Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KAHVE KEYFİYLE YORGUNLUK ATTIK :)

   Reklam gibi oldu benim resimler ama hiççç öyle bir kaygımız yok Tören yerinden ayrılıp dönüş yoluna geçtiğimizde Emine'm biraz kahve vs. alışveriş yaptı  Tuğba kahvenin  alışverişe gelenlere bu kahve ikramı da süper ,kahvenin tadı ise muhteşem ölçüleri almak lazım bir dahakine:))))
Fincan kaplarına bayıldım.
 Fotoğrafları hazırlarken dikkatimi çekti camın altında da kahve fincanı varmış:))
 Anı defterleri hazırlamışlar  gelenler yazıp duruyordu . Biz de aldık birini ben de bir iki satır karaladım bu özel günde bir imza olsun istedim ( benim tlf da el şarjında o da çıkmış:)))
    Sohbet ederken Taze Kahve blogunun sahibi Bilgeciğimin de adı geçmişti blogunda kahve  kardeşliği deyin ,kahve muhabbetleri deyin  çok güzel postlar hazırlıyor bu postta ona gidecek olan ikinci yayımım.
Sizler de  çekin keyifli bir kahve  muhabbeti anını , söyleyin  kendisine  hem dahil olur hem yeni bir  kahve arkadaşınız olur:)))
 Misss gibi kahve kokuları araında Bilgecik de  sanal olarak bize katılmış oldu kendisini kocaman öpüyorum.
 Sanal  olarak  geldin, gerçekte de içeriz bir gün karşılıklı inş.:))

21 yorum:

  1. Kahveler içilmişş tazekahveler denilmiş isimlerim anılmış bi de defterlere yazılmış aman Yarabbim :))) Ablam inşaallah yürekten istiyorum ben seninle karşılıklı kahve içmeyi , olacak da inşaallah en yakın bi zamanlarda ;) Tuğba Kuruyemiş ne iyi yapmış bu uygulamasına ben de bayılmıştım ve döktürmüştüm yakın bi tarihte keyifle :) Rabbim kardeşliğimizi daim etsin ablacım , her zaman sıkı sıkı sarıp öpüyorum ben seni ! Emine abla'ma da sevgiler tabiki ve Badem'i de mıncıkladığımı farzedebilirmiyizz ? evet edebilirizz ;) Öptümm muhabbetle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öpüyorum tatlım :)))güzel dilekler iletilecek BADEM mıncırılacak :)

      Sil
  2. ¸.•°✿✿°•.¸

    ░Ӈ░ƛ░Ƥ░Ƥ░Ƴ░
    ░Ӈ░ƛ░L░L░O░W░E░E░N░

    ¸.•°✿✿°•.¸

    YanıtlaSil
  3. KAHVELER O KADAR GÜZEL GÖRÜNÜYOR Kİ KOKUSU URAYA KADAR GELİYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir canm benim gelir Kahve aşkı buram buram kokmaz mı hiç :)))

      Sil
  4. Hakikaten yorulduk o gün ama değdi. Önce Tandoğan, sonra Anıtkabir müthişti.
    Kahve keyfi de iyi olmuş, sefanız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Tekrarları nasip olsun hepimize inş. sevgiler canım

      Sil
  5. gercekten harika görünüyor kahveler kokusunu aldım bi an afiyet olsun size

    YanıtlaSil
  6. Ferah kahveleriniz olsun arkadaşım,muhabetle...

    YanıtlaSil
  7. harika bir gelenek olmuş bu anı defteri
    bir sonraki gelişimde bende bir imza atayım o deftere :)

    YanıtlaSil
  8. gönül ne kahve ister ne kahvehane insan candan bir dostla sohpet ister kahve bahane

    YanıtlaSil
  9. haticem ben niye adsız görünüyoruuum emine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) sadece blogu olanların ismi çıkıyor Eminem sen sonuna isim yaz yine adsızım benim:)))))))))))

      Sil
  10. çok imrendim size ama ya en sevdiğim şey sevdiğim bir dükkan ahh ahh :) afiyet olsun keyfiniz daim olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacım teşekkürler canım inş birlikte de nasip olur:)

      Sil
  11. afiyet olsun ne güzel düşünmüşsünüz ne güzel bir incelik bu buralarda yok olsaydı ilk fırsatta giderdim bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ,hızla yayılıyor şubeleri mutlaka Antalyaya da gelirler:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ