Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI MOTİF YAPIMI



     Bu motifle bebek battaniyesi örüyorum canlar  ana gövde bitti kenar örneğinin son bölümüne geldim bitince ütüsünü yapıp yayımlayacağım.Kenar örneğini de  facebook da gördüm çok beğendim  onundan google görsellerden arayıp sahibini buldum en azından örneği  çıkarmış kişiyi diyeyim   onu da ayrıntılı  görüntüledim     hazırlayınca sizlerle olacak.
orta kısmında halka kullandım hepsi muntazam durdun diye.
 Orijinal  görüntüyü daha çok sevdim ama bu ebruli iple yapmak istedim  ilk bakışta orijinal halinden çok farklı gibi duruyor  bu da renklerin tılsımı işte:)).
 Motif örneğini çok beğendiğim blog    BURADA
(Anette,  thanks so much for this beautiful pattern.) Teşekkür etmek  lazım gerçekten çok hoş motifler yapmış genelde canlı renkler kullanıyor bir tanede öyle denemeyi düşünüyorum:)))
    Battaniye bitince  Örgüçantamdükkanda da yerini alacak

20 yorum:

  1. Hiç üşenmemişsin dünya fotoğraf çekmişsin valla....Ellerine sağlık, pek güzel görünüyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflarla uğraşmak zaman alıyor ama daha iyi oluyor . üstelik bunlar iyi çıkanlar:))))
      sağol canım

      Sil
  2. çok güzel görünüyor, renklerine bayıldım. örneği dxe çok beğendim. ellerine sağlık. bitmiş halini merakla bekliyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bugün bitirdim nihayet çeimlerini yapınca yayınlarım önce kenar örneğinde sıra:))

      Sil
  3. eline sağlık harika bir anlatım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler. ilk başlayanlar için biraz detaylı olsun dedim:)

      Sil
  4. çook güzel olmuşş ablacım ellerine sağlık bende yapmayı düşünüyordum ama model bulamamıştım bunu deneyim birde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkrler canım çok bereketli bir örnek ebrulilerle ayrı bir güzel tek renklerle ayrı. Üstelik motif hem yuvarlak hem kare ,hem altıgen hale getirilebiliniyor. benim elimde bu ip değerlendirmem gereken bir ipti beyala birleşen tek renklerde süper oluyor.

      Sil
  5. Bazen motifler renkleri daha güzel göstermek için yapılıyor fikrine kapılıyorum. Sizin çalışmanız da öyle. Bitince çok daha gösterecek kendini, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen de tersi oluyor renkler sayesinde bildiğiniz bir motif muhteşem bir görüntü alıyor :)) çok teşekkürler canım.

      Sil
  6. Motifler de çok hoş anlatım da. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim böyle olunca emeklerimizde boşa gitmiyor çok teşekkürler.:)

      Sil
  7. Ellerine sağlık canım çok hoş olmuş.Paylaşımın içinde ayrıca teşekkürler.Bitince çok hoş olacağına eminim....

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş ellerine sağlık gerçekten motüf çok güzel birde ebruli ipten böyle olması muhteşem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ,düz renklerde de çok güzel oluyor tülincim bir de öyle deneyeceğim:)

      Sil
  9. Taze kahvenin benim kahvem ile ilgili yazısında benden bahsetmişsin Hatice Sultanım benim....çok teşekkürler....öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn güzel kalpler her daim anılmaya değerdir öpüyorum kardeşim

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ