Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KOTTAN GERİ DÖNÜŞÜM ÇANTALAR.

                      Bu ilk yaptığım kot koyu renkti ışığı da ayarlayamayınca bu kadar belli oldu.




                         
                                Kedili heybeyi yayınladığım da UTKU' nun diğer çantalarını  da yayımlayacağımı söylemiştim.BURADA
        Kotlarla geri dönüşüm çalışmalarını çok seviyorum bu çantalar da onlardan.
        Çanta için  ölçü vermemişti sevgili Zehra  kitap koyacaklar demişti benimde aklıma ufak hikaye kitapları geldi hemen meğer miniklerin kitapları maşallah oldukça büyük ebatlardaymış:))
       Ben de eğlenceli olsun diye böyle evrak çantası şeklinde hazırlamıştım ,oysaki ölçüleri varmış:)) 30 X 35   hemen yenisini yaptım  şimdi üç çantası oldu  yakışıklı Utku'mun  sağlıkla kullansın.

24 yorum:

  1. ellerine sağlık canım gerçekten güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bunlar Hatice, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzeller eline sağlık...Her sene bana neredeyse bir sürü kardeşimden eski kot gelir....Bazen bir şeyler yapıyorum, daha çok eskiden yapıyordum ve şimdi iğneden vakit bulamıyorum. Gelen kotlarımın ebatını söylesem gülersin.... Bizim kardeşle gelin maşallahı var ki,120 ve 140 kilodalar.Eh anla sen bu koca kotları...Yap yap bitiremedim...Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) şanslısın mı desem ki:))) nette görmüştüm eşinin kotundan kendine elbise yapmıştı bir hanım,
      valiz bile çıkarSibelcimm:))öptüm canım

      Sil
  4. Merhaba,

    Çalışmalarınız çok güzel, ben de keçe ile bazı çalışmalar yapıyorum, göz atarsanız sevinirim
    kecheworld@blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ,çok teşekkürler. sizinde ellerinize sağlık

      Sil
  5. Harikasın ablacım emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çokgüzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. cok güzel olmuş ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Şanslı çocukmuş Utku. Bir çanta isterken Hatice teyzesi üç tane yapmış :))
    Ellerine sağlık. Alışmışım, gözlerim Badem'i aradı...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) öyledir kerata:)) çok teşekkürler.
      Bu aralar çekim yaptığım anlar onun uyku zamanlarına denk geliyor,illaki girer bir ara karelere:))

      Sil
  9. ellerine sağlık canım çok yaratıcısın.geri dönüşümle hem aileye hemde millete fayda sağlıyorsun.çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım sevgiler.
      (canım faceden mesaj attım gördünmü?)

      Sil
  10. Hatice ablacim super olmus bu cantalar

    YanıtlaSil
  11. hem şık hem çok keyifliler.bayıldım bu çantalar.ellerine sağlık ve maşallah sana.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ