Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AYAK BİLEĞİ AĞIRLIĞININ AÇIKLAMASI (Ankle Weight)

                                  Malzemeler: iki adet kot paçası-extrafor-astarlık- kapatma aparatı (eski çantamdan)
 astarlıklardan 8 adet küçük torbacıklar diktim.
    hepsine içine 0,5 kg  kum doldurdum
     tel zımba ile ağızları büküp zımpaladım.
      8 adet torba toplam 4 kg.
     Paçaların yan dikişlerini kesip çıkardım ve bir yüzüne  exstrafor aparatlar için çerçeve hazırladım
                 Burada tamamlanmak üzere.
    Bir yüzünün bitmiş hali ,sonra diğar parçayı altına koyup üç tarafına torba dikişi geçip  4 adet yuva olacak şekilde ara dikiş geçtim(ara dikişler sık zig zigla)
                                                         Torbaların koyulacağı gözler hazır

                                                                     içlerine koyuyoruz

                                               Önden görünüşü
                                              Arka tarafı
Bu kareyi araya koymam gerekirdi ama ilk ağırlığı çalışırken  kenar biyelerini torbaları koyduktan donra fermuar ayağı ile diktim oldukça zorlandım .Bu yüzden ikinciyi çalışırken üç tarafın biyesini önceden geçtim:))
    Torbalar yerleştikten sonra son kenarın da biyesi dikildi ve tamamlanmış oldu.
     Resimleri kolaj yapacaktım ama baktım bazı yerleri görüntü dışında kalıyor böylece hepsini ayrı ayrı yayınladım ki iyice belli olsun. yapmak isteyenler olursa olay budur efendim:)))
___________________________________
 Bir kaç gün önce soba -baca temizliği yaptığımızda terimi soğutmanın bedeli dün çıktı ortaya bugün ise griple haşır neşir durumdayız  ben diren Hatice dedikçe o da bastırıyor  göğsüme oturdu bu akşam meret  hafta sonumu onu  kapı dışarı etmekle meşgul olacağım sanırım:)))))
Hepinize sağlık dolu güzel bir hafta sonu diliyorum aman salgına yakalanmayın :))

3 yorum:

  1. Ne diyebilirim ki süpersin ablam ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. herşeye bir çözümün var haticem fikrine sağlık EMİNE

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ