Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

HEDİYE KUTULARI (GİFT BOX) VE AÇIKLAMASI





siyah kapaklı olanın  ebatları en 10  boy 20 cm.
burda alt kısımda  saten kumaş ve tülle birlikte kapladım kapağı siyah kumaş üzrine altla uyun içinde olsun diye makinede saten üstüne tül şeritleri kenarlarını içe kıvırarak verev şekilde diktim ve yanlardaki boş kalan bölümlerede gümüş rengi boncuklardan diktim   gri ve siyah birlikteliğine çok yakıştığını düşündüğüm kımızıyıda üzerinde organze kurdela  olarak kullandım siyah ve kırmızı kurdelanın ortasında emineciğimin getirdiği  metal aksesuarlardan birini dikerek tamamladım.



gri kutunun ebatları  en10 boy 14. 
bu kutunun kumaşı  ilk hediye kutusunun sahibi esinciğimin yakası  ütü yanığı olmuş bi gömleğinden.  düğmelerin olduğu ön kısım fırfırları burda kapağın çevresini süsledi. diğer ilikli kısımda ilerde birgün farklı bir yerde karşımıza çıkabilir:))) 
kutunun alt kısmında  ve kapağında ince sünger le kabartı sağladım  daha sonra kumaşla kapladım.
yapıştırma işlemlerinde sıcak silikon kullanıyorum. yine iç kısımlarda kumaş  kenarlarını kamufle etmek için deri parçaları kullandım.
yapımdan  çok detaylı olmasada bir iki kare ayrıntı çektim   önceki kutularda biraz bahsetmiştim nasıl yaptığımı.  burda, burda
bunlarda diğer iki kutu bunların sahibi yok şimdilik:))


bir önceki çalışmamda  canısım  fisuncum  malzemeleri nasıl tedark ettiğimi sormuş burdan cevaplamak istedim belki başka merak edenle vardır diye.
Öncelikle yıllardır    diktiğim dikişlerden(kendime çocuklarıma birde çok yakın arkadaşlarıma zaman zaman dikiyordum  ) kalan malzemeler,  Ankara da yaşayan   v e uzun yıllardır dikiş   nakış ve mefruşat yapımı işleriyle uğraşan ablacığımdan gelen onun kullanmadığı ipler, fistolar, çalışmalarından kalan   kısalı uzunlu tüm  çeyiz aksesuarları  ve   canım arkadaşlarımdan sen bunuda biryerde kullanırsın deyip getirdikleri işte böylece büyük bir birikim var elimde yatığım ne olursa süslemeyi seviyorum ECE bebeklerimde çok minik parçalar   harika görüntüler yaratıyor.burada
Kayınpederimin vefatından sonra   tüm bunları  alt kattaki evimizin koridorunda  bitişikteki yüncü ablamın verdiği fazla bir yün rafında  bir araya getirip tam bir geri dönüşüm ortamı oluşturdum:)))))  daha önce dolabını dök bakalım  MİM inde tanıtmıştım  burada   .  Fisuncumun bizlerden ayrı olduğu zamana denk gelmişti bu yayınlar.
Hepinize kucak dolusu sevgiler ,güzel bir haftasonu diliyorum gözyaşı olmayan ,sağlıklı,bereketli en önemlisi huzurlu  ,sevgiler.

10 yorum:

  1. ah o birikimleri nerelere tıkiştircagimi şaşırdım artik ben,çalişma odasi lazim şöyle büyukçe bana

    YanıtlaSil
  2. Kutular çok güzel ve özenli olmuş.
    Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Epey emek gerekiyor değil mi? Ama sonuç çok güzel emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. mormenekselerr, haklısın canım çok zor oluyor ben rahatladım artık dağıttığım zaman hemen toplayacağım diyede uğraşmıyorum artık:))) darısı sana.

    ŞANSLI , canım çok teşekkürler

    yelpazesu, ben vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum yaparken çok keyifli.

    YanıtlaSil
  5. Ne yeteneklisiniz .Benim bu konularda hiç becerim yok.Elinize ,kolunuza sağlık.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ♥ Olá, amiga!
    Sinceramente fiquei surpreendida com tanta beleza e criatividade dos seus trabalhos... ♥♥
    Você é muito, muito talentosa... parabéns!!!♥
    Bom fim de semana!♥
    Beijinhos.
    ♥Itabira
    Brasil♥♥

    YanıtlaSil
  7. Obrigado Maria,

    mutfaktaki rüya-arzu,canım yılların getirdiği birikim olsa gerek. işin başaına geçtiğiniz anda neler yapabileceğinize siz bile şaşıracaksınız bence deneyin:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. merhaba bayıldım bayıldım ellerine sağlık
    ah keşke bende becerebilsem
    ama yapamıyorum işte sadece bakıp iç çekiyorum gercekten şahane olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. üşenmemiş tek tek anlatmışsın canısım emeğine yüreğine sağlık,kutuların hepsi birbirinden güzel olmuş,sanırım dahada oluyor :)

    mor menekşelere katılıyorum,vallahi ne güzel olurdu,şöyleee bi köşesi dikiş öbür köşesi,eskileri yenileme,bi köşesi bu artanları saklama dolapları olan atölyemiz olmalı hemde her evde bi tane olmalı...

    sanırım senin vardı yanlış hatırlamıyorsam cansım bizidemi kabul etsenki atölyene hıııı ??????
    :)))

    YanıtlaSil
  10. Sevilcim canım çok sağol neden yapamayasın iş başına geçmekte sonrası kolay:))

    Fisuncum başım üstünde yerin var. nedemek.
    teşekkür ediyorum canım benim

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ