Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

SÜSLENEN DİKİŞ KUTUSU HUZURLARINIZDA:))



        İşte süslendi, içi adına yakışır bir şekilde malzemelerine  kavuştu.
        Döne döne sizlere poz verdi kutumuz:))
        Şimdi dikkatimi çekti de üzerindeki mavi düğme sanki  kızgın bir surat gibiymiş:)))))
        Ayşe kelebekleri çok sevdiği için üzerine bir de kelebek ekleyip kanatlarına nazarlık yapıştırdım.
        Çapı yaklaşık 20cm kadardır bu kutunun.
        Sade halide hoştu ama Makyajı da fena olmadı sanki ne dersiniz:))))
        Daha önceki çalışmalarımdan armağan kutuları da:


  BURADA BURADA BURADA BURADA  BURADA

24 yorum:

  1. Çok şeker olmuş ! Ellerinize sağlık, kaç çeşit iş uygulamışsınız, epey emek var. Zevkle kullanın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım yaparken anlık bir sürü şey geliyor insanın aklına bazılarını da bir arada kullanıyorum böyle:))

      Sil
  2. Mükemmel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çoooook şık çok sevimli olmuş heves ettim şimdi
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Valla ağzım açık kaldı. Süper olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım benim.çok şık tam dikiş kutusuna yakışır bir kutu süsleme olmuş.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakınca bu ne kutusu denmesin değil mi:)))) teşekkürler canım benim

      Sil
  6. ellerine sağlık ablacım adına yaraşır bir kutu olmuş gerçektende :)) çok ama çok şeker yaa bayıldımm,sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin, çok güzel ellerinize sağlık (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  8. çok şirin olmuş ki sevgiler

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık ne şirin olmuş dün gördüm aslında yorum yazamadım bir türlü bugün tekrar geldim.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  10. ama çok süslü olmuş bu kutu, bayıldım ben:)
    eline, emeğine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkürler canım ,hemen bir kutu bul ve dene bir tane sende
      sevgiler canım

      Sil
  11. çok güzel ve şirin olmuş,ellerinize sağlık,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. çok şirin olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ