Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

İZMİR'DE 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZDAN KARELER

 
Polislerimiz

                                          

                                                 Askerlerimiz
                Vatan aşkıyla yüreği çarpan taşıdığı üniformalarının hakkını veren Türkiye Cumhuriyetine yakışır görev yapan evlatlarımızı gururla alkışladık.
    Sabah 11.30 gibi  Konak'a indiğimizde önce şaşırdık öğrenciler dönüyordu ,etkinlik haberlerinden saatleri okumuştum ama  daha erken başladı sanırım deyip ilerledik.Çocukların ,gençlerin enerjileri ve çoşkuları çok güzeldi.
 Bu karelerde Gündoğdu'dan;ilk karedeki gençler Rotary klübünün misafirleri yabancı uyruklu gençler Çoşkuya onlar da katılmıştı fotoğraf ricamı kırmadılar :)
Hanımefendinin sırt yazısını çekmeden edemedim (Tabii ki  izin aldım)
amcam elindeki posterle etrafa pozlar veriyordu:)
  Ahhh bu güzelliğe bayıldım annelerinden izinle bu kareleri çektim minik hanıma adını sormayı unuttum ama meydanda çektiğim bu delikanlının adı Osman:)  uzun yıllar bu kutlamalarla büyüyecekler inş.
 Veee geçit törenleri ;Polislerimiz ,Askerlerimiz havacısıyla,karacısıyla ,deniz ve jandarmasıyla  muhteşemlerdi.  İzlerken  insanın içi kabarıyor gururla ,çoşkuyla izledik.
Geçit töreni sonrası Emineyle attık bizde kendimizi çayıra çimene yaşlıyız ya yorulduk biraz:)))) :)))  bu sevimli Paticanlar etrafta geziniyordu.İlk karedekini bu şekilde sevmemle, başladı  şımarıklıklara aman bir tatlıydıki sormayın bilseydim  yatıp yuvarlanıp şımaracağını kamerayla çekerdim  işi ilerletip sırtüstü bile yattı göbişi sevecekmişim  kırmadım tabiiki de:))))
 Diğeri ise Konak çarşı girişine yakın böyle yatıyordu sevdim yiyecek vermek istedim ama kabul etmedi çok üzgün bakıyordu kıyamam  onun da biraz sevdim  ve vedalaştık.
  Kutlamalar sadece yerde değildi:)
   Kıyıda gördüğümüz bir denizanası oldukça iriydi Emine'ye takılmama sebep oldu  o da hem deniz anası hem deniz ananesi:))))))))) (Oğlu ve torunun adları Deniz).
 Yıllardır  bu mevsim de her yerde görüp ama hiç tadına bakma cesareti gösteremediğim bir meyveydi dağ çileği,Emine çok güzel olduğunu söyleyince aldık  çooookkk beğendim çok bundan sonra merhaba demeden asla yanından geçmem:))))))
  Bu karelerde canım arkadaşımla bana bu güzel günün anıları olarak kalacak:)

13 yorum:

  1. Ooooo ne kadar da renkliymiş oralar dün. Biz bu gez yoktuk Gündoğdu'da. Devrim'in gidesi gelmedi hiç. Çocuklar da denizaltı müzesinde ısrar edince program o taraflara kaydı......Fotoğraflara bayıldım hele o güzelliğe:))))
    Bu arada bana da çok yapılır "deniz anası" espirisi. Gülmeden edemedim:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de iyi yapmışsınız çocuklara değişiklik olmuştur. Yeğenim Selin dahil epeyce deniz anamız var:)))))

      Sil
  2. canım benim bu güzel günü fotolarınla kalıcıkıldığın için çook teşekkürler.Emine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine'm canımsın epeyce resmin var onları sana ara ara yolluyacağım harika bir gündü öpüyorum kardeşim

      Sil
  3. harika.. Müthiş kareler... Karşıyaka da aynen böyleydi .. Ben kocacığımın doğumgünü nedeniyle daha çok onu çektim resimlerini yayınlayacağım postumda:)) Harika bi kutlamaydı.. Böölesi görülmedi yıllardır. Gurur duydum.. sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eşinize sizinle birlikte bayramımız çoşkusunda sağlıklı uzun bir yaşam diliyorum,sevgiler.

      Sil
  4. Meydanlara çok yakın olamama rağmen maalesef çalıştığım için gidemedim amaaaaaaaaa akşam eğlencenin ve çoşkunun dibine vurduk :)
    Fener alayı, havayi fişek gösterisi ve konser görülmeye değerdi canım............
    Her ne kadar tanımasam da Emine ye çok selam eder ikinizi de öperim ( yorumun bu kısmı mektup sonu gidi oldu demi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa günün her anı güzeldi ama sen zaten en muhteşem kısmını yakalamışsın. Yıllarca aynı çoşkuyla kutlamamız dileğiyle.
      selamını aldık sevindik bizde seni öpüyoruz:)))

      Sil
  5. her zaman gurur duyduğum izmir ve izmirlilere tşk.ler.sizleri çokkkkkk seviyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir ve İzmirli de seni seviyor güzel yüreklimmmmm öptüm kocaman

      Sil
  6. Ne mutlu TÜRKÜM diyene.....

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ