 düzü yer  değiştiriyoruz bükme şeklinde  + pirinç.+  2 düz ve 1 ilmeği bükme yap (ortada pirinç 10 ilmek) + 36 ters örgü + 2 düz
4 sıra -- 2 düz + 35 ters örgü + 1 ilmek  ve 2 düz bükme yap + pirinç+ 2 düz ve 1 ilmeği sağa bükme yap(ortada 12 ilmek pirinç)+ 35 ters örgü + 2 düz
 5-7-9-11-13 son sırayı aynen örüyoruz.
 Sonrasında  dışa …