TAKI İĞNELİĞİ SERİSİNE BİR İLAVE DAHA

                                   ( BADEM im bu aralar tüyleri kesildiğinden buruşuk havlu modunda dolaşıyor:)
         Epeyce bi ara vermişim  :)blogumu ve sizleri çok özledim.
 Bu yayınımı  bir iki gündür ha bu gün ha yarın diyerek erteledim  aslında sizlerle biraz da düğün fotoları paylaşırım diyordum ama  daha elime geçmedi çocuklar seçecekler  hazırlanacak basılacak derken  uzun süreceği belli .Nikahta  benim makine ile çekilmiş olan bir kareyi paylaşacağım sizlerle:))
 Ayşe kızımın  takı iğneliğini kışın Tuğba kızımın ki ile birlikte yapmıştım  ama yayın için vaktini bekledim:)
bunun da süslemesi ilk yaptıklarımdan farklı .
 Bu sefer   düğüne yakın Ayşe için yaptıklarım ( duvaklar  süsler) şimdi sonra derken  tek bir kare bile çekemeden kullanıldı sanırım heyecan yaptım :))))
  Öncekiler için TIK TIK BURADA,BURADA,BURADA,BURADA


      Oğluşlar yuvadan uçup kendi yuvalarını kurdular Rabbim nerde varsa tüm evlatlarımıza hayırlı ağız tadlı birliktelikler nasip etsin,Kendileri gibi de hayırlı evlatları olsun inş.

32 yorum:

  1. Hayırlı olsun, Allah bir yastıkta kocatsın

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun, sağlıklı mutlu bir ömür geçirsinler birlikte, çok tatlılar maşallah. Takı iğneliği de süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim sağol tatlım mutluluklar hiçbirinizden eksik olmasın:)

      Sil
  3. Böyle güzel bir haberle geri dönmen ne kadar güzel Hatice kardeşim. Tanrım yeni yuvalarına huzur ve mutluluk nasip etsin, sevgileri daim olsun ve hayırlı olsun..:))
    Bademde süper yakışıklı çıkmış, Bizim zilli gözümün önüne geldi şimdi. Bu konuyu bloğumda yayınlamak istemedim ama Zilli kızımızı iki hafta önce kaybettik..(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özden kardeş güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.
      Zillinin haberini yeni duydum nasıl üzüldüm anlatamam:((( sabır diliyorum sonsuzlukta ki evinde de mutlu olsun inş:((

      Sil
  4. Hayırlı olsun Hatice, mutlulukları daim olsun:)))

    YanıtlaSil
  5. Gencleri tebrik ediyorum,Allah mesut etsin.
    seninde ğözün aydın olsun canım benim.
    iğnelik çok zarif olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim teşekkürler ,ben sana devrettim hayırlısıyla sen de yaşa bu güzellikleri öpüyorum :)

      Sil
  6. Dün facede görünce çok beğendim ama oradan beğenemedim bari geleyim yorum yapayım dedim:) Ettiğin dualar içinde kocaman bir amin diyorum ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kızımmm çok teşekkürler. Kalbinin güzelliğini hakedecek biryle sana da nasip olsun inş, Öpüyorum

      Sil
  7. ne tatlı bir tabir olmuş buruşuk havlu modunda.öptüm onu ben.hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  8. Hayırlısı olsun arkadaşım Allah gençlerimizi bir ömür boyu bir yastıkta kocatsın ..Nur topu gibi çocukları seninde nur topu gibitorunlarını görmek nasip etsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Amiiin canımcım amiiin... Doğanın kanunu... Besle büyüt ver elin adamına/kızına gitsin :))
    Eh ... hepimiz bunları geçirdik, sırayla.... Onlar mutlu olsunlar da.... :)
    İğnelik te iğnelik yani, tam gelinlik, emeğine zevkine sağlık canımcım :)

    YanıtlaSil
  10. rabbim mutlu mesut etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  11. Mutluluklar dilerim bir omur..sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Çok mutlu olurlar inşallah!

    YanıtlaSil
  13. tekrar mutluluklar diliyorum ablacım. takı iğneliği de pek bi havalı benimde hazırda bi kız kardeşim var evlenecek oluursa çok iş çooook:)) senin blogda "adım adım el emeği göz nuru evlendirme" bölümü çıkar:)
    bademciğimizide sıkıştırarak sevdik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm çok teşekkürler. Kardeşin için de herşeyin hayırlısı olsun.
      Benim yapabileceğim birşeyler olursa da hiç çekinme bir alo yeter öptüm kocaman

      Sil
  14. Haticecim, Allah mesut etsin. Ne mutlu size, darısı tüm isteyenlerin başına.
    Bu arada yine döktürmüş ve örgü çantam farkı yaratmışsın,çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn canım çok teşekkürler öpüyorum :)

      Sil
  15. Hayır olsun...

    Benimde bir blogum var. Takip eder misiniz?
    http://esmailkulu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ

               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem d...